home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po treći put u poslednjih petnaest godina Cadillac će pokušati da osvoji evropsko tržište automobila.

Amerikanci imaju poslovicu – ako ne uspeš iz prve, pokušaj ponovno. U GM-u se, čini se, tvrdoglavo drže toga jer ni nakon dva neuspeha ne odustaju od Starog kontinenta. Što je najgore, Amerikanci planiraju da ponove iste greške.

Naime, kako piše britanski Autocar, Cadillac se orijentisao na podizanje luksuza i omekšavanje svojih modela, a da pritom u evropskim modelima ponovno ne nudi ono što je trebalo od samog početka – dizel motor.

Cadillac će pokušati da osvoji Evropu modelom XTS koji će se smestiti iznad CTS-a, konkurenta BMW-ovoj seriji 5, a u ponudi će se najverovatnije naći još jedan manji model. Dizelaš za sada još nije ni u planu.

Izvor : Tportal.hr

Foto : arhiva Autoblog.rs


čitanja : 1408



Komentari

Dizajn im je ogavan. Jedino ako promene dizajn i prilagode ga Evropi.

Autor R1 22 Mar 2011, 17:30

Neka pazi samo da je ne osvoji...

Autor Djordje 22 Mar 2011, 17:30

samo da ne budu opet zasnovani na saabu i siguran sam da ce se solidno prodavati.

Autor mile antena 22 Mar 2011, 17:31

Ja bih Cts ili Cts-v rado posedovao :)

Autor dusan 22 Mar 2011, 18:56

Dizajnerski je na nivou vektre iz 2002. godine, smešno i žalosno. Sa ovolikim kubikažama može da konkuriše samo kamionima u Evropi.
Dizel ili doviđenja i 3. put

Autor Dejan ® 22 Mar 2011, 19:39

Ovoga bi rado vozio
http://www.caracid.com/wp-content/uploads/CadillacCTS_1.jpg

Autor hh 22 Mar 2011, 19:46

@Dejan ®,
o cemu pricas ti? standardan motor u cts je 3.0l - identicna velicina motora kao i u standardnom 3-series i c-class (barem na americkom trzistu). opcioni motor u cts je 3.6l - opet skoro isti kao opcioni motor u c-class (3.5l). cts-v ima 6.2l motor - opet identicna velicina kao c63 amg.

Autor mile antena 22 Mar 2011, 21:01

3.0 možda jeste standardan motor u BMW-u i Mercedesu u Americi, a pogledaj koji motori se najviše prodaju u Evropi, i da li Cadillac ima nešto slično... Da su im to i ovde standardni motori, ne bi prodali ni 20% od ukupne prodaje.

Autor Djordje 22 Mar 2011, 21:26

Mercedesu i BMW-u u Evropi vise od pola prodaje cine cetvorocilindricni dizeli. Kod BMW-a najlabiji motor koji se prodaje u Americi je 3.0L od 258ks.

Autor toma 22 Mar 2011, 21:37

cadillac i ne pokusava da ima istu prodaju kao mercedes i bmw u evropi (to je nemoguce) vec samo hoce svoj deo kolaca.
drugo, cadillac nema manje motore, ali gm ima. plus, tek sledeca generacija cts ce se prodavati u evropi, a do tada cadillac planira da pomeri cts u klasi vise (sa 5-series, e-class i slicnima) dok ce novi manji model popuniti mesto konkurenta 3-series, c-class ...

Autor mile antena 22 Mar 2011, 21:42

Meni su mnogo ruzni njihovi modeli...

Autor Nemanja 22 Mar 2011, 23:01

@ mile antena
Ti misliš da si postao Amerikanac, zaboravio si da se u Evropi najviše proda vozila sa motorom od 1.400 - 2.000 ccm.
Kako god ovo DIZAJNERSKI nije odmaklo od poslednje Opel Vektre.

