
Saradnja Renaulta i Mercedesa svakim danom je sve dublja. Posle ugradnje 1.5 dCi motora u A klasu na red će doći i C klasa. Ali, za nju je 1.5 dCi motor previše slab, pogotovo ako se na svim poljima želi parirati BMW-u serije 3. Zbog toga je doneta odluka o ugradnji 1.6 dCi agregata koji se već dokazao u nekim modelima Renaulta i Nissana.
Kao što znamo 1.6 dCi daje 130KS i 320 Nm obrtnog momenta u širokom spektru
obrtaja, a Nemci će ga koristiti umesto 1.8 litarskog dizelaša koji se polako
povlači iz ponude.
Za sada će Renaultov dizelaš biti dostupan u paru sa manuelnim mjnjačem dok će
se uz automatski i dalje nuditi Mercedesov agregat. Prilagođavanje automatske
transmisije Renaultovom motoru bi trebalo da bude gotovo do proleća sledeće
godine.
Izvor: Auti.ba
Recite od sada nesto lose o Renou, i na vas ce biti pusten pitbull:)))
Ako Reno nesto umije da napravi to je odlican motor. To niko ne moze osporit a evo i dokaz da jedna velika Mecka uzima njihove motore.
Cuo sam da su njihovi dci motori sto se tice potrosnje i performansi odlicni, ali da ih skupo odrzavanje mnogo odvlaci. Fiat je po pitanju dizelasa novije generacije bio i ostao broj 1 po svakom pitanju!
Još kada bi imao lanac,a ne kaiš,za koji je u Srbiji preporuka da se menja svakih 80000 km,pa i pomozi Bože. Ovako,održavanje ove mečke će da bude skuplje nego da ima i srce mečke. Doduše,ima premium dizela sa lancima,pa opet imaju probleme, imate na autoportal.hr nove „negativne glasove“ za bmw trojku baš za lanac,tako da je sve to isti kvalitet
Zapremina motora je Renaultova,a sve ostalo je Mercedesovo,i sve je radjeno po njihovom standardu.Tako da taj agregat,ima samo neke komponente zajednicke sa Renaultom.Inace to je samo entry level motor,i radjen je zbog povecanja prodaje.
^^buahhahaha
sta, da nije Reno patentirao zapreminu od 1.5L:)))))
Tu je sve renoovo osim plasticnog ukrasnog poklopca, na kojem je docrtana trokraka zvezda:)))
Кристијан
Ја имам нинџа проблем са елементарном логиком у твом покушају објашњења Дајмлеровог агрегатског краха!
Уколико је све осим "запремине" (шта год то било) Мерцедесово, који ће им онда красни и та "запремина", осим уколико возачи Мерца не воле да стану на црту са Дачијом, чисто да провере на чијој каросерији боље вуче Ренџов моћни дизелаш??! :))
Zapremina motora je Renaultova,a sve ostalo je Mercedesovo,i sve je radjeno po njihovom standardu.Tako da taj agregat,ima samo neke komponente zajednicke sa Renaultom.Inace to je samo entry level motor,i radjen je zbog povecanja prodaje.
Autor Kristijan 17 Jun 2013, 12:40
Ako je sve Mercedesovo , zašto nemaju prilagođen aut. mijenjač?!
Na novoj A klasi je ceo motor renoov tako ce biti i ovde. Promenje su samo dva elementa, pisalo je vec na auto blogu, da li alnaser ili tako neka stvar, sitnica sve ostalo je reno
I Renault 1.6 benzinac ce sa kompresorom u C, E. Taj se vec sada bez kompresora ugradjuje u A, B i CLA.
Posedujem isti motor, sve preporuke.. :)
Citao sam da su ti motori doradjeni od Mercedesa. Ovo je odlican potez da ce imati i jeftinija verzija nego do sada sto je imala, i to je dobro zbog prodaje. Kome se god to ne svidja, eno masine od 170, 204 i 231 ks sa 2.2l koji su Mercedesovi. :)
Ništa čudno, pojeftinju razvoj. Ovo je i dokaz kvaliteta Renoovih dizel motora. Čeka me jedan polovan C negde u budućnosti, s 1.6dci, naravno!
Покушавам да замислим како би изгледао наслов "БМВ узео моторе од Рено-Дачије да се повади..." али не вреди, не иде, не могу да замислим!! :))))
@Sony
....aaa, имаће хехе ...па полако, док не буде имао, немој га спомињати :)
Ma ima i Golf 3 dizlo naduvan na 450 konja... Najmanji je problem nabiti konjazu, najveci je problem kako to da opstane bar do sledece krivine ( u vasem pomenutom slucaju bar sto duze) Sve preko 100 konja po litri radne zapremine je teret i za benzinca a kamoli za dizelasa.
@toma
Smesan si,sto malo ne pricas o PSA grupaciji i Bmw Group i njihovim agregatima,dovoljno je reci Tritec engine,e sada nemoj da me teras da ti naborjim koji modeli to imaju.Bolje ti je da cutis i ti i ovi tvoji sagovornici..ccc
1.6 dCi ima lanac, kakav kais. Sam motor je odlican, ima varijabilnu uljnu pumpu, EGR hladne petlje (cold loop EGR), varijabilni "swirl" u usisu, kao i preradjeno, multifazno ubrizgavanje. Deklarisana potrosnja za Scenic sa ovim motorom je 4.4 litra. Vozio sam oko 400 km taj motor u Scenicu III ph2, na autoputu na 140 km/h trenutna potrosnja je 6.4 litra u tom kredencu od auta... S&S sistem je dodatno doradjen, proizvodjac garantuje 300.000 km njegove funkcionalnosti iskljucivo u uslovima gradske voznje (da ne predje jedan metar van grada).
Najsmesniji je komentar u kome je neko rekao da je zapremina samo Renaultova, a motor Mercedesov. Tako nesto zaista moze da kaze neko ko se samo ocesao o automobile na pijaci u Bubanj potoku, i cija abeceda pocinje sa Fau, a zavrsava se sa Ve :)
1.5 dCi (kod Renaulta K9K, kod Mercedesa OM607) se pravi u Spaniji i salje se Mercedesu. Na tom motoru izmenjen je plivajuci zamajac, kao i alternator i anlaser.. U svemu ostalom to je Renault motor.
Neke glasine (jos nepotvrdjene) govore o tome da ce Mercedes preuzeti i Renault F1 motor za svoje bolide..