home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BBC-jev televizijski šou Top Gear ima svoje fanove širom sveta; testovi automobila sa ostrvskim humorom obezbedili su Top Gearu ogromnu popularnost. Međutim, uz popularnost se u ovom slučaju vuče i čitav niz skandala.

Najnoviji se tiče Nissanovog električnog automobila Leaf i njegovog navodnog debakla na Top Gearovom testu. Leaf je, tvrde Top Gearovci u svojoj nedavnoj emisiji, podbacio u pogledu autonomije koju pruža s jednim punjenjem akumulatora. Međutim, izgleda da istina ipak nije tako crna kako Top Gear želi da je prikaže. 

U testiranom Leafu se naime nalazio uređaj koji beleži stanje akumulatora i šalje informacije fabrici. Taj uređaj je pokazao da su pre test vožnje (u kojoj su Jeremy Clarkson i James May pokušali da pređu put od 60 milja) akumulatori namerno ispražnjeni na 40% kapaciteta pre početka putovanja.

Ni to nije bilo dovoljno, pa su u gradu Lincolnu, koji je trebalo da posluži kao mesto na kome je "Leaf ostao bez struje", vozili više od 16 kilometara pre nego što su se akumulatori napokon ispraznili, kako bi to mogli da snime.

"Da, znali smo da su akumulatori poluprazni, ali tako stvari funkcionišu na televiziji", rekao je Jeremy Clarkson u komentaru ovog skandala. Izvršni producent Top Geara, Andy Wilman, rekao je da emisija nikada nije tvrdila da Leaf ne može da pređe razdaljinu istaknutu u tehničkim specifikacijama niti je Top Gear imao nameru da ispituje Leafov "domet".

Ono što gledaocima međutim nije rečeno, jeste da su akumulatori bili namerno ispražnjeni, pa se stiče utisak da je Leaf neočekivano ostao "bez struje".

Nekadašnji Top Gear je bio prava uživancija od emisije, ali sve češći skandali, želja za senzacionalizmom, korišćenje vojske u emisijama i očigledni lov za novcem potpuno su udaljili uglednu emisiju od njenih korena. Njihovim rečnikom, it's just rubbish.

Izvor : Autosport.hr



čitanja : 2488



Komentari

Nikada mi i nisu bili ozbiljni , prava idiotska emisija od koje nista ne saznas o automobilima...

Autor nesa 08 Avg 2011, 12:29

Pravi show o autima, totalno su redifinisli pojam o auto emisijama jos od novog serijala 2002., uvek se zezaju i imaju dobre fazone, dosta love imaju na raspolaganju, ne favorizuju ni jednu marku, nezavisni su od svih, i tako i treba samo napred.

Autor Orlo 08 Avg 2011, 13:04

Bilo je nekih paljevina ovde koje su se tako ložile i često pominjale test BMW X6 režiran od strane Clarksona. Nadam se da im sad jasnije ko su i gde su...

Autor Gagiba 08 Avg 2011, 13:05

Važno da je Mini najbolji na svetu po njima i da nema premca, još je gluplje što ljudi Top Gear-u veruju slepo.
2001. su ismejali Stilo dok još nije ni počeo da se pravi, a za sve što nije britansko naprave da je KRŠINA!
Ismejali su Megan mk2 još dok je bio koncept, a ne ismevaju propalu britansku autoindustiju u kojoj nema ni B od britanskog. Sve britanske marke su sada tuđe vlasništvo.
Baš je smešno nema šta

Autor Dejan L 08 Avg 2011, 13:11

@Orlo da, ne favorizuju nikoga a pogotovo ne Land Rover i Jaguar.
Top Gear je nekad zanimljiv, ali ga ne treba shvatati ozbiljno.

Autor hh 08 Avg 2011, 13:16

Ako niste znali Jeremy testira autimile dok ste se vi igrali sa igrackama tako da on sto kaze ne kaze bzv, tako da nekima zasmeta kad pljuje najvece marke na svetu sto, kod nas kad testiraju automible oni dobiju auto od auto kuca i moraju da pricaju vise pozitivno o njemu... Top Gear ima 1000000evra po epizodi budzeta tako da su nezavisni 100%, a sto se tice X6 potpuno u prav... Auto koji nicemu ne sluzi veliki, ogroman, offroad nula, vesanje
oslabljenjo zbog visine automobila tako da i na putu nije udoban...KUpci takvih automobila, zatucani sitni mafijasi koji zele da imaju nesto veliko i da na njemu pise BMW!

