home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako je Nissanov brend Infiniti star 24 godine, nije postigao planirani uspeh kao Toyotin Lexus. Prema rečima Andy Palmera, izvršnog potpresednika kompanije Nissan, Infinitijeva matična kompanija trenutno procenjuje njegovu prodaju u zavisnosti od obima i vrednosti poslovanja, kako bi posvetila malo više pažnje razvoju proizvoda sličnih onima nemačkih rivala.

Prodaja modela Infiniti je osrednja i Carlos Ghosn, generalni direktor kompanije Nissan, smatra da je trenutno gašenje luksuznog brenda jedina opcija.

"Veoma iskreno, veoma bolno iskreno, nama ne treba Infiniti, nama ne treba taj brend. Mi ne treba ništa da uradimo sa njim, možete da ga odmah ugasite ako želite", podsetio je Palmer na izjavu Ghosna datu časopisu WardsAuto na manifestaciji North American International Auto Show 2013 u Detroitu. Međutim, Palmer vidi budućnost za Infiniti, pod uslovom da se Nissan obaveže da radi stvari ispravno.

"Infiniti ima lepe premijum automobile, ali iskreno, oni su neka vrsta popusta. Mi prodajemo takve automobile u protekle 23 godine sa Nissanovim mentalitetom", rekao je Palmer. On je dodao da mnogi luksuzni brendovi u vlasništvu velikih proizvođača automobila upadaju u ovu istu zamku, osim jednog, a to je Audi. Nemački proizvođač automobila održava neku vrstu autonomije, izbegavajući bilo kakvu negativnu konotaciju vezanu za saradnju sa kompanijom Volkswagen. To je ono što Audi dozvoljava, tj. "da stvori niz profesionalnih modela koji razumeju premijum tržište na pravi, premijum način." Iz istog razloga, Nissan je nedavno angažovao Johan de Nysschena, bivšeg direktora kompanije Audi America, da pokrene zaspali brend Infiniti.

Izvor: Netauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Infiniti



čitanja : 1147



Komentari

Ubedljivo su najatraktivniji, ali svako ko ima iole stila nece kupovati onako kicaste kvake, satove, dugmice, fotelje itd ni za kucu ni za automobil. To se zove umerenost i stil.

Autor Fordovac 25 Jan 2013, 21:40

lose su preveli tekst. nissan ne razmislja da ugasi infiniti vec je razmisljao nekada pre, krajem 1990ih godina kada je ghosn dosao na celo nissan-renaulta. medjutim, za inspiraciju je koristen audi i nacin na koji je njegova situacija promenuta i na nacin na koji je dignut iz mrtvih i nissan je odlucio da da jos jednu sansu infinitiju

Autor mile antena 25 Jan 2013, 21:51

Ovaj FX je najlepsi premijum SUV,i ovako nesto da vise ne postoji???Ma ajde.....

Autor milan 25 Jan 2013, 23:36

Glup bi to potez nisana bio.

Autor Damko 25 Jan 2013, 23:54

mile USA,
slabo znam za tu "smrt" Audija pa "dizanje" iz iste, a imam godina da još uvek pamtim Audi 50.

Autor Đenka 26 Jan 2013, 00:07

@Đenka,
odnosilo se na americko trziste (zbog kojeg je infiniti i napravljen), gde je audi tokom 1990ih godina jedva prodavao 10,000-15,000 vozila godisnje

Autor mile antena 26 Jan 2013, 00:18

bilo mi je cudno da razmisljaju o gasenju, a taman izbacili novi model i onoliko pricali o promeni strategije imenovanja modela.

Autor Vlada 26 Jan 2013, 00:46

Ja sam iskreno razocaran enterijerom njihovih automobila, ni malo mi ne deluju premium, mozda ovi novi modeli ali do pre dve godine, kada sam imao priliku da opipam celu gamu bio sam blago razocaran

Autor Rade 26 Jan 2013, 01:04

Neeee
Nikako

Autor NemanjaBB 26 Jan 2013, 03:26

Ne znam zasto je to tako, ali Nissan je vrlo cenjen u SAD kao brend, ali Infiniti nije.Imam utisak da zakace bedz Nissan, da bi se bolje prodavao.

Autor Bobo 26 Jan 2013, 15:09