
Kineski proizvođač automobila BAIC, koristiće buduće Mercedes-Benz auto platforme za proizvodnju sopstvenih automobila. Kako se Mercedes-Benz trenutno bori da dostigne svoje rivale Audi i BMW u Kini, nemačka kompnaija se pojavila sa strateškim planom koji uključuje kupovinu 12 % udela u kompaniji BAIC, svom lokalnom poslovnom partneru, za 640 miliona evra.
"Vrednost našeg udela će nastaviti da raste uz svaku podršku koji možemo da obezbedimo BAIC-u. Ali, za sada nema konačne odluke o tome, bez obzira da li će BAIC u budućnosti koristiti naše platforme i komponente, i ako hoće koje su to", izjavio je Bodo Uebber, finansijski direktor kompanije Merceds-Benz.
Međutim, činjenica da Mercedes-Benz nudi BAIC-u svoje nove auto platforme, vidi se kao očajnička mera i naglašava tešku situaciju sa kojom se trenutno suočavaju obe kompanije.
BAIC planira da poveća obim proizvodnje oslanjajući se na svoj novi model, limuzinu C70G, proizvedenu po tehnologiji kompanije Saab koja je dobijena tokom stečaja švedskog brenda. Sa druge strane, kineska kompanija najavila je prošlog meseca da će poznati glumac Nicolas Cage biti brend ambasador za kompaniju i da će se pojaviti u TV reklami maja ove godine.

Proizvođač automobila saopštio je da je odabrao 49-godišnjeg glumca zato jer je dobro poznat kod kineske publike, a posebno kod ciljanih 40-godišnjih kupaca. "Gospodin Cage će biti naš ambasador za Senova D seriju modela koji će se uskoro pojaviti na tržištu.", izjavio je Alex Qu, portparol kompanije BAIC.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Inautonews.com