Autor Acky91 08 Avg 2011, 13:18

@Acky jako si pametan, kad se Clarksonu ne svidi neki auto on ga pljuje nevidjeno iako je dobar auto u pitanju. A neki auto koji gotivi dize u nebesa (iako nije tako). U vezi X6, pa samo budala moze od njega ocekivati neke specijalne offroad mogucnosti. Ali nije ni tako los kao sto je on u testu predstavio, htio se popeti na zaledjenu uzbrdicu sa ljetnim gumama, gdje to ima?

Autor hh 08 Avg 2011, 13:58

Top gear je bio sjajna emisija,i svake godine postaje sve bolja.
Ako trazite da vam po pola sata govore tehnicke detalje o Puntu ili da vam daju savjete sta da kupite, onda nije emisija za vas.
Jednostavno uglavnom se bave iz nekog razloga zanimljivim automobilima i to sve u ime zabave.
Zanima me samo koliko vas je nekada gledao punu sezonu ili emisiju barem da bi pokusao da shvati koncept Top Gear.

Autor kiki 08 Avg 2011, 14:04

@Kiki niko nije rekao da TG ne valja, ali ih ne treba uvijek uzimati za ozbiljno.

Autor hh 08 Avg 2011, 14:09

top gear je iz godine u godinu sve losiji. gledao sam sve epizode od kada je ovaj novi format izasao 2002 godine i vec nekoliko godina kvalitet im je bas opao. i dalje su odlicni, ali nije kao nekada. a to da nemaju veze sa realnoscu, na to sam vec navikao godinama i uopste ih ne uzimam za ozbiljno.

Autor mile antena 08 Avg 2011, 14:09

Haha..
Mislili su da zez Japance..
Svaka cast "Nagatomo"..
TG je samoreklamiranje trojice ljudi.. Zele da budu bitniji od samih automobila, a to ne moze..
Humor se ne moze osporiti, ali i isto tako vrlo malo se moze nauciti u toj emisiji..

Autor Panchev9 08 Avg 2011, 14:19

@Dejan L
Nije istina da nisu ismevali propalu britansku autoindustriju, a da si gledao znao bi. To rade uvek kada mogu koliko puta su ismejavali Britsh Leyland, cak su imali i onu foru - prilog da li su britanci napravili pouzdan auto, evo zadnje je bilo sa Jaguarom za godisnjicu E-type. Stalno se izlupavaju za sve. I za Bugatti Veyrona pre nego sto se pojavio su pricali da nikada nece da se proradi pa nista, oni to rade cisto iz zabave, isto tako i vredjaju iznose neke izjave i sve to zarad zabave, a sad sto neko shvata suvise licno to je njegov problem, i tako treba da se shvati emisija a ako neko hoce obrazovanje ima na nasim televizijama emisije pa neka gleda.

Autor Orlo 08 Avg 2011, 14:22

@ Orlo
Gledam redovno, novu sezonu nisam, jer me mrzi da net učitava i download-uje i dok to radi , uspori mi neke druge stvari.
Sačekaću, pa ću gledati, mada sam neke gledao od novih.

Autor Dejan L 08 Avg 2011, 14:43

Ma ne, oni su baš fini ljudi i jaki stručnjaci :))))
Samo kad se setim one gluporije testa i nipodaštavanja BMW X ? i njihovog zaboga Range Rovera, gde BMW X ?? zaboga sa letnjim gumama, ne može po ledu i mokroj travi a Rendžo ide kao mećava!
Da sam na njihovom mestu mene bi bilo bar malo sramota.
E da. Ali zato narodne mase to ne primećuju, sve gutaju i na osnovu gluporija formiraju svoje mišljenje, baš kao Carobnjak, USC i slični.

Autor Mange 08 Avg 2011, 15:19

totalno needukativna emisija. ima humora i to je to.
emisija komotno moze bez richarda hammonda. glup je skroz. james may ispada debil uvjek. clarkson pametnjakovic. show tri covjeka.
nevolim laziranje stvari ono sa x6...tu su pali u mojim ocima

Autor hahe 08 Avg 2011, 15:20

A i humor im je pravi engleski uglavnom ismevanje i ruganje. Emisija je totalni promasaj sem nekih sitnijih rubrika. Ne znam ko jos ima stomak to da gleda.

