home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanska "Honda" objavila je pad profita od skoro 40 procenata u poslednjem tromesečju zbog jakog jena i prestanka subvenacija za nabavku "zelenih" kola na domaćem tržištu, ali procenjuje da će zahvaljujući kresanju troškova i prodajom novih modela zabeležiti rast zarade u čitavoj minuloj godini.

Profit "Honde" od oktobra do decembra dostigao je 81,1 milijardi jena (989 miliona dolara), u odnosu na 134,6 miliajrdi u prethodnoj godini. Tromesečna prodaja kompanije smanjena je šest procenata, na 2,11 biliona jena (25,7 milijardi dolara).

Jak jen pogodio je "Hondinu" prodaju u inostranstvu, a prestanak podsticaja za nabavku ekološki prilagodnjenih vozila u Japanu, nadoknađen je dobrom prodajom motocikla u Aziji, prenele su agencije.

Proizvođač sedana "sivik", minivana "odisej" i robota "asimo" snizio je projekciju prodaje u čitavoj godini na 8,9 biliona jena (108,5 milijardi dolara), sa devet biliona jena (109 milijadi dolara), uglavnom zbog procene da će jen i dalje ostati jak.

"Honda" je objavila smanjivanje prodaje u Japanu, zbog okončanja vladinih podsticaja za kupovinu "zelenih" vozila, ali su porasle isporuke u Severnoj Americi. "Hondona" prodaja kola takođe je smanjena u Evropi.

Među "zelenim" kolima koje "Honda" nudi su "insajt" i hibridni model "honda CR-Z" i imaju dosta dobru potražnju, ali zaostaju za najprodavanijim hibridima na svetu, kao što je "prijus" japanskog rivala "Tojote." "Honda" je od oktobra do decembra prodala 855.000 vozila u svetu, 6,5 odsto manje nego u istom periodu prethodne godine, kada je isporučeno 914.000 vozila. Japanske isporuke smanjene su na 118.000 jedinica, sa 177.000, dok je prodaja u Severnoj Americi skočila na 364.000, sa 344.000 komada.

Stručnjaci "Honde" procenjuju da su uočljivi signali postepenog oporavka na ključnom američkom tržistu, ali da zabrinjava sve teže dobijanje kredita i visoka nezaposlenost. "Honda" s mnogo više optimizma gleda na tržište Kine i Indije, gde računa na rast isporuka, ne samo automobila, nego i motocikala.

Skok jena ostao je veliki rizik za sve japanske izvoznike, a "Honda" zbog toga trpi pad operatiovnog profita u jednom tromesečju od 45 milijardi jena (549 miliona dolara).
Za devet meseci 2010. "Honda", treći japanski proizvdojač kola, ostvarila je profit od 489,5 milijardi je (5,97 milijardi dolara) skoro duplo više nego u istom periodu prethodne godine kada je zarada bila 196 milijardi jena.

"Honda" posebno dobre rezultate ostvaruje na unosnim poslovima sa motociklima u zemljama sa nižim prihodom po glavi stanovnika. Globalna prodaja motocikla skočila je 19 odsto na rekordnih 17,95 milioina jedinica u 2010. godini.

"Honda" je sredinom prošle godine u Japanu počela da prodaje novi hibrid "fit", manje kompaktno vozilo, u okviru programa širenja linije "zelenih" automobila, u kojoj se već nalaze njeni modeli "insajt" i sportski automobil CR-Z. Kompanija nema plan prodaje hibridnog "fita" u SAD, ali će ga ponuditi u Evropi, gde je taj model poznat kao "džez."   

Izvor : Biznisnovine.com

Foto : Honda


čitanja : 1657



Komentari

Projekcije u 'bilionima'? Mozda bi malo nize cene, one blize razumu, poboljsale prodaju ...

Autor Moron 01 Feb 2011, 12:05

@ Moron
Ma jok, daš za Jazz 15.000 i uživaš, nisi ti Moron, oni su.
I nisu jedini, mnogi su, drže cene, a prodaja pada...

Autor Dejan L 01 Feb 2011, 12:22

Moron
Dejan L
Cena Jazz-a je takva kakva jeste i prilicno nepristupacna za nase uzlove... Za recimo evropskog kupca, to je druga prica...

Autor Panchev9 01 Feb 2011, 23:44

Honda je jedna od retkih sa zadržanim kvalitetom.
Kad padne cena, to će biti znak kapitulacije.

Autor Energy saver 01 Feb 2011, 23:52

Energy saver
Svaka Ti je zlatna( za 23:52h)...

Autor Panchev9 01 Feb 2011, 23:55

@ Panchev9
Radi se o tome da za 15.000€ možeš da kupiš PRAVI AUTO, a ne grbavi polukombi b klase.
Ja da imam 15.000€ uzeo bih oktaviju ili yeti

Autor Dejan L 01 Feb 2011, 23:56

Realna cena kod nas za osnovni Jazz je 11000 eura...

