home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prodajni rezultat iz proteklih godina se ponovio i tokom 2010. – najviše premium vozila sa pogonom na svim točkovima nosi oznaku “Audi”.

Tokom protekle godine proizvedeno je 437.792 vozila sa quattro pogonom, pa je u godini u kojoj je proslavljeno 30 godina postojanja quattro pogona, čak 38% prodatih vozila imalo upravo quattro pogon. Audi je sa 74.262 prodata vozila bio najprodavaniji premium proizvođač u ovom segemenu za tržište Nemačke. 

Najpopularniji quattro model tokom 2010. godine je bio Q5, koji je prodat u 155.025 jedinica. Prodaja bi trebalo da dodatno bude pojačana sa uvođenjem i Q5 hybrid modela, a od potpuno novog modela – Q3 se očekuju podjednako dobri rezultati.

Međutim, nisu samo vozači SUV vozila bili zainteresovani za quattro pogon. Tokom prošle godine kupci svih drugih Audi modela su bili podjednako zainteresovani za ovaj pogon bez obrzira da li je u pitanju bio A3 ili, perjanica ponude, A8.

Kupci Audi vozila mogu izabrati između 130 modela koji se isporučuju sa ovim pogonom (računajući varijante sa različtim karoserijama, motorima ili menjačima). Sam pogon je evoluirao pa je tako najnovije unapređenje ovog pogona, novi centralni diferencijal i sistem za preraspodelu obrtnog momenta, raspoloživo na modelima RS5, A7 Sportback i novom A6.

Quattro pogon je svoju potvrdu popularnosti dobio i na Auto Bild Allrad anketi gde su čitaoci izabrali modele A4 i A8 kao pobednike u svojim klasama.

Izvor : Audi.rs



čitanja : 2484



Komentari

Q5 je prelep...

Autor dusan 04 Apr 2011, 21:27

@dusan
Jeste,beli mi je najlepsi.

"Međutim, nisu samo vozači SUV vozila bili zainteresovani za quattro pogon. Tokom prošle godine kupci svih drugih Audi modela su bili podjednako zainteresovani za ovaj pogon bez obrzira da li je u pitanju bio A3 ili, perjanica ponude, A8."
Pa cim uzmes 3.0 tdi motor automatski dobijas i quattro,bez obzira koji je auto u pitanju.

Autor PITBULL™ 04 Apr 2011, 23:31

Slazem se, Q5 mi je najlepshi SUV na trzishtu. Najvishe zbog izgleda zadnjeg dela i skladnih dimenzija. Doduse i GLK je na neki cudan nacin poceo da mi se svidja... Od one uzasne kocke, poceo je na neobjashnjiv nacin da bude dopadljiv. BMW jedino ne mogu da povezem sa terenskom voznjom jer je nekako za drum vishe, ali to je moj problem u glavi:D

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Apr 2011, 23:49

Q5 je pravi pogodak, Q7 izgleda malo podugačko, više kao džinovski karavan sa visokim klirensom.
Jedva čekam Q3

Autor Dejan L 05 Apr 2011, 00:18

@Uros CS
Meni se bas svidja kad na X5 vidim valjke. :)
Zadnja guma 315,ubica :)
Kad onako viri iz ruba otpozadi kad gledas.
X5 i nije za off-road. Dovoljno je da mozes sa njim da ides na zimovanje,planinu,a vecinski deo on provede na asfaltu.
Ako ti treba pravi off-roader,tu je G klasa,Wrangler,Land-Cruiser,Land Rover ...

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 00:21

@PITBULL™,
Znam,ali 'ebesh dzip konim ne mozesh na pecanje, u lov ili nesto slicno. Samo mi je to bzvz. Ne volim te "shatro" klase.