Autor bk 08 Avg 2011, 15:36

ja volim gledat top gear ali da saznam nesto pametno o autima onda gledam grip ili dsf motor ili na voxu ili na discoveriu , kad se zazelim budalestina i gledanja gostiju i preseravanja gledam top gear , sve u svemu 3/10

Autor hahe 08 Avg 2011, 15:58

Sto se tice tehnicke strane testiranja automobila idu do samih limita testiranja svih komponenti automobila, molio bih vas da pogledate par epizoda pa da onda komentariste nesto... Oni to rade na drugaciji nacin zabavan, ali na poptuno profesionalan, imas na njihivom sajtu full testove svih automibla...a

Autor Acky91 08 Avg 2011, 16:31

Dobro je da postoji mogucnost odabira. Sta ste se vi ovde utripovali niko vas ne tera da gledate - verovatno ste odgledali jednu, dve epizode i videli da nema Mirka Alvirovica i shvatili da tu nesto ne stima, jer ljudi ne pricaju o prostoru u gepeku, malim retrovizorima i krugu zaokreta u gradu. Emisija je cisto zezanja radi oni imaju svoje momente ali nisu emisija na osnovu koje mozes da se odlucis za kupovinu jer nije to taj tip. Kudite zbog toga sto je ken*ao za X6 a sta bi trebali da rade Italijani i Francuzi sto stalno za njihova vozila da kazu nesto - da ukinu emitovanje...ccc

Autor Orlo 08 Avg 2011, 16:39

Jeremy je zli brat blizanac Mirka Alvirovica.

Autor Bati 08 Avg 2011, 16:43

Oni sto su gledali dve epizode ili ceo jedan serijal pa kude i pricaju svasta bolje bi bilo da skinu sve redom pa pogledaju. Imaju oni epizodu gde nema ni a od automobila cisto zezanje. Ali svaki njihov test je jako dobar. Ko ne zna oni automobile ocenjuju po faktoru X. tj ne merljivom faktoru. Sve ostale emisije su VODIC ZA KUPOVINU ovo je nesto drugo. Inace, ovo je tv show a postoij i casopis koji testira na isti nacin. To su gospodo AUTO CASOPISI. Ovo ostalo je glupost i reklama. Vidim neko spominje X6, tuzno je sto je taj test u TG jedini iskren i istinit za to vozilo. Upravo onako kako jeste. Auto bez svrhe i poente u vreme recesije. Isto kao i X5M. Shodno tome treba malo ukljuciti mozak i dobro poslusati sta pricaju. Kada se izvede zakljucak tacno se dobija ono sto i jeste, samo sto ti to ne kaze direktno vec ti ostavi da sam zakljucis i na osnovu toga shvatis zasto ti se svidja a zasto ne. Onaj test tada "novog" 911 (model 997) je za oskara. Nacrnio je i ismejao ono sto je istina da 911 je ostao isti malo su nesto promenili (estetski) ali zato je itekako nahvalio odlicne vozne osobine. Potpuno zasluzeno. Ali opet, ljudi danas hoces INSTANT daj mu sazvakano sa ocenom od 1-10 i super. Ovo je za one koji vole automobile, a privuklo je najvise onih koji oni najmanje interesuju. A ovo za hibrid je 100% tako. Oni zaista i nisu merili koliko moze da se predje, vec prakticnost, pazi molim te smeta im sto kada je auto prijavio da nema vise struje ovi nisu odmah stali vec su se vozili dok ne nadju najbolje mesto za punjenje, ajde pa i ja bih to uradio. Smeta jer nije politicki koretno. I treba tako da bude. Elektro automobili (u oblku koji su testirali tj samo na baterije) i jesu glupost. Ampera odnosno Volt ajde i nekako, vozila na hidrogen i to nekako ali ovo na baterije i jeste sranej i svako ko to kupi stvarno je naseo na cist marketing po paprenoj ceni.

Autor Nikola 08 Avg 2011, 17:05

@Nikola
Sto bi rekao Cola: „Nista ja tu ne bih dir'o“.

