
Nemački Porsche je za zaštitno lice u naredne tri godine odabrao Mariju Šarapovu.
Poznato je da su Porsche modeli uglavnom 'muške' igračke, a stručnjaci se pitaju, da li će nemački brend 'ženstvenijim' modelima pokušati da napadne i drugo tržište.
Prema istraživanju sajta Edmunds.com, čak 88 odsto kupaca modela Porsche 911 su muškarci.
- Marija je perfektan izbor. Njen profil i harizma su idealni za Porsche, navodi CEO kompanije, Matijas Miler.
Šarapova, trenutno No.2 svetskog ženskog tenisa, zarađuje čak 20 miliona USD godišnje samo od reklama. Pored Porsche-a, ona je i zaštitno lice kompanija Nike, Cole Haan, Evian, Tag Heuer i Samsung.
Ipak, ovo nije prvi put da Marija reklamira automobilski brend - 2006. godine bila je zaštitno lice Land Rovera, ali je taj posao propao, jer je Ford prodao ovaj brend dve godine kasnije.
Izvor: Economy.rs
Foto: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images