
Preuzeto sa : 24sata.rs
Najbolji kvalitet usluga u Srbiji imaju auto-saloni, a slede radnici u turizmu i ugostiteljstvu, pokazuje istraživanje agencije za tajnu kupovinu „Masmi“.
U istraživanju koje su sprovele agencija „Masmi“ i agencije za tajnu kupovinu iz regiona ocenjivano je pozdravljanje kupaca, utvrđivanje njihovih potreba i želja, predstavljanje i ponuda dodatnog proizvoda, kao i zahvaljivanje na poseti.
- U Srbiji zaposleni u većini slučajeva pozdravljaju kupce, poznaju proizvod koji prodaju i razumeju želje i potrebe svojih kupaca. Međutim, zahvaljivanje na poseti izostaje kod skoro polovine, a manje od pola zaposlenih ponudi kupcu dodatni proizvod ili uslugu - kažu u agenciji „Masmi”.
Gledano po delatnostima u Srbiji su najbolje ocenjeni zaposleni u auto-salonima, koji u 90 odsto slučajeva ispunjavaju sve kriterijume kvalitetne usluge. Najlošiju ocenu dobili su zaposleni u supermarketima, koji samo u 40 odsto slučajeva poštuju sve elemente kvalitetne usluge.
Kvalitet usluge
Auto-saloni 91%
Turizam i ugostiteljstvo 75%
Banke 68%
Maloprodaja 68%
Telekomunikacije 66%
Benzinske pumpe 62%
Supermarketi 40%
* Procenti označavaju kvalitet usluge