home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je prošle nedelje objavio prve slike i detalje o seriji 4 Coupe, dok je kao najava za ovaj novitet poslužio BMW Concept 4 Series Coupe koji je premijeru imao u januaru, na Salonu automobila u Detroitu.

Sada kada je serijski model predstavljen javnosti red je i da uporedimo koliko se razlikuje od koncepta.

Foto: Bimmertoday.de




čitanja : 1631



Komentari

Vrlo malo...

Autor milan 17 Jun 2013, 16:23

Ne znam sto ste se uhvatili ovog poredjenja,kada ima drugih automobila koji uopste ne lice na svoje koncepte (Renault Captur.....)

Autor milan 17 Jun 2013, 16:25

Каква разлика...нема разлике! :)
Можда мало у графици осветљења напред и позади и то је то. Ништа што загрижени фанови за пар хиљада дораде не могу да приуште!

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 16:33

Liče. :)))

Autor Pitbull 17 Jun 2013, 17:00

mnogo su slicni.kupis obicnog i pretvoris ga u koncept za jedno 5 hiljada eura :)

Autor f1 17 Jun 2013, 17:10

svakako je unutra bolji nego koncept. imao sam prilike da sedim u novoj trojci sa m performance paketom opreme i ovakvim trokrakim volanom, presvucenim alkantarom. ljudi, to je tako lepo drzati u rukama, ne znam koje poredjenje da postavim a da ne bude obrisan komentar zbog vulgarnosti. volan je perverzija!

Autor flow_ 17 Jun 2013, 17:10

Zadnje dve slike mi jedino upadaju u oke. Tj zadnji branik, pozicija izduvnih cevi i sve to...inace, auto je sjajan. M4 ce i biti kao koncept.

Autor NemanjaBB 17 Jun 2013, 17:12

Nije mi jasno zašto nisu pustili koncept u serijsku proizvodnju.
Pokidao bi.
I drugi proizvodjači tako rade.
A7 koncept mi se svidjao, dok mi se serijski A7 ne svidja.
CLA koncept je takodje kidao, serijska verzija dosta lošije izgleda.
Ne znam što se štede, nek puštaju koncepte u seriju, pa nek se krljaju i nadmeću ko će da napravi što veću zver. :)

Autor Pitbull 17 Jun 2013, 17:15

unutra isti , dok su vani , sprijeda i ozada zesce zabrljali , i lud vidi sta bolje izgleda , nerazumijem

Autor heha 17 Jun 2013, 17:28

Tako je jedan drugar inace bmw fan, poludeo kad je vidio da je koncept mnogo drugaciji od serijskog. Serijski isti kao serija 3 samo sa dvoje vrata. Ja sam tacno znao da ce to da se desi. Eno na svim forumima o tome pisu. :))

Autor Sony 17 Jun 2013, 17:35

Пит 17.15
Занимљиво је то питање. Кажу да постоје извесни безбедоносни стандарди те не може сваки браник да се монтира.
Вероватно има мало и око цене производње а највише је отприлике то да се што шири круг потенцијалних купаца погоди. Не воле баш сви намргођена возила спремна за катапултирање!! :)

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 17:42

https://www.youtube.com/watch?v=5mU-_JC67PE

Samo mi nije jasno zasto BMW u stop svjetla ugradjuje zuti zmigavac...

Autor hh 17 Jun 2013, 17:51

Razlika je ocigledno u dva stvari,u branicima i u socivima farova...branici se dobijaju vec u m paketu daleko agresivniji,da ne govorim o m4,a sa druge strane bez svih tih nabudzenih detalja dobijen je jedan elegantan auto.

Autor UROS 88 17 Jun 2013, 18:03

Svaki je detalja malo ublazen.
I dalje odlicno izgleda, za razliku od koncepta koji je odusevljavao.

Autor Damko 17 Jun 2013, 19:05

mah... neznam, izgleda, da sam ja neki čudak... svi ste se uhvatili za detalje i ustanovili, da su skoro pa isti a nitko nije primetio drugaćije proporcije ova dva auta... karoserija koncepta je šira, niža i izduženija... ili bar tako izgleda zbog prve dve osobine! omjeri svih površina, svakog panela na serijskom modelu su razlićiti od onih na konceptu...
u biti, mogli bi reći, da "izgledaju isto" ali u suštini potpuno su različiti... :) ;)

Autor drugmirko 17 Jun 2013, 19:20

другарМирко
Јави ће се тома пре или касније, али ценим да је са концептом у милиметар истих димензија серијски модел.
Наравно концепт је знатно нижи па на већим наплацима дође још агресивнији, али димензије каросерије су највероватније идентичне.