Autor Dejan ® 23 Mar 2011, 08:30

P.S.
Pogledajte samo ove proporcije, dužina haube kao kod Astre, a dužina gepeka kao kod Audi A8.
Kao da vuče dupe, biće dobar ako mu odseku krov i naprave kamionet, zadnji prepust ogroman, prednji prepust kao kosilica za travu!
@ mile antena
To u Evropi ne prolazi!!!

http://image.motortrend.com/f/auto_shows/detroit/2010/1001_cadillac_xts_concept/26569148+w750+st0/cadillac-XTS-platinum-concept-right-side.jpg

Autor Dejan ® 23 Mar 2011, 08:40

@Dejan ®,
ti znas da je na slici koncept? drugo, garantujem ti da je hauba mnogo duza nego kod astre jer znam kakve su dimenzije ovog auta (cadillac trenutno prodaje sts slicnih dimenzija). jesi li ti video koji cadillac uzivo?
a uostalom, dizajn je subjektivno misljenje. ni audi nije uopste odmakao dizajnom u poslednjih 15 godina. audi a8 je odmakao dizajnom od kada je predstavljen 1994 godine koliko i yugo u svojoj istoriji.
i ono poslednje, to sto vecina auta u evropi ima motore manje od 2L ne igra bas nikakvu ulogu kod ovakvih auta. jer ni sam bmw 5-series (koji je klasa sa ovim cadillacom) nema manji motor od 2.0L. ocekujes da poverujem da 7 motora koliko se nude u 5-series svi imaju taj 2.0l?
kao sto sam gore spomenuo, tek sledece generacije cadillaca stizu u evropu. siguran sam da ce do tada biti prilagodjene i evropskim kupcima.

Autor mile antena 23 Mar 2011, 14:25

a inace, concept sa slike je plug-in hybrid sa 3.6l v6 motorom - jos jedan podatak koliko nema smisla komentar da "je hauba dugacka kao u astre"

Autor mile antena 23 Mar 2011, 14:45

@mile antena
U SAT-u sam procitao podatak da je od svih BMW 5 E60 prodatih u Evropi oko 90%(!!!) pogonjeno dizel motorima. Eto koliko su dizeli vazni sa ove strane bare.
@Dejan ®
U pravu si za to da se najvise prodaju kola 1400-2000cc, ali se kod Lux klase uglavnom "tolerise" do 3000cc.

Autor loshmi89 23 Mar 2011, 17:05

@loshmi89,
vidis, jedna stvar nema smisla u tome sto si napisao: ako 90% kupaca se odlucuje za dizel, zasto bmw nudi samo 2 dizela i cak 7 benzinaca? zar nebi trebalo biti obrnuto tj. zar nebi trebali nuditi vise dizela nego benzinaca ako je potraznja toliko veca za njima?

Autor mile antena 23 Mar 2011, 17:43

@mile antena
Aj da uzmemo da imaju 2 dizel motora, ali u mnogo vise nivoa snage nego benzinci.
Evo ti najprostiji primer
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila-26.php?category=26&tags=W3siaWQiOiAiMjE4IiwgInZhbHVlIjogeyJtaW4iOiAiMjAwNC4wMCIsICJtYXgiOiAiMjAxMC4wMCJ9LCAiZnVuY3Rpb24iOiAicmFuZ2UiLCAic2VsZWN0ZWRJbmRleCI6IFs4LCAyXX1d&brand=37&model=1016&price_to=&tag_218_from=2004.00&tag_218_to=2010.00&selectedRegion=0
Od 88 BMW E60, benzince mozes da izbrojis na prste

Autor loshmi89 23 Mar 2011, 18:45

@ mile antena
Dobro, neka mu je hauba duža, 2m, onda tek mogu misliti koliki mu je gepek, 2.5m polustranica, u svakom slučaju duži mu je zadnji deo od prednjeg

Autor Dejan ® 23 Mar 2011, 18:54

@loshmi89,
odgovori na moje pitanje onda: zasto nude tako malo dizela, a tako puno benzinaca ako je potraznja za dizelima toliko veca?

@Dejan ®,
garantujem ti da hauba nije duza od gepeka jer se srecem uzivo sa cadillacima svaki dan. bas su amerikanci uvek gurali skolu "dugacka hauba, kratak gepek"

Autor mile antena 23 Mar 2011, 19:22

@mile antena
Odgovor je veoma jednostavan: Zato sto nema potrebe da se prave novi motori, ne bi bilo isplativo. Lakse je samo manjim modifikacijama ponudi isti motor u razlicitim nivoima snage. Npr. bas kod BMW E60 imas 2.0 dizel motor od 177ps i 3.0 od 197, 235 i 290ps. Gde bi ti tu dodao novi motor, tako da ti se isplati novac koji bi morao da ulozis u njegovo pravljenje?