Autor carobnjak 01 Feb 2011, 23:58

@ carobnjak
Kao Venga, C3 picasso, Roomster i t d...

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:00

Dejan L
To je tvoj izbor koji se dijametralno razlikuje od "mo'ega"...
I to je tako...
Obzirom na opremu realna cena jazz-a bi bila 14.000 eura, ali da bi se bolje prodavao morao bi da bude oko 13.000 eura...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:00

@ Panchev9
Ni za 12.000 ga niko neće

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:02

carobnjak
Hehehe...
iskreno si me nasmejao...
Da Jazz bude kao Punto Evo...
Jos me "bole" obrazi...

D L
Za 12.000E bi se ragrabio...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:04

@Dejan L
Voliš škodu a ne voliš VW. Jako čudno! Kao voliš levu ruku a desnu spretniju ne!
Jeti je svetska glupost. Mamac za izgubljene u prostoru.

@carobnjak
Kad bude jazz 11000€, postaće bezvredna konfekcija kao punto & CO.

Autor Energy saver 02 Feb 2011, 00:04

@ Energy
Da jer vw umišlja da je Audi.
I samo ću ti reći, polo se više kvari od fabije.
A kad kupiš polo kaješ se što si džabe dao 3000€ više, NI ZA ŠTA
I jako me nervira što vw diže cene. Što bi ga vleo, 1. nek makar skinu ono VOLKS , neka im ostane samo ono WAGEN

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:09

@Panchev9
izvini a sta to Jazz nudi vise od Mazde 2, Swifta ili Yarisa? Osim par litara prtljaznika vise, sto za grad ne igra bas nikakvu ulogu!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:11

@Energy saver
Yazz je pre par godina i prodavan za 11000 i nesto, tj. rasprodan!
Da li znas koliko je modela Yazz prodato u Srbiji 2010.?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:14

@ Panchev9
Ma jel ti shvataš da se momcima Jazz ne svidja?
Ni 1 mom drugu se ne svidja!
Komentari su najčešće vezani za grbavi oblik krova, za odvratne farove, a o ceni da ne pričam.
Svi imaju svog favrita za 15.000€, polovnog ili novog, ali nikom se ne daju te pare za Jazz.
Kontrolna tabla kao kineska mesoreznica, a meni liči na tranzistor marke hui tai

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:15

carobnjak
Lepo Vam(nam) je rekao energy saver...
Cena proizvodnje(koja je razlicita) diktira prodajnu cenu...
Od Mazde 2 nudi vise komfora, veci prtljaznik, odlicnu pokretljivost sedista i bolju opremu itd... Kada Mazdu 2 natovaris sa opremom bice blizu Jazz-a... Po meni Jazz je mnogo ozbiljniji automobil...
Yaris ne dolazi iz Japana sto utice na cenu... On je po komforu slican, ali ima mali prtljaznik... I odlicnog je kvaliteta ali nije funkcionalan kao Jazz... Ako je 1.3 motor, onda razlika nije drasticna...
Swift je klasa ispod... Mnogo je kraci...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:19

@ carobnjak
U Lazarevcu ima 2 Jazza i oba pripadaju samom salonu, na oba su nalepnice, menjaju ih s vremena na vreme, cvetiće u linije i tačkice, za 3 godine koliko honda postoji u Lazarevcu nisu prodali ni 1 !!!!
! osoba koja se predstavlja kao NEKO L, kaže da je video još 1 sive boje, super 1 komad za 3 godine!

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:19

@Panchev9
ti se slobodno smej ali Evo kosta od 10000 eura a ne 15000!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:19

Dejan L 02 Feb 2011, 00:15
A sta to mene gabri???

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:20

P.S. i taj jedan plavi uvalili popadiji, crko menjač na 5.000km
Vratili joj pare, kupila Modus, a onda na njega nalepili nalepnice sa cvetićima i dali svom prodavcu Pedji da ne ide pešaka na posao.
To je uspeh, nema šta

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:22

carobnjak
Nemoj samo i Ti da uzimas srpsko trziste kao parametar, please...
I Evo je slabo prodavan...

FIAT je barem deceniju ispod Honde po svemu... Da ne kazem vise, pa i ne mogu isto da kostaju... Pa ni priblizno...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:22

Za 14987 eura ima Megane 1.6 16v Expression i to KARAVAN koji sije Yazz samo tako...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:24

P.S.
a i klasa je iznad njega...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:24

Još kad stigne fiat idea, Jazz-a neće ni biti u Srbiji, žao mi je budala koje za Jazz daju te pare, isto tako mi je žao što neko da pare za polo, a sve to isto ima iz Škode i Seata, a Evo je posebna priča

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 00:24

D L
Ponavljas se milon puta...
Da li mislis da "Soiciro Honda" zna gde je na karti Lazarevac?!
Taj tvoj lokalni dilercic je nebitan...
Svako ko razmisli, on ce da dodje u Automoto da kupi Hondu( kad vec nema srece pa da neko preuzme)...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:25