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 00:23

@Uros
Ne verujem da vlasnik X5 ide na pecanje. :)
Lov ne podnosim,mrzim ubijanje zivotinja.
To su "gradski" dzipovi,koji retko kad silaze sa asfalta.
Kao sto vidis,mnogo vise se prodaju od pravih dzipova.
Ljudi vole osecaj moci koji imas u dzipu,kad si izdignut.
Za akanje uzmes Ladu Nivu :)))
Ili kome treba pravi off-roader,on sigurno nece uzeti X5.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 00:28

Da pojednostavim.
Zasto bi neko ko zivi u gradu a ima para kupio npr Land Cruiser ili Wrangler kad nema realne potrebe za njim.
Nema dizajn kao X5,nije "ulickan".
Uzece X5,ML-a,Q7. Oni zavrsavaju posao a za ozbiljne terene ti treba pravi dzip.
Ko jos ide po nedodjijama?
Sta ce nekom biznismenu da izvodi vratolomije po prirodi. :)
Obicno se njime voze do kafica,shoping centra i na zimovanje. :)
To sve mozes i sa "fensi" dzipovima :) Pritom su oni lepsi za voznju po asfaltu,stabilniji,rafiniraniji.
Sve ima svoje...

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 00:35

@PITBULL™,
Ali pljeku volish da pojedesh a? Ili srnetinu? :D
Elem...Kao sto sam davno napisao, sigurno ima neki car koji svog Kajena Transibiru tera po shumi, ili neki lovac koji, kao Vini Dzons vozi svog Lend Rovera u lov i aka ga. Ako si bogat, to je samo mashina nista drugo.
P.S. Ne volim ni ja lov,al' to je onako figurativno..

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 00:37

4 pstena postaju sinonim za 4x4, pardon, već jesu

Autor Dejan L 05 Apr 2011, 00:42

@Uros
Da,ali ubijati zivotinje iz hobija to mi je uzasno.
Imas fensi dzipove i prave dzipove. :)
Ja vise volim fensi,jer nemam realnih potreba za pravim.
Mada sam sa Cirokijem zavoleo i off-road voznju.
Testirao sam ga domacinski. :)
Zanimljivo je ici negde u nepristupacne terene sa njim.
Ali to je ponekad iz zabave. Uglavnom se vozis tamo gde treba,po asfaltu.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 00:44

@PITBULL™,
Ma razumem ali opet...Iskreno nisam vozio nista slicno,ali su mi nekao Q7 i toliki dzipovi mrski. Voleo bi da prozivim nesto slicno Dakaru, samo razume se u nekoj blazoj formi da ne izginem :D Auto i priroda. A ne dzip, semafor, Gazela i Zeleni venac... Novi Cheeroke izgleda super.Skladan a obecava u offroad voznji. Jedan set guma za grad, drugi za neki reli kao oni u AutoBuildu po Srbiji.

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 00:49

@Uros CS
Ja sam imao prilike da vozim i Q7,ML-a novog,a prvog X5 sam imao jedno. Kao i Cirkoija sad.
X5 i noviji dzipovi,ML novi npr su kao da vozis limuzinu a ne dzipa.
Samo sto si izdignut.
Ali oni se ponasaju kao limuzine,ne naginju se,kao sto se naginje npr Ciroki kao i prvi ML.
Q7 je malo veci,kao autobus je :)
Ali za porodicu kao stvoren.
Novi Ciroki je fantastican,svijda mi se njegov macho izgled.
Jedino je steta sto nema 7G menjac.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 00:54

@PITBULL™,
Ma sve je to super al' su parking mesta i dalje 2,5 x 5 po standardu a automobili nikad veci. I taj Q7 kad dovedes u centar, racunaj da negde trebash da ostavish skoro 10 m2. Da ne duzim pricu, ovo je vec licna frustracija... :D

E ako prolazish mozda Bulevarom AVNOJ-a, kod Meraktora je svaki dan parkiran najnoviji Kajen u hybrid varijanti. Beli, sa nalepnicama sa strane. Bash dobro izgleda. Da imam love, pa as tim na pecanje. Em ekoloshki, em 4x4. Pozadi shtapovi i gajba piva... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 01:01

@PITBULL™,
BRAVO!Taj upravo! Svaki dan parim ochi na njemu, iako nisam neki ljubitelj doticnog ali nekako privlachi paznju i suer mu stoji ta kombinacija boja. Meni je ipak prvi pre ristajlinga nekako ruznjikavo simpatichan. Sto kaze Dzeremi "Kao da su nilskom konju stavili povez na ochi i pustili ga da trchi kroz shumu" hahaahah Novi je nekako "japanac". U istoj ulici chuchi i novi crni Megan RS.Azdaja! Ulica greha da se tako izrazim... Kao da sam bio na sajmu,isti modeli:D

