
BMW i kineski partner Brilliance postigli su dogovor o pokretanju novog brenda za kinesko tržište koji bi nosio naziv Zinoro. Ovaj brend biće u vlasništvu zajedničke kompanije, koja već proizvodi BMW modele za kinesko tržište.
Zinoro će se fokusirati na ekonomična rešenja i trebalo bi da počne sa radom u novembru, uz predstavljanje prvog električnog modela koji bi mogao da bude crossover.
Predstavljanje brenda Zinoro dolazi u trenutku velikog rasta kineskog tržišta električnih i hibridnih automobila, nakon predstavljanja Denza brenda električnih automobila koji je takođe proizvod zajedničke kompanije Mercedes-Benza i BYD-a, kao i Venucia-e (proizvod Nissana i Dongfenga).
U razgovoru za People Daily, član upravnog odbora BMW-a, Fridrih Ajhner
izjavio je da je Kina na pravom putu prelaska na električna vozila, iako
očekuje da će trebati dosta vremena za prelazak sa konvencionalnih benzinskih i
dizel modela.
Zinoro će imati svoj samostalnu distributivnu mrežu i bez vidljive povezanosti
sa BMW-om. Ukoliko se ova saradnja pokaže uspešnom, BMW i Brilliance će
prodavati svoje modele i na drugim tržištima.
Izvor: Economy.rs
Foto: Autoevolution.com