@Panchev9
a cije trziste da uzimam, japansko?
Yazz je zastareo model a Evo je nov, ne moze biti ispod. Ako je slabijeg kvaliteta, to ne vredi vise od 1000 eura razlike...
Mazda i Toyota sigurno nisu losijeg kvaliteta ako Fiat i jeste...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:26

carobnjak
Ako treba vise puta ponavljati, onda ne znam...
Pa cena je dokazano visoka, ali ona nije projektovana za Srbiju!
Pre bi Korejce dosli u izbor nego Megane...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:27

@Panchev9
ja sam objektivan kad je Honda u pitanju!
Koliko je Accord best-buy u klasi toliko je Yazz najgori!
Imas li jaci argument?

p.s. niko ne spori njen kvalitet ali po ceni je gora od VW-a!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:29

carobnjak
Jaz je potpuno NOV model od 2008g., a Evo je FL Grande-a( sa novim motorima kojih kod nas pola nema uzgred receno)...
Izvini, ali ja ne mogu da poredim Hondu i Fiat...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:30

@Panchev9
veca je razlika izmedju starog i novog Punta nego kod Yazza, pa i novi Yazz treba da se zove Yazz Evo...

Evo dokazacu ti da nisi u pravu!

Cene u Nemackoj, kao najvecem evropskom trzistu:

Osnovni Yazz kosta 12550 eura
Mazda 2 1.3 5v 14190 eura a
Yaris 1.33 cak 15800 eura!
Sta sad?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:36

P.S. ni nema potrebe da je poredis sa Fiatom evo ti ravnopravni konkurenti!
I ne u srbiji, kao sto ne zelis, nego u Nemackoj!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:37

@Panchev9
nema potrebe da se ljutis, bar ne na mene, najrealnije od svega su brojke, posebno ako su pare u pitanju...
A tek ako je Nemacka...

P.S. 2008. je bila jos pre 3 godine...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:46

carobnjak
Izgleda da si veceras pojeo spanac, pa sam tu ispao neko ko treba da "unapredi varenje"...
:)))
Ne mozes porediti medjusobno trzista(npr. Nemacke i Srbije) jer se razlikuju po cenama, paketima opreme, konkurenciji itd...
Za mene nisu Yaris i Mazda 2 direktna konkurencija Jazz-a...
To su C3 Picasso, Nissan Nout-e...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:46

@Panchev9

da li si shvatio koje cene sam naveo?
Ko je poredio Srbiju?
Cene su u NEMACKOJ!

Imam jos jedno pitanje za tebe:
koliko se razlikuju osnovne cene Civica i Mazde 3?

P.S. mislim da treba da prestanes da igras Jazz, totalno si zaslepljen...:)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:50

carobnjak 02 Feb 2011, 00:50

Posto mesas, gde u Srbiji nasoj dragoj ili u Nemackoj nasoj nedragoj???

Nemoj samo da me pitas sta bi pre vozio...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:53

@Panchev9
ne razumem poslednji komentar?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:54

carobnjak
Civic/3...
Razlika u ceni si nesto pitao?

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 00:57

P.S.
za pocetak u Srbiji...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:58

Pa nema razlike, od 14500 su oba!
Nadam se da ti je sad jasnije kako treba da bude i u B segmentu...
Veci prtljasnik kosta 500 eura, max 1000 a ne 5000!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 00:59

Da li treba jos i da te pitam zasto je Civic JEFTINIJI od Jazz-a?!?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:00

carobnjak
Ali Jazz nije obican gradski automobil?! Kao neki MPV mu dosje zbog najboljeg sisitema sedista koje je covek mogao da izmisli( ovo ni PR ne bi mogao ovako da napise)...
Pogledaj C3 Picasso, Note itd...

Civic sa 1.4 motorom izbaci iz opcije... Slabo je to... 1.8 je vec bolje...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 01:05

@Panchev9
to sve stoji ali opet ne kosta toliko...

Uporedio sam modele slicne snage...

Sve u svemu 11000, max. 12000 sa full opremom i to je to!

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:10

carobnjak
Koji C3 Picasso kosta 11.000E...
Ili Note...
Koji cenovnik gledas pa da i ja vidim to otkrovenje...
Nemoj samo one pre PDV-a... Kako ono bese: cena sa carinom( pa dodajes porez na promet)... :)

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 01:13

@Panchev9
eto vidis kako je C3 realan, pravi MPV, za razliku od Yazza, potpuno novi model pa ce cene jos ici i dole...

A tek Note, samo 10755 eura!

Joj sto volem , kad sam u pravu, pet puta zaredom...:)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:18

carobnjak
Lepo je biti u pravu u svojim ocima... Naravno subjektivan...
Opet mesas...
Nemoj da gledas samo cenu, nego pogledaj sta proizvodjac nusi i od opreme...
A da ne kazem koje je godiste...
To ce jos malo pa da budu svi 2011g...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 01:24

@Panchev9
nisam ja nista pomesao , brojke su vrlo jasne!
Nisi izneo nijedan argument osim sto volis Hondu, pa sta?