Autor loshmi89 23 Mar 2011, 19:58

Verujem ja da vi dizel motore u USA ne je*ete ni 5% kad vidim ovu listu :)
http://www.5series.net/information/options/engines/
Pored svakog dizel motora stoji naznaka "Not availible in the US"
Ali veruj i ti meni, da je dizel "must have" u Evropi ako zelis da postignes bilo kakav vredniji rezultat.

Autor loshmi89 23 Mar 2011, 20:02

@loshmi89,
znas kako evropa o americkim autima ima misljenje da su svi ogromni sa velikim motorima i da trose 30 litara? tako otprilike misljenje i amerika ima o evropskim dizelima. da su tromi, spori, smrde i da ostavljaju oblak dima iza sebe (kao sto je bio slucaj tokom 1970ih i 1980ih sa dizelima).
to ti je razlog zasto dizela nema u americi. uz sve to, za dizel aute treba platiti premium cenu i dizel kao gorivo je skuplje od benzina. na kraju se financiski mnogo vise isplati kupiti hybrid, zato hybrida i ima toliko u americi

Autor mile antena 23 Mar 2011, 20:26

@mile antena
Bice sve vise dizela,posto su mnogo napredovali,naravno...Evo primera,novi A8 4.2fsi(370ks)vs A8 4.2tdi(350ks)...4.2tdi,manje trosi,brzi do 100,brzi do 200,u Nemackoj je ja mislim 97.000e,a 4.2fsi je 95.000e...Msm da su takve cene...Dakle,ako pogledamo,onaj ko ce dati 95 soma,zasto ne bi dao 97 soma,taj ko vec ima,i da vozi nesto sto ce mu manje trositi,a bice brzi itd...
Stalno pricas o Amerima kao da su ne znam sta,a ustvari su najgluplji,ne zelim da kazem najgluplja nacija,posto oni kao nacija ne postoje...
Audi i Bmw su dizele doveli do vrhunca,vec sam ti pokazao,ista kubikaza,dizel slabiji sa ks,a brzi,startniji,manje trosi,manje zagadjuje okolinu itd.Tesko ce to amer shvatiti.
Admini,mozda sam malo ovde uvredio neke,ali tih ovde nema,tako da bih voleo da ne obrisete ovaj komentar.

Autor dusan 23 Mar 2011, 20:56

@dusan,
nije bitno sta su oni uradili, bitno je sta je ljudima u glavi. i ameri su perfektovali svoje motore, sad u vecini slucajeva razvijaju vise "hp po litri" i trose manje i od evropskih i od japanskih motora u istoj klasi. pa ko u evropi to veruje? apsolutno niko, isto kao sto niko u americi ne veruje ono gore sto si ti napisao za dizele.
uostalom, ko ima 95,000 evra za auto cisto sumnjam da mu potrosnja predstavlja i najmanji problem.
a ovde se uglavnom javljam na temama o americkim autima zato sto na istim temama se redovno javlja neko sveznajuci ko verovatno nikad nije presao granice srbije niti video americki auto uzivo, ali zna sve o amerima kao naciji i apsolutno sve karakteristike njihovih automobila.

Autor mile antena 23 Mar 2011, 21:40

@mile antena
Ameri kao nacija ne postoje...Nemoj o tome da krenemo...Sigurno i podrzavas napad na Gadafija?
Ma da bre,Ameri i motori..Najbolje motore radi Bmw sigurno,tu je i Audi...Msm moze se videti podatak RS3 Sportbek,340ks,prosek 9,8 litara,ali ja u to ne verujem,ide jace sigurno...Takodje,primetio si do sada da ja volim americke automobile,ne sve,ali ih gotivim...Tom coveku sigurno problem ne predstavlja potrosnja,ali zasto bi trosio vise para?Logicno,taj 4.2tdi je i brzi,sve...Bolje je po meni dati za njega pare.
Ceo svet zna kakvi su ameri,najjace je kad je jednom Dzeremi Klarkson pricao o jednom motoru i kaze,tezak je 270kg,kao prosecan amerikanac hahaha...Komirao sam se :D
Admini,ne brisite komentar :)))

