home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Koliko je važno kupcima da imaju najnoviji model na tržištu? Rezultat istraživanja koji je obavio AutoTrader.com glasi: ne baš mnogo. U onlajn anketi 57% čitalaca se izjasnilo da im nije važno da imaju najnoviji automobil, a čak 79% je izjavilo da bi radije iskoristili povoljnije uslove za nabavku nekog drugog modela koji je već izvesno vreme na tržištu, nego da više plate za vozilo koje je tek predstavljeno.

"Tehnologija se brzo razvija, što dovodi do toga da stalno izlaze novi modeli mobilnih telefona, televizora, kompjutera, automobila... tako da ljudi ne mogu dugo vremena da imaju najnoviji model u svom vlasništvu. U takvom okruženju, pogotovo kod kupovine velikih stvari kao što je automobil, kupci smatraju da ono što trenutno imaju je dovoljno dobro za njihove potrebe, pogotovo što će im odustajanje od strategije kupovine najnovije verzije značajno uštedeti novac" - izjavio je Rick Wainschel sa stranice AutoTrader.com. Ipak, i pored toga kupci prate predstavljanje najnovijih automobila. 47% ih smatra da je bitno znati da će uskoro izaći nova generacija ili redizajn nekog automobila, dok 56% voli da istražuje kako će izgledati neki novi automobil. Međutim, većina ljudi te informacije koje steknu koristi kako bi dogovorili povoljniju cenu za aktuelni model.

Izvor: Novavozila.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes



čitanja : 884



Komentari