I da, Jazz ne spada u MPV nego je tipican model B segmenta...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:27

carobnjak
Ako je tebi ista klasa Jazz i npr. Mazda 2 ili Swift, onda je tu kraj...
To sto Honda nema manji automobil od Jazz-a ili sto Mazda nema konkurenta Hondi je druga stvar...
Meni je zao sto u Srbiji nema Honde City, ako si cuo za njega?

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 01:35

@Panchev9
a kako ne bi bili ista klasa?!?
B segment i tacka!

Eh cuo, video!
City je uzasno ruzan, taman za Tursku...

I da te podsetim, Yazz i Mazda 2 su IDENTICNE duzine, 390cm! Novi Swift 385cm.
Ti si potpuno dezorjentisan veceras!

7:0 za mene :)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:45

carobnjak
Srvarno si jedno veliko dete, sto u ovom slucaju nije pozitivno...
"Nemas nijedan argument"...

Zao mi je ako ne prepoznajes razliku izmedju tih automobila...

City je duso dalo za Srbiju, ali pre nekoliko godina nije dosao jer bi oborio prodaju Civic-a 4D...

Bitno je sta automobil nudi...
Nije samo duzina u pitanju... Verovatno iskustvo iz prodaje mi daje da drugacije mislim, jer sam se upravo bavio uporedjivanjem automobila...

Ajd uzdravlje...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 01:51

@Panchev9
pa u ovom slucaju si ti ispao dete jer ne vidis istinu!
Razlike naravno da postoje ali to ne opravdava 50% veca cena!

I jos mi samo objasni kojoj klasi pripada Jazz, i po cemu se razlikuje od konkurenata osim po astronomskoj ceni?
Mozda bude 7:1...

Nazalost, niko u Srbiji nije prepoznao njen kvalitet koji ti propagiras...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 01:54

carobnjak
Pocecu od kraja...
Eto, upravo sto sam rekao da mesas... Nije Jazz pravljen za Srbiju... Niti je ni ovaj ni prosli projektovan da se pravi u 3.000.000kom... ima drugaciju ulogu...

Procitaj moj prvi komentar pazljivo i sta sam rekao za cenu... Ko moze da kaze da je ona niska i dobra... Niko...

Jazz je klasa za sebe.. :)))

A ovo sto brojis je vrh...
Samo cudno sabiras...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 02:00

carobnjak
A sve je izgleda pocelo, zato sto sam rekao da se Honda i Fiat ne mogu porediti...
Necu vise tu da te "diram", izgleda da Ti je to slaba tacka... :)

Ali je istina...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 02:05

@Panchev9

Posto nemas odgovore evo ja cu ti dati:

"The Honda Fit/Jazz is a five-door hatchback subcompact car!"

a evo sta u Nemackoj dobijas za 12550 eura:

5 -​ Gang -​ Schaltgetriebe mit Schaltanzeige •
Servolenkung •
Zentralverriegelung

3 -​ Punkt -​ Automatik -​ Sicherheitsgurte auf allen Sitzplätzen •
ABS mit EBD (elektronische Bremskraftverteilung) •
Airbag für Fahrer und Beifahrer, mit Beifahrerairbag -​ Deaktivierung •
Aktive Kopfstützen, vorn •
Bremsassistent •
Gurtstraffer mit Gurtkraftbegrenzer, vorn •
ISOFIX und Top Tether Kindersitzverankerungen (Rücksitze außen) •
Kontrollanzeige für nicht angelegte Sicherheitsgurte (für alle Sitzplätze) •
Kopfairbags, vorn und hinten •
Kopfstützen hinten, Anzahl 3
Nebelscheinwerfer Z
Nebelschlussleuchte •
Notrad •
Seitenairbags vorn •
Seitenaufprallschutz •
Sicherheitsgurte vorn, höhenverstellbar •
VSA (Vehicle Stability Assist), Stabilisierungsprogramm •
Warndreieck •
Wegfahrsperre mit Wechselcode

Anzahl der Sitzplätze 5
Außenspiegel, elektrisch verstellbar •
Außentemperaturanzeige •
Fahrersitz, höhenverstellbar •
Fensterheber vorne, elektrisch bedienbar •
Getränkehalter (Anzahl) 10
Instrumente in Durchlichttechnik •
Klimaanlage, manuell (FCKW -​ frei) mit Pollenfilter Z
Kofferraumbeleuchtung •
Kraftstoffreserveleuchte •
Lautsprecher, vorn •
Lederlenkrad (bei 5 -​ Gang -​ Schaltgetriebe auch Lederschaltknauf) Z
Lenkrad, höhen -​ und weitenverstellbar •
Make -​ up -​ Spiegel für Fahrer •
Multiinformationsdisplay mit Wartungsintervallanzeige •
Rücksitze im Fahrzeugboden versenkbar (60:40) •
Rücksitzfläche geteilt hochklappbar (60:40) •
Radio mit CD -​ Spieler (MP3 -​ fähig) und geschwindigkeitsabhängiger Lautstärkeregelung Z
Radiovorbereitung •
Verzurrösen im Gepäckraum

15 Zoll Stahlfelgen •
Colorverglasung •
Dachantenne, Micro •
Scheibenwischer hinten, ohne Intervallschaltung •
Scheibenwischer vorn, mit Intervallschaltung •
Stoßfänger in Wagenfarbe lackiert"

Kao sto vidis, mnogo vise nego u Srbiji!

