home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW i kineski partner Brilliance postigli su dogovor o pokretanju novog brenda za kinesko tržište koji bi nosio naziv Zinoro. Ovaj brend biće u vlasništvu zajedničke kompanije, koja već proizvodi BMW modele za kinesko tržište.

Zinoro će se fokusirati na ekonomična rešenja i trebalo bi da počne sa radom u novembru, uz predstavljanje prvog električnog modela koji bi mogao da bude crossover.

Predstavljanje brenda Zinoro dolazi u trenutku velikog rasta kineskog tržišta električnih i hibridnih automobila, nakon predstavljanja Denza brenda električnih automobila koji je takođe proizvod zajedničke kompanije Mercedes-Benza i BYD-a, kao i Venucia-e (proizvod Nissana i Dongfenga).

U razgovoru za People Daily, član upravnog odbora BMW-a, Fridrih Ajhner izjavio je da je Kina na pravom putu prelaska na električna vozila, iako očekuje da će trebati dosta vremena za prelazak sa konvencionalnih benzinskih i dizel modela.

Zinoro će imati svoj samostalnu distributivnu mrežu i bez vidljive povezanosti sa BMW-om. Ukoliko se ova saradnja pokaže uspešnom, BMW i Brilliance će prodavati svoje modele i na drugim tržištima.

Izvor: Economy.rs

Foto: Autoevolution.com



čitanja : 817



Komentari