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 21:19

Cisto osiguranje u slucaju da ih konkurencija prestigne, jednostavnim menjanjem par plastika dobijaju daleko konkurentnije vozilo.

Autor Fordovac 17 Jun 2013, 21:35

Sirina_
koncept: 1826mm, serijski: 1825 (-1mm)

Duzina_
koncept: 4641mm, serijski: 4638 (-3mm)

Visina_
koncept: 1362mm, serijski: 1362mm

Medjuosovinsko rastojanje_
koncept: 2810mm, serijski: 2810mm

Trag tockova napred_
koncept: 1545mm, serijski: 1545mm

Trag tockova pozadi_
koncept: 1593mm, serijski: 1593mm

Inace na gornjim slikama se poprilicno razlikuje ugao snimanja, tkz. POV (ne nije ono sto mislite, ali je slicno), tako da rezimiramo jednom za svagda:
Linija auta gledana bocno, spreda i otpozadi je identicna. Oblik farova i stop svetala je identican.
Razlikuju se rucice za otvaranje vrata, retrovizori, prednji i zadnji branik i grafika u svetlima. I takodje na konceptu su mnogo vece felne, sto moze da mnoge zbuni i pomisle da je auto mnogo nizi, a nije.
Zasto se koncepti razlikuju od serijskih modela, raci cu nekom drugom prilikom, a za sada toliko. Uz opasku da bi naslov ove vesti mogao da bude i:"Serija 4 vs. Serija 4 fejslift":)

Autor toma 17 Jun 2013, 21:48

тома
Е тако...сад нек размишљају! :)
Баш гледам коцепт, мени делује јако нижи али бројке су бројке. Натандрчили су га на оне велике наплатке па ми се вероватно зато причињава.
Ма бре машина, нек прича ко шта хоће!
Мада сам ја за практичнију варијанту са свим вратима. 4ГК ће бити моја мерка, све су шансе. :)

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 21:58

@Gagiba
evo i koncepta i serijskog preklopljene jedan preko drugog u PS. Malo se razlikuje ugao kamere na slikama, pa donji deo nije bas mogao u mm da se uklopi, ali cisto da ubacim sliku koja bi trebalo da ide uz moj prosli post:
http://www.dodaj.rs/?2I/sb/3uriLv5o/4vs4.jpg

Autor toma 17 Jun 2013, 22:02

тома
Ма бре...није БМВ нека тамо радионица да концептира једно па после продаје скроз друго, као поједини.
Има наш народ и изреку за такве који продају штошта а причају да је бубрег! ;))

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 22:08

@Gagiba
CLA koncept je bio dizajnerski rad na zadatu temu. CLA serijski model je taj isti dizajnerski rad vidjen ocima inzenjera.
Npr. u CLA, pozadi kazu da ne moze da sedne osoba visocija od 175cm, a da ne udara glavom u tavanicu, sto znaci da u konceptu CLA pozadi moze da stane osoba ne visa od 160cm. To ne bi moglo da prodje na trzistu.
E sad to sto marketing taksista kaze:"Svideo vam se koncept? Odlicno. Vezite oci i kupite serijski model. Isti je , majke mi! The best, or nothing!"

Autor toma 17 Jun 2013, 22:15

тома
Јесу мало префорсирали ЦЛА. Има у документацији овде моје усхићење концептом. Баш је аутић био на свом месту.
А онда су му нешто урадили за серију и магија је нестала, али продајна кампања је ту, па ко се упеца упеца се. ;)

Autor Гагиба 17 Jun 2013, 22:36

@gagiba
inace, fotografi su za x5 i seriju 4 odradili veoma los posao. Kontam ja da se rukovode onom starom, pobednicke principe ne treba menjati, ali ipak...
Naleteh na jednu sliku x5 sa neke prezentacije....Ni jedna od onih zvanicnih slika mi nije ni priblizno pokazala X5 kao ova:
http://www.dodaj.rs/?3k/hg/2aCEOdjS/90475721187ee2fa7422b.jpg

Autor toma 17 Jun 2013, 22:54

svejedno...momci, ja ostajem na svojem!
ne govorim, da im dimenzijenisu iste... govorim, da jim omjeri pojedinih djelova nisu isti... recimo... onjer visine i širine zadnjeg prozora.. ili širine krova prema širini bokova ili možda čak i visine boćnog prozora prema visini boka... ili, na kraju krajeva, velićine onog otvora ventilacije izza prvih kotaća... ni pregib na boku nije na istoj visini... ;)

razlike su negde male, negde veće ali definitivno primjetne. a usporedba na fotki s preklapanjem je varljiva, jer se netko pobrinuo, da se -unatoć različitim kutevima slikanja- poklapaju krovne linije i s tim "sakrije" većina stvari o kojima govorim ali je zbog toga došlo do neobićnog i asimetrićno ekscentričnog "off-seta" kod kotača, koji prema tominim podatcima imaju u milimetar identično rastojanje! da je razlika samo u velićini felgi, imali bi dva koncentrična kruga... ;)

i da ne bi bilo kakvog nesporazuma... s nićim gore ne mislim, da je serijska izvedba lošija ili ružnija... samo tvrdim, da je, uprkos svim detaljima i mjerama ipak... drugaćija! fala bogu neusporedivo manje od toga, koliko modeli obićno znaju izgubit u tranziciji iz koncepta u serijski izgled...