Mozda ce ti trebati prevodilac...

Mislim da je 9:0 :)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 02:07

@Panchev9
apsolutno nema veze sa Fiatom, ti si potpuno ostrascen i vanvremenski lociran...
Najbolje bi bilo da malo odmoris!
Mozda do jutra Delta spusti cenu na 11900 eura, pa cu da ti cestitam...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 02:09

A dokaz da ni za ovo nisi u pravu je sto sam pre toga vec ostavio realan komentar za Jazz pod 23:58...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 02:11

carobnjak
Ja ostrascen...
:))))))))
E nisi mogao dalje...
:))))

Odmori malo Ti, ja nemam potrebe...
Nemoj da pocnes da vredjas, jer sa moje strane to nisi "doziveo"...
Ako ne znas da podneses diskusiju, onda reci tako...

Zasto bi misljenja morala da se poklapaju... Poenta i jeste u razlicitim razmisljanjima i razlicitim ukusima...
:)))

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 02:15

@Panchev9
ne vredjam, to nije moj stil!
Subjektivno je jedno a argumenti drugo.
Ti ocigledno ne vidis razliku...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 02:26

carobnjak

-Najbolje bi bilo da malo odmoris!-

Za mene je ovo teska uvreda...

Cim Ti neko uputi 10 odgovora, nekako se promenis...
Meni je ono sa 15:0 najiskrenije smesno, ali se moze procitati i kao ponizavanje i ironicno komentarisanje...
Medjutim moja kultura i karakter mi to ne dozvoljava...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 02:46

@Panchev9
kad budes dao adekvatne odgovore na ono sto sam te pitao, diskusija ce biti na nivou! Ovako se zasniva na iluzijama...

Kakvih 10 odgovora?!?

Treba ponovo da ti postavim ista pitanja ?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 03:17

P.S. i ti si meni rekao da odmorim, pa sta? Poslusacu te...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 03:20

Sve je receno...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 03:20

@Panchev9
zao mi je sto ne kapiras da svojim stavovima branis samo politiku Delte a ne Honde, jer je kamen spoticanja samo njena cena kod nas a ne njen kvalitet ili osobine...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 03:22

P.S. ali ko gubi ima pravo da se ljuti...
Laku noc, svima nam treba odmor! :)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 03:23

carobnjak 02 Feb 2011, 03:23
Prva recenica sve kaze...
Od tebe ne bi izgubio ni u bocanju, koje uzgred nikad nisam igrao...

a to sto nekome po 7 put treba da se pomene prvi komentar za cene... E to je neiskazivo...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 03:26

@Panchev9
kad budes znao koja je klasa, ko su mu konkurenti, koje su mu dimenzije, cene u okruzenju, i da je oprema u Nemackoj bogatija nego kod nas, (a za manje para!) onda se javi!

Jedino sto si pogodio je da je kvalitetan i ono oko sedista, ostalo si omanuo, to je kristalno jasno...
A to sto ti mene vredjas upornim negiranjem cinjenica, nije ni bitno, jedino je bitno sto ti volis Hondu, nema veze, ljubav je slepa, dok se ne probudis!

Ok, pobedio si, i verovatno bez pokrica ocekujes i da se izvinim, zbog istine jel tako?!? Ok, i to cu uraditi...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 03:31

Panchev9

U čemu su ta Jazz-ova sedišta toliko bolje nego u Roomsteru?

Autor Predrag 02 Feb 2011, 03:35

carobnjak
Prebacujes meni "zaslepljenost i slepu ljubav" koje su tvoje osobine... Sve sto je napisano je realno...
Mislim da ne procitas bas svaku rec u mom komentaru...
Nekako preskaces...
Pa napomenuo sam ti razlike u opremi... Citaj detaljnije...
Zadnju recenicu sam vec komentarisao...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 03:36

P.S. I koja je to dodatna oprema koju ja na svom autu nemam, a ima je Jazz od 15900 eura???