Autor Bati 08 Avg 2011, 17:18

Nikola
Gospodine, sve to ne menja cinjenicu da ih je Nissan "zavrnuo" na finjaka..
"U testiranom Leafu se naime nalazio uređaj koji beleži stanje akumulatora i šalje informacije fabrici." -KAKVI LIKOVI !!!
Top Gear je Ok za zabavu, a za objektivnost testova nije ni za pomenuti..
Meni je zao sto je od engleske autoindustrije ostalo samo E , ali sta da se radi.. Previse su subjektivni..
Svakog dana se bude sa mislju sto nisu Nemci ili Japanci pa da budu ponosni na svoju auto indusrtiju..

Autor Panchev9 08 Avg 2011, 17:21

@Nikola
Aplauz!!!
Sada ces na sebe da navuces BMW fanove koji vide smisao u pomenutim modelima :)))
Elektro ce za neku godinu da bude samo proslost i jedna stepenica do hybrida na vodonik i elektro-motor jer ne verujem da iko vidi buducnost u tome da dopunjava auto strujom satima i da ima domet kao pre nekih 100 godina. Vodonik i elktro motor za svakodnevnicu za normalne automobile a benzinski motori za rasne sportake, e to je buducnost!

Autor Orlo 08 Avg 2011, 17:23

@Mange
ne lupetaj, uopste ih ne gledam i medju prvima sam govorio da je emisija idiotska!
To je pravo stivo upravo za "strucnjake" kao sto si ti...

P.s. ako te bas zanima NE pratim nijednu emisiju...

Autor carobnjak 08 Avg 2011, 17:27

Neki ovde gotive Dzeremija i stalno ga citiraju :) 2 poznata lika ovde :)
Cesto znam da im kazem da pogledaju 5th Gear npr,Tiff Nedel je doktor,bivsi prof. vozac,mogu nesto od njega da nauce ;)

Autor dusan 08 Avg 2011, 17:45

I’d like to put a few facts straight regarding a story in today’s Times about our recent road test of two electric cars, the Nissan Leaf and the Peugeot Ion, which was shown on Sunday’s programme. The Times’ headline reads: ‘Clarkson didn’t give our electric cars a sporting chance, says Nissan.’
Further into the story it says that the film was embarrassing for Nissan, because it shows that electric cars cannot be trusted to get you to your destination. The writer, Ben Webster, the media editor, then goes on to suggest that actually ‘it is Top Gear, not the car, that cannot be trusted.’ Mr Webster’s logic for this centres on the fact that when the film started the cars were not fully charged, and were therefore destined to run out at some point along the way, thus giving a false impression of the ability of the vehicles.
In response, I’d like to say:
1) We never, at any point in the film, said that we were testing the range claims of the vehicles, nor did we say that the vehicles wouldn’t achieve their claimed range. We also never said at any time that we were hoping to get to our destination on one charge.
2) We never said what the length of the journey was, where we had started from, nor how long we had been driving at the start of the film. So again, no inference about the range can be gleaned from our film.
3) We were fully aware that Nissan could monitor the state of the battery charge and distance travelled via onboard software. The reporter from The Times seems to suggest this device caught us out, but we knew about it all the time, as Nissan will confirm. We weren’t bothered about it, because we had nothing to hide.
4) The content of our film was driven by the points we were trying to explore. As James stated in the introduction, you can now go to a dealer and buy a ‘proper’ electric car, as in one that claims to be more practical and useful than a tiny, short-range city runabout. That’s what the car company marketing says, and that’s what we focused on in our test: the pros and cons of living with one as an alternative to a petrol car.
So yes, when we set off, we knew we would have to recharge at some point, because that was an experience we wanted to devote part of the film to. Now granted, James and Jeremy’s stopover – which included brass rubbings, adult scrabble and tattoos – was more knockabout than an average motorist would experience, but the consumer points coming out of the film were quite clear:
1) Electric cars are still very expensive.
2) The recharging infrastructure is patchy.
3) The range readout varies enormously, unlike the information given by a petrol gauge.
4) The Leaf is a very good car per se, and there’s nothing wrong with electric motors, but the battery, in our view, remains the Achilles’ heel of the whole package.
In the story in The Times Andy Palmer, Nissan’s Executive Vice President, was quoted as saying that our film was misleading. Well with respect to Mr Palmer, Nissan’s own website for the Leaf devotes a fair amount of space to extolling the virtues of fast charging, but nowhere does it warn potential customers that constant fast charging can severely shorten the life of the battery.
It also says that each Leaf battery should still have 80 percent of its capacity after five years’ use, and that, to a layman, sounds great. But nowhere is it mentioned that quite a few experts in the battery industry believe when a battery is down to 80 percent capacity, it has reached End Of Life (EOL) status. Peugeot, for example, accepts 80 percent capacity as End Of Life.
Now I also know, to be fair to Nissan, that when you go to buy a Leaf they do warn you about the pitfalls of constant fast charging. But the website is the portal to the Leaf world, it’s their electronic shop window. Is it misleading not to have all the facts on display? I’m only asking.
In conclusion, we absolutely refute that we were misleading viewers over the charge/range, and we stand by the consumer points raised in the film.