Autor drugmirko 17 Jun 2013, 23:22

toma 17 Jun 2013, 22:54

Pa to je slika uzivo, svaki auto je uzivo ljepsi (osim ponekih).

Autor hh 17 Jun 2013, 23:22

@drugmirko
ja da sam na tvom mestu, ostao bih pri svome (odnosno tvome). Sto bi onaj u onom vicu rekao, "da mi j*** mater, ali ja prozor ne otvaram"!
U ono sto sam napisao u 21:48 spreman sam da se opkladim u 1000evra. Da li si ti spreman?

Autor toma 17 Jun 2013, 23:30

@hh
slika je slika. Ne moze slika da bude uzivo:)
Poenta je u tome sto mi gledamo automobile sa visine od oko 170-180cm, a oni uporno forsiraju na zvanicnim fotkama POV sa nekih 70-110cm. To bi bilo ekvivalentno da sednes na asfalt ispred auta i tako ga posmatras.
Drugo, fotografija je 2D projekcija 3D prostora. U zavisnosti od trodimenzionalnosti oblika i nekih drugih X faktora (kao kod ljudi), neki automobili su vise, a neki manje fotogenicni. Ne secam se kada neki BMW nije bio 3x lepsi uzivo nego na zvanicnim slikama.
Trece, kada slikas iz daljine sa velikim zumom, i iz blizine sa sirokougaonim objektivom, dobijas dve totalno razlicite slike. Probaj da slikas neciji portret. Prvo se udalji i priblizi lice sa zumom, a onda pridji koliko mozes i sa sirokim uglom (recimo 18 ili manje mm) pokusaj da uhvatis lice. U ovom drugom slucaju, nos ce biti ogroman i ostatak lica prilicno izdeformisan.

Autor toma 17 Jun 2013, 23:40

Prednji branik na serijskoj verziji izgled nekako amorfno i neprirodno na BMW-u. Bolje je izgledao na konceptu. Druga stvar je ovaj otvor na boku koji jednostavno nije morao biti promenjen. Treca stvar, koja ce izvaditi stvar je ova alu lajsna koja ide oko prozora a koja je na ovoj slici (kod serijske verzije) crna umesto da istice liniju kao na konceptu u srebrnj boji. Lep auto ali ostaje taj zal sto je koncept bio prelep...

Autor Uroš Cuore Sportivo 18 Jun 2013, 00:27

@toma

ja u opće ne sumnjam, da su tvoje tvrdnje o dimenzijama točne u milimetar i o foto optici isto...
ali istovremeno jednostavno tvrdim, da se serijski primjerak promenio baš toliko, da se primeti razlika. i to ne samo zbog izgleda kvaka i veličine felgi... ko što već rekoh... promene su minimalne ali primetne unatoć do skoro u milimetar istim dimenzijama. da ih nema, ne bi ih mogli reć koji je koji.

Autor drugmirko 18 Jun 2013, 01:13

drugmirko
da, razlikuje se i polozaj i oblik otvora za vazduh iza prednjih tockova, i to je sve uz ono sto sam vec napomenuo. A evo ti jos jedno preklapanje. I dalje nije idealan, tj. isti ugao kamere za obe slike, ali je vrrrrlo blizu. Pa mi ti nadji razliku.
http://www.dodaj.rs/?2E/T1/R4Ee93B/43.jpg

Dakle razlika izmedju koncepta serije 4 i serijskog modela, je otprilike kao i razlika izmedju koncepta x1 i serijskog x1, izmedju koncepta 5gt i serijskog 5gt, izmedju koncepta 6 i 6gc i serijskih 6 i 6gc, i kao sto ce biti izmedju koncepta 1gt i x4 i serijskih 1gt i x4.

Autor toma 18 Jun 2013, 01:23

тома
Неки дан налтех на слику новог Х5 исте боје, немачке табле, Минхен, на улици. Не може да се пореди са официјелним снимцима! Добро си изанализирао разлику у фоткама и намеће се закључак да то намерно раде да би осигурали онај "оооуффф" утусак када се види у 3Д. :)

Autor Гагиба 18 Jun 2013, 09:34