Autor Predrag 02 Feb 2011, 03:37

Predrag
Sa tobom cu natenane, onako uz picence...
Ok
:)))))))

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 03:39

Pozz i LN...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 03:41

Panchev9
Oket ;)

Baš ste me nasmejali ti i Čaki :))))

Autor Predrag 02 Feb 2011, 03:43

@Predrag
tvoja dva poslednja pitanja su resenje celog "problema"...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 10:37

@carobnjak
Ni ja ne vidim svrhu poredjenja cena u Nemackoj i Srbiji. Je l' umes ti da izracunas koliko bi me kostao Jazz da ga kupim u Nemackoj i sam uvezem? (retoricko pitanje, ne gubi vreme guglajuci)

Da li si mozda pogledao neku cenu u zemlji van EU, pa uporedio? Hrvatska na primer? Ili je svuda na snazi "pljackaski Honda lobi"?

Narocito mi je imbecilno da neko ukuca www.honda.de i iskopira nesto sa sajta i postavi ovde, a ocigledno je da sam ne zna nemacki? Na primer, nije se potrudio da procita onaj deo pored cene koji kaze da je to "preporucena maloprodajna cena, a da se za konacnu cenu koja ukljucuje sve troskove obratimo Hondinom dileru".

A koje je trziste referentno? Americko, na primer. Recimo, to sta oni misle redom o Hondi, FIAT-u i Skodi (oni koji su culi za druga dva).

I da dodam, Mazda 2 i Honda Jazz su skoro pa neuporedivi sto se klasifikacije tice. Znam da je to prosecnom svrsenom studentu medicine neobjasnjivo (njemu je sve to "B" segment, tako pise u skripti koju je citao), ali ima i onih kojima je jasno.

I na kraju da sumiram, ne zelim da zvucim kao drveni advokat niti Panchevu niti Hondi (i ja sam sam bio prinudjen da razmisljam kao Merlin i Predrag prilikom kupovine), ali Merlinovo infantilno ponasanje i komentarisanje iznad je stvarno preterano.

Autor Cika Sima 02 Feb 2011, 11:04

@Cika Sima
posto vidim da ne kapiras nista dedice senilni, poredio sam cene 3 modela u Nemackoj, a ne sa Srbijom, to je bila samo paralela da se vidi gde je Honda sa cenama kada Delta nije prisutna, zar to nije ocigledno?

Sta je neuporedivo izmedju Mazde 2 i Jazza?
Koji je po tebi segment u pitanju? Da nije SUV?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:08

P.S. Delta ce te sigurno nafradiditi ovakvim "realnim" i "intelekt-u-pokusaju" komentarom, mozda dobijes ovaj "SUV"...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:12

nagraditi, pardon...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:16

@ carobnjak
izbrisali su mi sinoćne postove, nisam ni psovao ni vredjao, Auto me stvarno razočarao sinoć. Panchev9 je opterećen hondom i dalje me ni 1 njegov komentar ne interesuje.
I po stoti put Jazz ima kontrolnu tablu kao kineski kasetofon sa buvljaka, košta kao auto C klase i nikad za Jazz ne bih dao 15.000€

Panchev9 može da iznosi svoje mišljenje o Jazzu i da pravi od njega sve naj naj, a sudeći po komentaru A Todorovića i Pancheva9 Auto definitivno voli hondu i ni 1 loša reč ne sme da se kaže o hondi i ako je potpuna istina
POTPUNA ISTINA

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:25

Ako bih komentarisao zakljucak koji si izveo iz poredenja i to sto si upravo napisao morao bih da uvredim tvoj intelekt. A ja to ne zelim, bez obzira na tvoje ponasanje. :P

P.S. Btw, jesi nasao AutoBild od 19. januara? Sta su uradili sa tim prvim brojem na pola mesta ga uopste nisu poslali a na drugoj polovini se prodao odmah?!

Autor Cika Sima 02 Feb 2011, 11:28

U ime Oca i Sina i Svetoga Duha, Amin...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 11:29

Nije fer da se hvalospevi o hondi uvažavaju, a istina ne sme da se iznese.
Kad god se o nekom autu polemiše on nas bombarduje sa hondom (Panchev9) i pritom njegovi komentari ostaju na blogu.
E pa neće moći tako!
Dečko je opterećen hondom i njegove komentare ne treba čitati.
Ako on voli hondu, nek je voli, njegov problem. A ja nisam IDIOT da dam 15.000€ za Jazz, pa da je naj na svetu!
Penta svega je što on ima pravo da iznosi svoje mišljenje, jer se neko iz redakcije slaže s tim, a sa mojim i tvojim se ne slažu.

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:29

@Cika Sima
ne vredjas ti mene ovim vise, a ni manje...:)))

Autobild nije stigao u moj grad, imam drugaricu sto radi u trafici, znaci uopste se nije pojavio, a kako cujem ni u BG...

P.S. imam jedno pitanje za tebe:
ako pretpostavim da je sve ono sto si ti izneo za Jazz tacno, molim te da mi objasnis zasto su Mazda 2 i Yaris toliko skuplji od nje u Nemackoj?
(to je bio razlog navodjenja primera...)