Andy Wilman is the Executive Producer of Top Gear

Autor Bati 08 Avg 2011, 18:00

Da,
zaboravio sam Mirka Alvirka - Dirigenta. (Čova bolje diriguje rukama nego prof. dirigent).
Čovek nogama otvara vrata po Ministarstvima, radi šta mu je volja. Jednostavno traži pare unapred i koliko platiš toliko dobiješ. Tako je sa njegovim kafanama u kojima odmara, deonicama puteva koje komentariše, vozilima koja vozi. BRUKA!
Eto zato carobnjak se ovde hvalio da "bistri" pisano izdanje...

Jedino mogu da zavidim debilu gosn. Džeremiju na automobilima koje proba i još više u uslovima u kojima ih proba. To bi vredelo doživeti...

Autor Mange 08 Avg 2011, 18:13

Odlicna emisija,show na prvom mestu! Milion puta isticu svoje subjektivno misljenje i kako ih ne zanima nista drugo(pa ni sta ko drugi misli). Ko to ne kapira nego ih gleda kao SAT taj nema gram mozga...Mango, zar ne? Cudna si ti vocka,drzi se Alvirka...

P.S. Publika u studiju najbolje govori o kakvom se zabavnom shou radi i kao takav je odlican.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 18:50

Uros Cuore Sportivo
Tebe sam šefe baš naveo kao Top Gear BBC školarca. I vidi se tvoja škola po onome što ovde pružaš...

Autor Mange 08 Avg 2011, 19:49

Neko rece da X5M nema poente, e pa ima! Stavi se u polozaj nekog ko zeli vise auta u jednom odnosno nekog ko ne zeli imati 50 auta. X5M je brz, lako ide po snijegu, ima mjesta za porodicu a mocno izgleda.
Neko voli onu visinu SUV-a, osjecas se kao kralj kad gledas na druga auta.

Autor hh 08 Avg 2011, 19:53

Dodao bih da im je ovo jedna od slabijih sezona, sve ih manje gledam opet, reprizno... Poslednje dobre koje pamtim bili su specijali u Juznoj Americi sa dzipovima, i u Aziji sa motorima. Pravi putopisi. Voleo bih da posete onaj strasni put u Pakistanu, gde voze ove kamiondzije na Discovery-ju, mada istina..slican je bio u epizodi u Juznoj Americi.

Jedne od meni omiljenih fora bilo je Dzeremijev savet za kupovinu najekoloskijeg automobila:
"Ako zelite auto koji ne trosi ni malo goriva i ne zagadjuje, uzmite Pezo 607 kji je toliko uzasan da ga necete izvoziti iz garaze..."
Moja omiljena Pezoova limuzina, ali shvatam kao salu i njegovo subjektivno misljenje.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 19:54

p.s. a da me spominjem to kad sa SUV-om oderes neki mali sportski auto...

Da ne ispadne da ja ne volim TG, dobar je to show, ali opet kazem ne treba ih uvijek uzimati za ozbiljno. TG ima mocnnu kameru da tako kazem, predobri video snimci.

