
Iako je Nissanov brend Infiniti star 24 godine, nije postigao planirani uspeh kao Toyotin Lexus. Prema rečima Andy Palmera, izvršnog potpresednika kompanije Nissan, Infinitijeva matična kompanija trenutno procenjuje njegovu prodaju u zavisnosti od obima i vrednosti poslovanja, kako bi posvetila malo više pažnje razvoju proizvoda sličnih onima nemačkih rivala.
Prodaja modela Infiniti je osrednja i Carlos Ghosn, generalni direktor kompanije Nissan, smatra da je trenutno gašenje luksuznog brenda jedina opcija.
"Veoma iskreno, veoma bolno iskreno, nama ne treba Infiniti, nama ne treba taj brend. Mi ne treba ništa da uradimo sa njim, možete da ga odmah ugasite ako želite", podsetio je Palmer na izjavu Ghosna datu časopisu WardsAuto na manifestaciji North American International Auto Show 2013 u Detroitu. Međutim, Palmer vidi budućnost za Infiniti, pod uslovom da se Nissan obaveže da radi stvari ispravno.
"Infiniti ima lepe premijum automobile, ali iskreno, oni su neka vrsta popusta. Mi prodajemo takve automobile u protekle 23 godine sa Nissanovim mentalitetom", rekao je Palmer. On je dodao da mnogi luksuzni brendovi u vlasništvu velikih proizvođača automobila upadaju u ovu istu zamku, osim jednog, a to je Audi. Nemački proizvođač automobila održava neku vrstu autonomije, izbegavajući bilo kakvu negativnu konotaciju vezanu za saradnju sa kompanijom Volkswagen. To je ono što Audi dozvoljava, tj. "da stvori niz profesionalnih modela koji razumeju premijum tržište na pravi, premijum način." Iz istog razloga, Nissan je nedavno angažovao Johan de Nysschena, bivšeg direktora kompanije Audi America, da pokrene zaspali brend Infiniti.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Infiniti
Ubedljivo su najatraktivniji, ali svako ko ima iole stila nece kupovati onako kicaste kvake, satove, dugmice, fotelje itd ni za kucu ni za automobil. To se zove umerenost i stil.
lose su preveli tekst. nissan ne razmislja da ugasi infiniti vec je razmisljao nekada pre, krajem 1990ih godina kada je ghosn dosao na celo nissan-renaulta. medjutim, za inspiraciju je koristen audi i nacin na koji je njegova situacija promenuta i na nacin na koji je dignut iz mrtvih i nissan je odlucio da da jos jednu sansu infinitiju
Ovaj FX je najlepsi premijum SUV,i ovako nesto da vise ne postoji???Ma ajde.....
mile USA,
slabo znam za tu "smrt" Audija pa "dizanje" iz iste, a imam godina da još uvek pamtim Audi 50.
@Đenka,
odnosilo se na americko trziste (zbog kojeg je infiniti i napravljen), gde je audi tokom 1990ih godina jedva prodavao 10,000-15,000 vozila godisnje
bilo mi je cudno da razmisljaju o gasenju, a taman izbacili novi model i onoliko pricali o promeni strategije imenovanja modela.