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:33

@ Auto
slobodno obrišite moje postove, sve, i one od sinoć i od danas, i carobnjakove i sve, samo ostavite komentare koje je stavio panchev9
I opet dovedite Aleksandra Todorovića
Nek vam je alal!!!!!!!!!
Ja nisam pogubio razum da mi neko puni mozak Jazz-om d 15.000, koji realno vredi 11.000
Audi A1 skup, a Jazz nije
Još 1 vas opominjem da gubite ugled sa komentarima o Jazzu
Već se videlo da od 300 komentara o hondi Jazz sad neki dan, ko god je loše napisao o hondi, vis te ga obrisali, a čim neko nahvali, komentar ostaje.
Ne valja vam to!!!!!!!!!

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:35

@Dejan L
ali ja volim Hondu i to je najbolji dokaz da sam realan...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:36

P.S. pretpostavljam da cika sima nece ni ovaj komentar ukapirati...:)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:37

@ Auto
Ovo mi odgovorite, samo to tražim da mi odgovorite:
Koliko ljudi je iskritikovalo rad A. Todorovića?
Koliko ljudi je primetilo da on ne ume ni da fotografiše?
Nisam jedini koji je uvideo obmane u njegovom savetniku za kupovinu!
Koliko je ljudi prevario do sada informacijama nov-utegnut-bez ulaganja???
Ako ja lažem i to nije istina zašto su i drugi iznosili iste stvari?
I najvažnije, zašto sebi rušite ugled sa 1 takvim nazovi novinarom?
Šta će vam njegov NEREALAN sud na blogu?
Ne priliči vam to!!!!!!

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:39

@Cika Sima 02 Feb 2011, 11:04
ako nisi znao, Delta je zastupnik Honde i u Hrvatskoj...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:41

@ carobnjak
Volim je i ja, ali kad bude koštala koliko vredi!
Neću da me neko ubedjuje u suprotno.
Ako ja blatim hondu, onda je panchev isto toliko uzdiže u nebesa.
Jazz je koštao 12.000 kad se pojavio, a posle 3 godine cena treba da pada, a ne da poraste za 3.000€
I još da mi neko puni mozak kako je to odličan auto
I to nije istina, pa se takvi komentari ne brišu

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:42

@Dejan L
isto sam i ja napisao za njene "istorijske" cene i "virtuelnu" sadasnjost...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:44

@Dejan L
Kad bi recimo hteo da napravis sam takav kineski tranzistor, video bi da bi te sami delovi kostali mnogo vise nego ceo proizvod. :D I to je recimo nelogicno, ali je tako.

Kao sto sam vec napisao, i ja ne bih (nisam) dao 15.000 evra za Jazz, ali ne mogu nikako da znam da li je ta cena nerealna u odnosu na troskove proizvodnje. Za golf V je postojala prica da je fabrika po jednom primerku zaradjivala najmanje od svih automobila u toj klasi, a bio je ubedljivo najskuplji.
Ali to je njihov problem - i svakako nije razlog da se nekome obratis tako kao ti Panchevu9 u ove poslednje 2 poruke (drugog spomenutog ne stedi :P).

@carobnjak
Ne znam odgovor, narocito ne ovako napamet. Znam samo da u Nemackoj i svim normalnim zemljama vaze drugaciji principi ekonomije nego kod nas. Eto, ovde mozes da dajes popust od 25 evra i staklenu vazu i kad ne prodaj nijedno vozilo. :)

Znaci definitivno se nigde nije pojavio? Ni u BG-u? Ne znas u cemu je stvar? I je l' danas izlazi novi broj?

Autor Cika Sima 02 Feb 2011, 11:48

I ovo nije blaćenje, hoću da se Auto pobrine za istinu, nema uzdizanja, nema ni blaćenja, koliko panchev tvrdi da je extra, toliko ja mogu da iznesem svoje mišljenje, a ono sinoć što sam napisao je obrisano.
On sme da ima mišljenje, ja ne smem????
Kada sa društvom pričam o hondi Jazz, nikom se ne svidja, najveća zamerka je grbav izgled, kontrolna tabla od sive plastike kao buvljački kasetofon i prednji farovi, a kad se pomene cena, svi su zgroženi!!!
Eto krivo mi je što je taj post obrisan!!!!!!! I ništa više.
Ništa više, samo taj post, ostale neka su obrisali, ako misle da treba, nek brišu, ali ovaj sad ponovljen NE!!!
I šta tu ima sporno ako kažem da ne vredi te pare i da može da se kupi auto C klase i to kakav, jel ne smem da kažem da je ružna kontrolna tabla?
Kome to smeta?????
Nekom iz Auto.bloga ili nekom iz Delte????
Ako ne sme ni za 1 auto da se kaže da je ružan, lepo onda nek obrišu sve negativne komentare na svakoj vesti, svuda toga ima!
I posle sam počeo i da psujem i da vredjam, kako i ne bih?