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 01:11

@Uros CS
Moram da priznam da i meni privlaci paznju,iako mi se novi Kajen ne svidja.
Ta kombinacija boja i stajlinga prosto mami oci. :)
Sa strane mu pise "Hybrid" plavim slovima.
Mada ja mislim da to nije hibrid. Vec da je to neki tjuning stajling.
Pise "Hybrid performance" sa strane.
Ali nazad na gepeku ne pise oznaka "hybrid" vec cak mislim da je u pitanju Turbo varijanta !
Ja ga vidjam da stalno stoji kod perionice preko puta piramide. Ona sa desne strane.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 01:17

@Uros
@PITBULL
Danas sam video jednog crvenog Q5,stvarno je prelep,ali prelep...Jednostavno ti mami pogled,ne znam,ali mi je stvarno prelep...
Pitbull,Imas 3.0tdi A6 bez Quattro-a,kako novi A6,tako i prethodni si imao 3.0tdi bez Quattro-a,A8,kao sto sam vec govorio treba da stigne bez Quattro-a sa 3.0tdi motorom,to je iz Audija najavljeno posto ce biti najmanji potrosac u klasi,bice najlaksi,a ujedno i najveci...Imas npr A4 3.2fsi(265ks) bez Quattro-a,imas i A5 3.2fsi bez Quattro-a itd,itd...Cisto sam hteo da ti kazem da nije sve sa 3.0 ili preko 3.0 sa Quattro-om :)))) Jbg,ne mozes u sve bas da nabijes Quattro,imas one koji nece Quattro,zar ne? :)

Autor dusan 05 Apr 2011, 01:17

@Uros CS
Sorry,evo iskopao sam o cemu se radi.
Ipak je hibrid,ali tjuniran.
Valjda je on Cayenne S Hybrid ,znaci ne obicna verzija hibrid,vec S verzija.
Pa onda plus jos tjuniran.
Znao sam da nije fabricki onakav,zato me bunilo. :)
Evo sve lepo,pa uzivaj: :)

http://fancytuning.com/2010/08/speedart-porsche-cayenne-hybrid/

Pozzz

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 01:23

@PITBULL™,
Pa da,sigurn ga tu pere posle pecanja i lova,a ovde zivi. :D I ja sam sumnjao da je hibrid, nekako mngo izduvnih cevi ima pozadi...... :D
@dusan,
Jedini Audi za kojim se okrecem. Uvek. Najvishe kod zadnjeg dela zastanem...

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 01:29

@PITBULL™,
Znaci, izdrkavanje neko,da se tako izrazim :D Ok, hvala.Na poslu cu ujutru... poz

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Apr 2011, 01:33

@Uros
Jedared sam isao iza njega kod Usca. Tamo gde je Asterix picerija,pored vode. Mislim da ga je zena vozila.
IN je,to je najbolji opis za njega.
Fazon je.
I mene je cudilo,koji to hibrid ima 4 izduvne cevi,felne 22" itd. :)
@dusan
Te mozes da nabrojis na prste sto nemaju kvatro. :)
Ti su u promilima.
99,99% ih ima kvatro.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 01:35

@Uros CS
Bas tako. Nadrndani hibrid. :)
Za ekoloski svesne a koji jos pritom hoce da budu u fazonu. :)
Pozzz

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 01:37

@PITBULL
Pa pazi,imas 3.0 ili preko,a da je bez Quattro-a i A4,A5,A6,A7 i A8 stize...Dakle,ipak to sto si rekao da su svi sto imaju motore preko 3.0 sa Quattro-om nije tacno...Dovoljno je samo uci na sajt audija i pogledati...Mislim,ako hoce veliku prodaju,ne mogu tek tako da svugde nabiju 4x4 pogon,imas one koji nece 4x4...Ali po meni,Quattro pogon je sigurno najpoznatiji 4x4 pogon i najcenjeniji,i zato se dosta Audija i prodaje sa 4x4.
@Uros
Da,bas danas kad sam video ovog Q5 parkiranog,i prodjem ga i okrenuo sam se jos jedno 5,6 puta,zaista mu je i zadnji deo perfektan...

