
Nedavno objavljeni rezultati prodaje potvrdili su da je Prius Plug-in najprodavaniji model pomenute kategorije na tržištu Velike Britanije, a svoju popularnost je ostvario rezultatom od 470 prodatih primeraka za samo 6 meseci, od lansiranja u julu 2012.
Tim rezultatom Prius Plug-in je preskočio prodajne brojke svoga najbližeg konkurenta, Opel Ampere, koji je na istom tržištu prisutna tri meseca duže.
Ovaj rezultat je samo deo uspešne godine za Toyotu u Velikoj Britaniji gde je prodato 12.840 hibridnih vozila, što je povećanje od 15,2 % u odnosu na 2011.
U 2012. hibridni asortiman se proširio sa tri nova modela na ukupno pet vozila: predstavljeni noviteti u 2012. su Yaris Hybrid, Prius + sa 7 sedišta i Prius Plug-in koji su dopunili postojeću paletu Priusa i Auris Hibrida.
Osnovna razlika između standardnog Priusa i Prius Plug-in hibrida je u tome što Plug-in ima snažnu litijum-ionsku bateriju koja se na kućnoj utičnici napuni za samo 1,5 sata i ostvaruje dovoljno autonomije za prelazak 25 km u električnom režimu vožnje, bez potrošnje goriva i bez emisije štetnih gasova.
Izvor: Autosport.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota