
O povratku Alfe Romea na američko tržište kruže priče još od 2009. godine, kada su Fiat i Chrysler po prvi put počeli da pregovaraju o saradnji, a italijanski proizvođač vozila je sada i po četvrti put morao da pomeri datum kada će prodaja startovati i preko okeana.
Naime, Alfini prvi proizvodi za američko tržište trebali su da debituju na Salonu automobila u Detroitu u januaru (sa startom prodaje sledećeg leta), ali taj plan je odložen za najmanje godinu dana.
Razlog leži u tome što novi modeli, kao što su 4C roadster i Giulia sedan, još uvek nisu spremni za serijsku proizvodnju, a ni mali crossover.
Po najnovijim vestima, sva tri vozila će se pojaviti u prodaji u Severnoj Americi tek sredinom 2014. godine, a godinu dana posle toga bi trebalo da debituje i sledeća generacija hatchbacka Giulietta.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Alfa Romeo
Kao da ih je neko ozbiljno i shvatio. Kad vidim zamaskirane modele pa onda tek...
Bolje bi im bilo da se ne pojave ni 2014. Kupci ništa neće propustiti...
realno, alfa nema sta da trazi u americi. bez obzira na dizajn, niko u americi nece placati lexusovu cenu za italijanski auto koji je na veoma losem glasu zato sto je prosao izuzetno lose poslednji put kad se prodavao u americi
@Predrag
Uzmi ti bolje provozaj neku noviju Alfu(ali ne po parkingu) pa ces onda shvatiti sta propustas, ovako mi nije jasno kako te ne mrzi toliko da ``hejtujes``.
Alfa na bazi Mazde, Alfa na bazi Lotus-a, Alfa na bazi Maseratija, Alfa na bazi Krajsler-a, Alfa .....
Najbolje da se Alfa und Romeo, pojave kad prođe kriza a do tada da idu kući i ne prave gubitke, koji će dovesti do zatvaranja brenda.
Možda opet, jednog dana kad dođu svetlija vremena i ljudi budu imali novca na pretek, neko opet počne da kupuje ove šarene aute.
Ne odobravam, ali razumijem Markionea. U eri smanjenja težine i tehnoloških novotarija i u nižim klasama, nova giulia mora biti tehnološki naprednija od već etabliranih modela u kategoriji. A to puno košta. Recimo, kada izađe, taj auto mora biti u vožnji bolji od BMW-a 3, da bi privukao kupce, koji su zaista već zaboravili alfu. Na kojoj osnovi to napraviti? Na osnovu darta = giulietta/delta = pretpotopni stilo, to neće ići. Svjestan je (ili su) da ako se bilo koji novi model FIAT koncerna bude prodavao kao ovi što se prodaju sada (osim Ferrari i američki modeli), firma ide ravno u bankrot. Takođe, za 2015 su najavili novu giuliettu, a MOJA PRETPOSTAVKA je da ova aktuelna ovim tempom prodaje ne može zaraditi lovu za razvoj nove.
Sada se nameće pitanje: pošto FIAT ne prodaje dovoljno vozila u Evropi, odnosno ima ih sve manje, šta ćemo mi ovdje voziti?
Slažem se sa Duletom, takođe i Milanom. Imam i odgovor na pitanje sa kraja njegovog pasusa. Pa polovner automobile. Većinom iz Italije. Kao i do sada.
@ carobnjak
Ne shvatam ljude, pljuvali Alfu ko 13 prase, sad kad deli mehaniku i platforme sa Mazdom, Lotusom, Maseratijem i Krajslerom, ad opet ne valja?
Eto to se zove predrasuda i pljuvanje samo zbog znaka