Autor dusan 23 Mar 2011, 22:03

@dusan,
o politici necu ulaziti u detalje. pratim sta se desava u svetu, ali ne uzimam strane. nisam jedan od onih koji podrzavaju sta ameri rade, ali nisam ni tipican srbin koji "podrzava libiju bez obzira na sve zato sto libija nije bila jedna od drzava koja je priznala kosovo" iako uopste nije upoznat sta se tamo desava. da sam dobio dolar svaki put kad me je neko nas pitao "kako mozes voziti americki auto (ne ja licno, ali imamo americki auto u porodici) kad su nas ameri bombardovali" (a ta osoba inace vozi nemacki auto) sad bi imao dovoljno novca za novi cts.
no nebitno, rekoh da ne zelim da ulazim u politiku.
sto se tice potrosnje, necu ni tu ulaziti u detalje jer znam da mi neces verovati. ali mustang sa 412 hp = 9 litara na autoputu, a ima tacno duplo manji motor od rs3.
za deo o a8 - zasto bi trosio vise para ako ne mora? ako je tolika cicija da mu postoji razlika izmedju 95,000 i 98,000 evra, onda verovatno nece uopste ni gledati a8. jer coveku koji zaradjuje tolike pare 3,000 je nista. inace, ista stvar i kod a8 - 3 benzinca i 2 dizela, a svi se otimaju za dizele i niko ne zeli benzince???
da, ceo svet zna kakvi su ameri, svi su eksperti, svi su gledali americke filmove, svi su naculi ovo i ono ... i onda kazu kako su amerikanci glupi ...

Autor mile antena 23 Mar 2011, 23:16

@mile
Pa ne bih ni ja o politici,ali taj Gadafi je '99 pozivao Amere da nas ne bombarduju,te godine nam slao naftu,primao nase ljude u Libiji bez viza itd...Ali da ne idemo dalje...
Ma gledaj,zasto ne bi vozio Americki auto,meni je san da vozim starog Chargera i ja cu ga ispuniti u buducnosti sigurno,i njega i Mustanga,a voleo bih Chevrolet Chevele-a :)
Ovo o A8-ici,za prethodni model A8 kojeg sam vidjao dosta,uglavnom sam vidjao 4.2fsi,uglavnom su benzinci,ali ovaj novi A8 je druga prica,novi i bolji motori,ja bih se svakako odlucio za 4.2tdi.
Takodje,o Libiji,ovi pobunjenici su placenici,zasto bi se neko bunio a ne placa vodu,struju,besplatno zdravstvo,skola,i ostale komunalije,plate najvece u Africi,libijac moze u bilo kojoj zemlji na svetu da ode da studira ima sve placeno od zemlje,skolarinu,stan,hranu,dobija cak i mesecni dzeparac od 2.300dolara i auto...Njima zavide i Norvezani koji imaju najjaci standard u Evropi :)
Opet,admini,malo sam ubacio nesto sto nije za ovaj blog,ali neka se ostavi komentar :) Necu vise :D

Autor dusan 24 Mar 2011, 12:23

dusan 12:23
Slazem se potpuno.
Znamo iz naseg iskustva koliko su Ameri dobri.
"milosrdni andjeo" itd.
3 500 mrtvih i ko zna koliko povredjenih.
Materijalna steta procenjuje se na oko 100 milijardi dolara.
Je*o im pas mater zlikovacku.
Cim Amer nekog "pomaze" znas o cemu se radi.
Napadaju je zbog nafte.
A nasa izdajnicka vlast je podrzala bombardovanje Libije ejj !
Jedini prijatelji i nasi im odma okrenuli ledja,jer moraju da p*se k Americi.
U svakom slucaju,bolje je imati domaceg gazdu nego stranca.
P.S. Nisam znao za te podatke sto si naveo.
Svaka mu cast.
I Srbiju je pomagao.
Ja navijam za njega.
U svakom slucaju,uvek sam protiv Amerike,NATO-a,EU i njihovih organizacija.
Cim B92 pljuje Gadafija,to je jasan pokazatelj da on treba da ostane na vlasti inace su najebali,kao i mi.
A oni demonstranti,naravno da su placenici,taj recept je svuda isti.
Da ne pricam o nacinu na koji su im uveli sankcije,bombardovanje itd,zlocinci.
Lakrdija,ista kao Hag i sve sto rade.

