
Izvor: Vrele Gume
Šef Maseratija, Harald Wester, je opisao elekrične automobile kao besmislene, navodeći da regulatorna tela moraju pronaći neki realističniji pristup merenja štetnih emisija pre guranja regulativa koja će ih dalje favorizovati.
Kao primer je naveo načine merenja za prelazak jednog kilometra, gde u Evropi regulative
navode da električni automobil „zahteva“ 86 g CO², 110 g u SAD-u i čak 191 g u
Kini.
„Sve ove priče oko nulta emisija su besmislene. Niko ne priča o efikasnosti
načina punjenja njihovih baterija. One drastično variraju od regiona do regiona
i zavise od načina proizvodnje energije, nuklearne, termo i tako dalje, ali čak
ni najbolji i najefikasniji nije bolji od agregata sa unutrašnjim sagorevanje“,
izjavio je Wester za Autocar.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Auto industrija ne zelji da elektricni automobili zavladaju putevima jer tu nema zarade za njih.
Mercedes na C klasi zaradi nesto vise od 2000€ sto je smesno ali zato na odrzavanju istog automobila zaradi mnogo vise.
Da ne pominjem prodaju rezervnih delova koji kod automobila sa unutrasnjim sagorevanjem se previse cesto menjaju.
Svega toga nema kod elektricnog automobila ni blizu.
Jedini problem je autonomija elektricnog vozila ali u to niko od ozbiljnih igraca i ne zeli da popravi ulaganjem u razvoj boljih baterija iz pomenutih razloga.
Dobar sajt o ovome imate ovde:
http://www.sonyclassics.com/whokilledtheelectriccar/?detectflash=false&
Baterije nemaju puno veze sa time koliko su e-automobili ekološki. Već upravo ono što je čovek rekao - izvori električne energije. Koje najvećim delom čine elektrane na fosilna goriva i NE.