Autor dusan 05 Apr 2011, 02:13

@dusan
Idi na Audijev sajt pa se sam uveri.
A8 nema da nije kvatro.
A6 novi ima ali u "sirotinjskoj" varijanti 3.0tdi sa 204 konja.
Pravi 3.0 tdi sa 245 konja nema bez kvatra.
"Ali po meni,Quattro pogon je sigurno najpoznatiji 4x4 pogon i najcenjeniji,i zato se dosta Audija i prodaje sa 4x4."
Ne,nego zbog toga sto kvatro dobijas kao standard uz jace verzije.
Znaci nema kao kod Mercedesa i BMW-a zadnja vuca pa opcija 4x4. Nego kvatro moraju da stave jer prednji pogon ne moze da podnese jake motore.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 02:27

@PITBULL
Pa kazem ti A8 sa 3.0tdi motorom treba da stigne bez Quattro-a.Iz Audija najavljeno pre mesec,dva...Zasto je 204 ks sirotinjski?To je jako dobar motor,taj A6 3.0 ide do 100 npr za 7,2 sekunde,sto nije lose uopste,maks brzina 240,400nm,5,2 litara potrosnja...I inace,imas A4 3.2fsi sa 265ks sa prednjom vucom...Dakle imas i nesto jace bez quattro-a...Ali Audi nudi i 2.0 sa Quattro-om,i 2.7 takodje,dakle sve preko 2.0,ali naravno 2.0 standard prednja,quattro dosta skuplje,tako sve do 3.2,a preko 3.2 su svi Quattro,msm na 4.2 npr,5.0,6.0...Audi najavljuje zadnju vucu,ali mislim da Audi treba da nastavi sa Quattro-om u jacim modelima...Necemo opet o cenama,ali Audi ima jeftinije modele sa istim motorima od konkurenata,ali oni naj premijum i oni najjaci su skuplji od konkurenata,RS6 je bio skuplji i od M5 i od E63amg,Q7V12 je takodje dosta skuplji od ML63amg i od X5m..Znaju u Audiju kako da rade i sta da rade,i za sada rade dobro i pametno...Moje misljenje.

Autor dusan 05 Apr 2011, 02:46

@dusan
To si govorio i pre par meseci. :)
Nema ga jos. A6 npr je odma dobio tu sirotinjsku verziju po predstavljanju.
A A8 koji je izasao dosta pre toga jos nema tu verziju i po meni ni ne treba da je imaju.
Ako hoces da vozis A8 vozi ga onda onako kako bog zapoveda a ne jajarsku verziju.
204 konja i prednja vuca. To je blam za A8,rusenje ugleda.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 02:52

Kako li ce lep samo biti Q3.

Autor milan 05 Apr 2011, 10:08

@PITBULL
Ne mora da znaci da ce imati 204 konja... ;) Moze da ima i 245 ;)

Autor dusan 05 Apr 2011, 11:42

@dusan
Ne moze da ima 245,jer vec A8 3.0 tdi ima 250 konja. Jedino uz tu sirotinjsku varijantu ide prednji pogon.
Koji ja nikad ne bi uzeo na A8. Ni taj motor sa 204 konja. Ovaj novi 3.0tdi sa kvatro pogonom je pravi izbor.
Odlicne performanse. Plus imas kvatro pa ti ne treba dzip.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 12:00

Pa taj A8 3.0tdi i ima 250ks zbog Quattro-a,auto tezi i sve,potrebna jaca snaga...
Zato mogu isti taj motor da ubace u a8 sa prednjim pogonom.Ja ti govorim da imas i do 3.2 bez quattro-a,posto ima vas ovde nekoliko koji osporavate uspeh Audija,razlog,svi su quattro...kako je to moguce??Imas i 265ks bez Quattro-a,vec sam ti to rekao...Mislim,ko god hoce da osporava uspeh audija,zna se sta je Quattro,svi znaju za taj pogon,zato i ide ;)))

