Korejski proizvođač automobila SsangYong, koji je od beogradskog auto-salona ponovo prisutan na srpskom tržištu, saopštio je da je povećao globalnu prodaju u martu 2013. za 15,2 odsto u odnosu na isti mesec 2012. godine.
SsangYong je povećao i prodaju na kvartalnom nivou, pa je tako u prvom tromesečju 2013. širom sveta isporučeno za 18,2% vozila više u poređenju sa istim periodom 2012. U korejskoj kompaniji kažu da je ovaj uspeh postignut pre svega porastom prodaje SUV model Korando.
Prodaja SSangYonga u Južnoj Koreji dostigla je u martu 4.924 vozila, potvrđujući trend rasta sa početka 2013. u odnosu na prosečnu mesečnu prodaju u 2012. koja je iznosila 4.000 vozila. Rast na domaćem tržištu iznosio je 30.1% dok je ukupna prodaja u Južnoj Koreji u prvom kvartalu 2013. porasla za 37% u poređenju sa istim periodom 2012. godine.
I u ovom slučaju zasluga za trend rasta pripisuje se uspehu modela iz porodice Korando. Prodaja modela Korando u martu 2013. iznosila je 1.585, a modela Korando Sports 1.534 vozila, što predstavlja za 21,8, odnosno za 6,8% bolji rezultat nego u februaru mesecu.
Iako je glavni cilj kompanije zadovoljavanje rastućih potreba domaćeg tržišta, u martu je zabeležen i porast izvoza za 5 odsto. Kako bi se izbegla kašnjenja u isporuci, SsangYong Motor Company će povećati proizvodnju svojih SUV vozila, posebno modela Korando i Rexton.
U toku sastanka, održanog na martovskom Salonu automobila u Seulu, SsangYong je najavio svoje planove za razvoj srednjih i velikih SUV modela kroz Premium SUV koncept LIV-1, premijerno predstavljen upravo na seulskom sajmu.
Izvor: B92.net
Foto: Autoblog.rs