
Kako prenosi Tanjug, Opel je potvrdio da planira da proizvodnju u svojoj fabrici u Bohumu u Nemačkoj okonča do kraja 2014. godine.
Firma "Adam Opel AG" je saopštila će zatvoriti fabriku u Bohumu u sklopu plana za smanjenje rashoda i reformu čitave kompanije.
U toj fabrici 3.200 zaposlenih proizvodi automobile "opel zafira".
Zatvaranje te fabrike je očekivano pošto su tamošnji radnici odbacili kompromisno restrukturiranje na osnovu kojeg bi opstao deo proizvodnje.
GM je obećao da će rekonstruisati "Opel" i prošle nedelje najavio investiranje još četiti milijarde evra u tu firmu. Taj i drugi proizvođači vozila za masovno tržište, bore se za profit u žestokoj konkurenciji, uz slabe cene i pad tražnje zbog dužničke krize u evrozoni.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Opel
Mozda ne u Nemackoj, ali to trziste je ionako u opadanju, a u Rusiji ce ih samo vise kupovati jer ce manji pritisak cene radne snage omoguciti bolju prodju.
Tako da ti to ne stoji....
Jedini gubuitnici su ovde nemacka radna snaga i nemacki poreznici
Ja sigurno ne bih kupio Opel koji se proizvodi u Rusiji, da li bi ti?
@Fordovac
Ti ga ni ovako ne bi kupio tako da... osim toga ne znam gde si to procitao da proizvodnju sele u Rusiju kada to ni ne pise (nigde) ali dobro ako si ti video svaka cast...
Osim toga kvalitet proizvoda ne zavisi od toga gde ce se on praviti vec kome je trzistu namenjen i kakve standarde primenjuje proizvodjac u proizvodnji i da li je dosledan u tome... to bi "eksperti" trebali da znaju pre nego sto odvale jer vidim da su skoro pricali za Nissan-a kako je u V.Britaniji losijeg kvaliteta nego onaj iz Japana sto nije ni u kom slucaju istina...
Ja govorim o psiholosko efektu, ne o realnom kvalitetu.
Opel se plasira kao ekskluzivniji brend od Chevroleta, a ako se oba prave u Koreiji ili Rusiji, kupac koji zeli "nemacki" auto pre ce se okrenuti Volkswagenu npr.
@Fordovac
Taj efekat se javlja samo kod hejtera i onih koji nemaju pojma... i Jetta se pravi u Meksiku pa ga zovu nemackim vozilom. Totalno je ne bitno odakle nesto dolazi, cinjenica je da se zbog visoke cene troskova proizvodnje, i one nezaobilazne zelje za vecim profitom, mnogi odlucili da proizvodnju presele ili priblize jakom trzistu, sto su mnogi proizvodjaci i uradili kada je pala gvozdena zavesa pa su popularne "destinacije" postale Madjarska, Poljska, Ceska, Slovacka itd za proizvodnju, pa onda i Kina, Indija, J. Amerika itd pa bi tom kljucu mogao bilo kojoj marki da spustis kajlu. Kapis?