Autor dusan 05 Apr 2011, 12:54

@dusan
Niko ne osporava,samo ti objasnjavam razlog. Pogledaj oglase,mobile.de neces naci ni jedan A8 sa prednjim pogonom. Da Audi ima zadnji pogon kao ostala dva konkurenta i da je kvatro opcija,sigurno se ne bi toliko prodavao vec slicno kao i konkurenti. Mozda malo gore ili dole. Cim uzmes 3.0 tdi dobijas kvatro,bez doplate kao sto je slucaj za Mefc i BMW. Znaci ne mozes da biras,dobijas ga vec i to za dz,sto je dobro po meni.
Ne volim prednji pogon. Bolje kvatro nego prednji. Korisniji je i od zadnjeg ali je zadnji zanimljiviji. :)

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 13:01

P.S. Te primere sto ti navodis su marginalni. To ne moze ni da se racuna,na prste da nabrojis takve slucajeve.
Nadji mi bilo koji takav na oglasu i ja te castim.
Dok su kvatro-a puni oglasi,samo njih imas.
Znaci A4 3.0tdi kvatro,A6 takodje,A8 isto,A5 isto,Q7 isto,Q5 isto.All road isto i A4 allroad isto. R8 ti je kvatro,znaci vecina Audija je kvatro. Jedino ovi slabiji nisu. Dok kod BMW-a i Mercedesa,verujem da je ta brojka mozda 15-20% i to zahvaljujuci dzipovima koji serijski imaju 4x4.

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 13:08

@PITBULL
Pa ti trenutno samo kod A8 nemas prednji pogon,dok kod ostalih imas prednji,i posle imas isti taj motor ali sa kvatrom i jacom snagom...Sta pa objasnjavam vise,udji na audi.de i pogledaj.Ujedno,i taj A6 npr sa 3.0 kvatroom,je mozda jeftiniji od konkurenata sa 4x4 za 2,3.000 najvise...Ako neko vise voli xDrive,ili 4matic,on ce dati...Ali da batalimo cene,samo ce se oduziti ovo...
Kod R8 jeste 4x4,ali je snaga dosta veca na zadnjim tockovima,Tiff Nedel je to i pokazivao,dok npr taj Tiff Nedel i sa 4x4 pogonom zna da se zabavlja kao da je zadnji...Pogledaj kako covek driftuje i sta radi sa 4x4 pogonom,naravno to ne moze svako,ali ima i kome je ludilo i sa tim pogonom :)

Autor dusan 05 Apr 2011, 13:32

@dusan
Opet ti. A4 nemas bez kvatra 3.0tdi,ima samo novi A6.
A8 nema itd.
Ti slucajevi su marginalni bez kvatra,nisu vredni pomena koliko su sitni.
I nije toliko razlika,ta razlika je bez 4-matica a sa njim je oko 5-6.
Kvatro na R8 nije isti kao na Q7,podesen je da vise prebacuje snage na zadnju osovinu i sto brze ides vise ide nazad. Tako je na Lambu. Inace ne bi mogao da upravljas njime. Nije Tiff izmislio toplu vodu,nego taj pogon dozvoljava to.
Pa gledao sam kako momak "baca" R8 po suvom.
Ili znas ili ne znas :)

Autor PITBULL™ 05 Apr 2011, 13:45

@PITBULL
Pa mozda nemas 3.0tdi,ali imas 3.2fsi A4 bez kvatra...Auuuu...Inace,kao sto sam rekao,E350cdi 4matic(265ks),55.000,A6 3.0tdi quattro(245ks) 52.000..Ali jbg,i manja snaga malo,mora da bude jeftiniji...Ujedno i poenta je biti jeftiniji...Ako pogledamo realno...Ili npr kod E klase imas E200cgi,E250cgi,dok kod A6 jos nemas ispod 2.8 benzince.ALi da ne duzimo vise,ide dosta...Hteo sam da kazem da i sa pravim 4x4 pogonom,pravi vozac moze da se zabavlja...

Autor dusan 05 Apr 2011, 14:10