Autor hh 08 Avg 2011, 19:56

@Mango,
Ja nista ne "pruzam" i ne namecem svoje "znanje" kao ti, vec samo komentarisem, iskljucivo dizajn jer sam za to skolovan...
Tako da ne mozes nijednu kritiku da mi uputis, ja sam entuzijasta, zaljubljenik u automobile i njihovu istoriju. O komentaru na motore i mehaniku neces nikad nista cuti od mene, jer se u to ne razumem, to prepustam tebi shefe...
Drz' se ti svoje publike, objasni Dzeremiju neke stvari.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 20:00

@hh
Za takvo dranje je po meni bolji neki karavan RS6,M5,E 63 AMG. Bolja je fora kada neko sa karavanom pretekne, sa porodicom unutra, a lik sa malim kompaktom misli da ako je stavio novi filter i auspuh najbrzi je u gradu... :)

Autor Orlo 08 Avg 2011, 20:01

Uros Cuore Sportivo
Ako si primetio, izvini, ja nisam Mango.
PS
Ako si na mene mislio.
Za kakav si ti dizajn školovan?

Autor Mange 08 Avg 2011, 20:04

@Mango,
Kao sto ni ja nisam predvodnik USC iz narodnh masa.

"E da. Ali zato narodne mase to ne primećuju, sve gutaju i na osnovu gluporija formiraju svoje mišljenje, baš kao Carobnjak, USC i slični."

D.I.A. arhitekture, dizajn je jedna od osnovnih karakteristika mog zanimanja... A u industrijski dizanj sam zaljubljen jos kao klinac, nebrojeno knjiga i casopisa sam procitao do sada...
Za sta si se ti skolovao?
P.S. Ne pokusavam da umanjim tvoje skole, ali me zanima da znam koje te diplome krase da bi mogao da opravdas svoje znanje kao sto ti pokusavas da opovrgnes moje.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 20:09

Uros Cuore Sportivo
Skraćenica tvog nicka je USC, koju koriste i tvoji pajtosi, a Mango je voće koje nikakve veze sa mojim nickom nema... USC mi je bilo prihcatljivo da napišem jer tvoj nick mogu samo da copy - paste sistemom proizvedem.
Drugo,
ti si arhitekta a oni su školovani za sobe kupatila, WC skoljke. Koliko znam ni jedan jedinni predmet na arhitekturi nema nikakve veze sa automobilom. Uz to, koliko sam primetio kola i zgrade nemaju nikakve veze, osim što se kola parkiraju ispod i pored njih.
Uz sve navedeno, još nisam sreo ni jednog arhitektu koji ima veze, dara ili sl. za vozila. Izuzetak je pokojni Cvele

Autor Mange 08 Avg 2011, 20:31

Acky91
Je li Rendžo vrh svetske ponude i etalon za merenje dostignuća Svetske auto industrije?
Sve što si rekao o X6 si ustvari rekao šta znaš i gde se nalaziš...

Autor Mange 08 Avg 2011, 20:39

@Mango,
Nije USC jer obicno ide atribut ispred imenice pa je onda ipak UCS, pripazi malo...
Cekaj, znaci tvojom logikom ti, kao taksista, koji na kvarno ulazi na aerodrom Nikola Tesla, steluje taksimetar i blokira pola grada strajkom kad god mu se digne moze da prica o dizajnu automobila?!!??! Primecujes slicnu analogiju kao kod tvog ocenjivanja moje profesije a?
A to sto arhitekturu vidis kao pripomoc za galanteriju kupatila i jeftine polupansione sa letovanja, je isklucivo odraz tvog neobrazovanja. Ili ljubomore, nema trece...
Raspitaj se ko je Flaminio Bertoni, dizajner/skulptor/ARHITEKTA-kreator Citroena DS 19 (Ajkula, pomoci cu ti...), pa zatim 2CV (Bravo, Spachek!).
Zapravo su ga odbili u Diplonu da radi kupatila pa se lik snalazio kako tako...
'Oces jos primera?

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 21:25

@Mange,
Op..primetih gresku u navodjenju nick-a, tu si jedino upravu ali je skracenica pogresna kad uzimas inicijale. Dakle nastavi...greske uvek priznajem.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Avg 2011, 21:27

@Mange
1. Naravno da ne!
2. Oni su hteli da pokazu poentu automobila, svaki dizajn mora da ima svoju primenljivu ili prakticnu stranu, moze on da bude i nepraktican i da ne sluzi svrsi ali onda nije pravi, posebno kod automobila, pricam generalno za projektovanje...

