home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : 24sata.rs  

Najbolji kvalitet usluga u Srbiji imaju auto-saloni, a slede radnici u turizmu i ugostiteljstvu, pokazuje istraživanje agencije za tajnu kupovinu „Masmi“.

U istraživanju koje su sprovele agencija „Masmi“ i agencije za tajnu kupovinu iz regiona ocenjivano je pozdravljanje kupaca, utvrđivanje njihovih potreba i želja, predstavljanje i ponuda dodatnog proizvoda, kao i zahvaljivanje na poseti.

- U Srbiji zaposleni u većini slučajeva pozdravljaju kupce, poznaju proizvod koji prodaju i razumeju želje i potrebe svojih kupaca. Međutim, zahvaljivanje na poseti izostaje kod skoro polovine, a manje od pola zaposlenih ponudi kupcu dodatni proizvod ili uslugu - kažu u agenciji „Masmi”.

Gledano po delatnostima u Srbiji su najbolje ocenjeni zaposleni u auto-salonima, koji u 90 odsto slučajeva ispunjavaju sve kriterijume kvalitetne usluge. Najlošiju ocenu dobili su zaposleni u supermarketima, koji samo u 40 odsto slučajeva poštuju sve elemente kvalitetne usluge.

Kvalitet usluge 

Auto-saloni 91%
Turizam i ugostiteljstvo 75%
Banke 68%
Maloprodaja 68%
Telekomunikacije 66%
Benzinske pumpe 62%
Supermarketi 40%

* Procenti označavaju kvalitet usluge

Autor : M. Škrbić


čitanja : 916



Komentari

A tu "ljubaznost" kupci osete po džepu. Kako je Kia Proceed dugo bila na akciji 13 490 a sad 9 900? Znači ima "mesa" i to prilično. Lepo se oni ugradjuju. Ali su zato "ljubazni". :))) A ni to nisu (većina),"crnogorska ljubaznost" otprilike.

Autor PITBULL™ 13 Avg 2011, 15:52

Sto vise zaradjuju, to su ljubazniji.

Autor Marko 13 Avg 2011, 16:38

Uglavnom se mogu sloziti, s obzirom da sam svojevremeno obisao desetak auto-salona.

Autor dzigi 14 Avg 2011, 20:43