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:49

@Cika Sima
e kad bi malo pretresao nemacko, ili bilo koje zapadnoevropsko trziste sto se tice cena, sve bi doslo na mesto , pa bi me razumeo, nadam se...:)))

Stari broj Autobilda, tj. neprodati primerci se uvek vracaju u "bazu" dan pre no sto stigne novi broj.
To se desilo pre 2 nedelje, trazili nazad, a od novog ni traga...
Dali smo mu pomen od 6 nedelja...:)))

P.S. naravno, mene niko ne mora da stedi, hvala na komplimentu! :)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:52

@ cika sima
Jel ti kapiraš da kad god nekoa, ali svaki put kad neko napiše negatinvo mišljenje o hondi, to se smatra blaćenjem?
I onda kad je A Todorović pisao hvalospeve , a i sad!
U čemu je fora?
Nisam samo ja brisan, nego svako i ne borim se ja za moj glas, nego i za glas drugih koji se slažu sa mnom.
Svuda postoje svadje, skoro svuda sme da se navede i poz i neg komentar, a kod honde neg komentar ne sme da postoji.
Isto se odnosi na rad A. Todorovića. Taj dan se 30 od 35 ljudi složilo da on nije objektivan novinar i ceo dan to nije smelo da se napiše!
Kapiraš?
Nemam ja problem protiv pancheva generalno, ali NIJE FER OVO RADITI OVAKO

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 11:54

@Panchev9
specijalno za tebe, pozdrav iz Turske i model City!

Cene osnovnih modela u Turskoj:

Civic sedan 1.6- 41400 TL (turska lira)
City 1.4- 35550 TL
Jazz 1.4- 33750 TL

Kao sto vidis, ovo je realni raspon cena po modelima...

http://honda.com.tr/otomobil.aspx

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:56

@Cika Sima
i jos jedno pitanje , posto je prethodno ocigledno bilo tesko:
Ostajemo u Srbiji, zasto je Jazz skuplji od modela Civic sa skoro istim paketom opreme (bogatim)?

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 11:59

@ carobnjak
Upravo je to ono što ja govorim. Samo to i ništa više

Autor Dejan L 02 Feb 2011, 12:01

@Dejan L
zar je istina toliko komplikovana?!?

P.S. u Turskoj je takodje Yaris skuplji od Jazza, sa adekvatnom opremom.
Mazde 2 nazalost, nema...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 12:04

carobnjak
Ima ljudi kojima ne vredi ponavljati...
Sta ce Vama drugi, kada sami sebi pisete hvalospeve...
I opet cu da kazem da mesas, mada ne vredi...

Porediti cene Honde u Turskoj i u Srbiji ne bih uradio ni posle prvog skoka padobranom sa koliko hoces hiljada kilometara... Jer sam radio u toj bransi...
Turska ima preko 70 miliona stanovnika, te je ogromno trziste i veoma velika konkurencija je na istom...
Srbija oko 7,3 miliona...
Svaki uvoznik( za bilo koji zemlju) pravi poseban dogovor sa principalom (u ovom slucaju sa Hondom) o cenama koje moze da ponudi na svom trzistu... I koji mogu biti vrlo nezgodni nadasve(pregovori)...

Jos specijanlniji pozdrav iz Turske republike uz ponudu odlicnog modela City... Bas je po meri...

Autor Panchev9 02 Feb 2011, 12:14

"P.S. naravno, mene niko ne mora da stedi, hvala na komplimentu! :)))"

To se nije odnosilo na tebe PeroCarobnjakuSuperGenije! Citaj i razmisljaj usput (ili makar kad prestanes da citas :P)

Odgovor na pitanje - nema elektricno sklopive retrovizore. :P

Sad gledam cenovnik i vidim da ima i automatske klime i elektronske kontrole stabilnosti u toj osnovnoj ponudi - a nema prednjih farova za maglu i rucice menjaca oblozene kozom. Neke (tipicno korejske) igre.

Autor Cika Sima 02 Feb 2011, 12:14

@Panchev9
pa upravo se Honde proizvode u Turskoj ako nisi znao!
A koliko se secam pitao si za City? Pa eto ti ga...

Opet ne kapiras, ne poredim Srbiju nego odnos cena modela unutar Hondine game!
a svuda su istt osim u Srbiji, kao i u svemu ostalom...
Vidim da odmor ostade bez efekta...Mozda godisnji?

@Cika Sima
da, za mene je to veliki kompliment jer sam bar ostavio neki trag za razliku od tebe koji samo nasedas na provokacije...
Mada, na kraju i to ostane neizbrisiv trag, nije lose za pocetak! :)))

A ko je onda "drugi spomenuti"? Izvinjavam se sto nejasno postavljas stvari...

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 12:29

P.S. detaljno prostudiraj cenovnik, -pa predji na okolna trzista, mozda otkrijes Ameriku...:)))

Autor carobnjak 02 Feb 2011, 12:30

Posto su mi obrisali post, moram da ti napisem ponovo (da bi lakse zapamtio) - jasno je i onome ko je napisao i kome je bila upucena moja poruka. To sto tebi nije jasno - tvoj (egocentricni) problem.

Autor Cika Sima 02 Feb 2011, 15:44