Sto se tice x6 automobila, auto ima takve proporcije koje su totalno ne prakticne, krov ima takvu kosinu da ne pruza dovolju visinu za komotno sedenje pozadi, ja ne govorim lose o celom Bmw lose kao marki nego samo o x6, Ako je veliki znaci treba da ima klirens, on to nema, prilazni uglovi mali, cemu onda tolika visina ako ne sluzi nicemu, drugo vesanje, veliki auto tvrdo trimovan, niskoprofilna guma.... itd... Jeremy je samo hteo da kaze da auto nema svrhu u ovakvo vreme...opet svaka roba ima svoga kupca... Ali zna se ko su kupci takve robe, bmw je gradio reputaciju godinama tako da ce sta god da napravi prodati ali treba malo citati izmedju redova... Pozdrav

Autor Acky91 08 Avg 2011, 22:34

Nikola 08 Avg 2011, 17:05
svaka ti je ko u njegosa
a ko ne voli top gear, verovtno voli e automobile i svidja im se x6, drze se cvrsto svog misljenja i tesko im je nesto objasniti.a svoja tako jaka misljenja grade na propagandi i kafanskim pricama...

Autor djura 08 Avg 2011, 23:46

@djura
Znači da vozimo Engleski shit. Dobro kad kažeš.

Autor rale 08 Avg 2011, 23:58

@hh
Na kakav mali sport auto tipujes?
Evo,uzmi RS3 i kreni u trku sa X6,zadjite malo u neko brdo :))
Taj 2 puta skuplji i totalno nepraktican suv(?) sa 200ks vise ce morati da guta prasinu neko malo vreme,a posle nece moci ni auspuh da mu vidi.
X6 ne sluzi nicemu.Realno,na ulici jeste BUM,prepoznatljiv,uocljiv,i voze ga oni koji zele da budu primeceni...Ne znam cemu tako nesto,ako ga vec kupi neki biznismen,zasto taj covek ne pokaze uspesnost nekom markom tipa Maserati,Jaguar...Bice sa vise stila,opet uocljiv...
Ako nekada budem neki od njih,prepoznacete me po retkim ali ipak dostiznim automobilom :D

Autor dusan 09 Avg 2011, 00:43

prvi put da se slozimo, hahaah! pozdrav

ps: gtr r35 vs usa muscle cars ;D

Autor acky91 09 Avg 2011, 01:00

@Dusan ne RS3, vec npr. naleti neki lik sa Golfom GTI kao ono misli ''tesko je to, nema sanse sa GTIom'' ili neka jaca limuzina.
X5M ce kupiti onaj koji ne zeli da ima vise od jednog auta.

Autor hh 09 Avg 2011, 01:52

rale 08 Avg 2011, 23:58
ti mora da volis e automobile cim si ovako shvatio moju poruku...

Autor djura 09 Avg 2011, 09:34

evo dosadasnje epizode Top Gear-a iz 17-te sezone:
http://tg26episodes.blogspot.com/search?q=Season+17&x=0&y=0

Autor DaMir 09 Avg 2011, 12:49

Realno, ova sezona im je bila mozda najgora u zadnjih 10 godina...predzadnja epizoda niti je bila smesna, niti su testirali nesto, jedina stvar vredna pomena je gost-Etkinson koji je postavio najbolje vreme u Kii...

Slicna stvar kao ova je bila i kad su testirali Teslu, samo sto se oni nisu setili da ubace ovaj uredjaj, isto su pokusali da laziraju domet. TG gledaju milioni, i zbog ovog loseg marketinga i obmane ljudi koji ga gledaju bi Nissan trebao da ih tuzi

Autor STrider 09 Avg 2011, 18:54

Previse teksta za sranj. od emisije gde tri engleska degenerika pokusavaju da zabave masu nekim svojim glupim idejama. to je ukratko emisija ne vidim sta tu ima komentarisati!

Autor bk 09 Avg 2011, 19:20

@bk

Podrzavam!
Sta bi sa Karicima? :)))

Autor carobnjak 09 Avg 2011, 20:08

Ma emisija je super, jesu subjektivni, vrlo, vrlo subjektivni, ali imaju odlicne fore, sinoc sam ponovo gledao emisiju kad su u Albaniji i kad Dzeremi vozi kec, a prica kao da je u bentliju, hahahaha, ludaci skroz!

Autor Damko 10 Avg 2011, 16:17