Autor PITBULL 24 Mar 2011, 12:51

momci, ima onih koji ce reci i da cu nacisti bili dobri za njih.
kao sto sam rekao gore, ne kazem da podrzavam ni jednu stranu, ali ako cu podrzavati jednu stranu onda mora postojati dobar razlog za to.
ima jedna prica iz blica koja ce mi uvek ostati u secanju, pre mozda 10-ak godina se desilo da u nekom selu u vojvodini tip ubije svoju zenu i kcerku. i u istom selu on se skrivao mesecima u kuci svojih roditelja koji su znali sta je napravio (a pametni panduri se nisu setili da provere jeli tu, ali to je druga prica). u svakom slucaju, kada su ga panduri konacno pronasli i pitali njegove roditelje kao zasto su skrivali ubicu oni su odgovorili nesto u stilu "pa on je jako fin momak, nama je pomagao svaki dan sa poljeprivredom, uvece nam je pomagao sa ovim i onim" ...
opet kazem, ja ne uzimam strane, ali ako je neko ucinio nesto dobro za mene, a onda ucinio nesto lose za drugog - to ne znaci da cu ga cu ga podrzati

Autor mile antena 24 Mar 2011, 15:04

@dusan
Od 2 navedena A8 - benzinac ide 5,8, a dizel 6,1 do 100. Pri tome dizel trosi svega 0,5 litara goriva manje u proseku (fabricki podaci). Obrtni momenat 445 prema 420 u korist benzinca. Znaci, od tvoje teorije ni "t".

A nisam niciji drveni advokat, ali tvoji pateticni pokusaji da coveka koji konstatno ostavlja korektne komentare uvuces u diskusiju o politici su stvarno - dno.

Autor Cika Sima 24 Mar 2011, 16:29

Cika Sima, u pravu je Dusan. 4,2 tdi dize stotku za 5,5. Stari A8 je 6,1, dok onaj 4.2 benz negde oko 6,3, a novi 5,7. Dizel ima manju potrosnju i jaci obrtni moment od benzinca. U medju ubrzanjima dizel je jos brzi.

Autor McLaren 24 Mar 2011, 17:03

@Cika Sima
Cuo si za sajt Audi.de?E,udjes tu i pogledas.4.2tdi 5.5 do 100,4.2fsi 5.7...4.2fsi 9,7 potrosnja,4.2tdi 7,5...4.2tdi 800nm!4.2fsi 445! ;) Sve imas na sajtu,a tu se podaci i gledaju.Prevario sam se samo za cenu,tu se izvinjavam,4.2tdi 92.000,4.2fsi 90.300e...
Tako da nemoj da govoris nesto sto nije istina,i da ja ispadnem 'grbav'.
Mile i ja smo uvek konkretno ovde pisali,ovo smo prvi put dotakli nesto van automobila,to moze i on da potvrdi ;)

Autor dusan 24 Mar 2011, 17:13

ljudi, ko ima novca za a8 mislim da mu je najmanje bitno da li auto trosi pola litre manje ili vise.
isto tako mislim da onaj ko vozi a8 da mu je takodje najmanje bitno da li auto ubrzava za pola sekunde brze ili sporije.

Autor mile antena 24 Mar 2011, 19:40

@mile
Kakav je brod,ja bih bio prezadovoljan sa 3.0tdi,i nista mi ne bi bilo bitno,samo da sednem i uzivam :D

Autor dusan 24 Mar 2011, 19:42

Meni se sviđa Kadilakov dizajn baš. Samo cena da im bude primamljiva, super bi bilo.

Autor MasterHaosis 24 Mar 2011, 22:25

@dusan
Moja greska, excusez-moi.

Nisi se prevario ni za cenu, samo si prvi put naveo za "lang" verziju. A i ja sam gledao na tom sajtu, samo je sajt golo go*no, bas nije u skladu sa reputacijom audi-ja. :D

Sve u svemu, u Libiji je cena benzina bila do skora 15 dinara, a (ko sto rece 'mile') da imas 90k evra za auto sve se bojim da bi racunao koliko trosi na 100. }:)

Pozdrav

Autor Cika Sima 25 Mar 2011, 00:19

@Cika Sima
Ma dobar je sajt,meni barem dosta bolji od Mercedesovog i od sajta Bmw-a.Jel si video za 4.2tdi onih fantasticnih i ogromnih 800nm!!!??Hehe...Koja snaga covece...

Autor dusan 25 Mar 2011, 00:24