
Nakon inicijalne pozitivne reakcije, Opel je zabeležio dramatičan pad interesovanja za njihov novi lifestyle model Adam.
Podstaknut inicijalnim interesovanjem, Opel je investirao dodatnih 8 miliona evra u fabriku u Ajzenahu u proces farbanja dvobojnog eksterijera ovog mališana dok su proizvodne trake radile svih sedam dana u nedelji, ali to je sada prošlost. Kako prenose nemački mediji, Opel je od januara do kraja jula prodao tek 41.000 primeraka Adama, a u avgustu samo 1.226.
Opel je odmah reagovao, i to odlukom da se proizvodnja Adama odvija tri nedelje tokom svakog meseca.
Na nedavnom sajmu automobila u Frankfurtu Opel je inače predstavio više novih verzija Adama, i to Adam White Link/ Black Link, Adam 1.0 Turbo i Adam LPG.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
O promociji Adama u Beogradu možete pročitati OVDE.
Meni je Adam izuzetno fin auto, šteta što je možda malo omašio trenutak.
Ma nije valjda.
@ppavlovic
Kako je ova potrosnja normalan u izrazito sporom automobilu??? ove velicine???
Umesto sto su ovo skalapli, mogli su da naprave ozbiljnu novu Corsu, a ne jos jedan restajl.
Jako bih voleo da cujem sta ima da kaze Opelov PR na ovu vest... :)
Politika cena je nešto što bi opel načelno trebalo da sagleda,jer im je većina modela preskupa. Kad se samo setim one bessmislene „moke“ neki dan na „testu“ od preko 29.000 eura, smeh me odmah uhvati
skup do bolaaaa .... nisam nista zacuden vijescu .. adam je fino auto al s tom cijenom nece daleko dogurati ..
доказ да је број особа које се примају на маркетиншке шарене лаже коначан ...
Бренд Опел НЕ МОЖЕ да продаје мООда за бубреге јер једноставно није довољно јак и цењен
@Fordovac: Kolika potrošnja za tako mali auto? Na koje podatke misliš ?
Inače, Adam je skuplji od Astre Classic, Škode Rapid, Peugeot 301, Chevrolet Cruze i tu logike ne treba uopšte tražiti.
Auto je pozicioniran kao posh model, za žene koje bi da ga usklade sa tašnicom i cipelama. Problem je što ima jakog konkurenta u vidu Fiat 500 koji opet ima tradiciju dugu 60 i kusur godina, Adam to nema i prvi auto je tog tipa iz Opela.
Ni jednom ni drugom cena nije opravdana, kao ni Audiju A1 i Miniju. Sve je to van pameti, ali ima svoju publiku.
Koga uopšte čudi ovakva vest s obzirom koliko je auto ružan i nakaradan u odnosu na 500 ili Mini. Koliko je Opel uspeo da postigne nešto s dizajnom Insignie i Astre, toliko je pokazao i da uopšte ne razume dizajn malog lifestyle auta. I treba da izgubi pare kad se petljao tamo gde mu nije mesto.
требали су да направе нову корсу, али баш да се потруде а не да губе и паре и време на нешто од чега нема леба. не верујем да FIAT и BMW имају велику лову од 500-стотке или од MINI-ја
Ako sam ja dobro razumeo, ovih 41.000 je prodaja u Evropi od januara do jula (u Nemackoj je za pola godine prodato malo vise od 10.000), a ovih 1.226 je prodaja u Nemackoj za avgust (oko te brojke vrti prodaja u Nemackoj svakog meseca), i iz toga je zakljuceno sve ovo... veoma interesantno... :)
Praodavce se u nekoj meri jer je mnogo kichastiji od DS3...
Potrosnja mu je 8-9 litara pri umerenoj voznji.
Zaokret OGROMAN, ko na golfu itd itd.
Da spuste cenu, bio bi potpuni hit, ali ovako... pocetni model kosta kao potpuno opremeljen 500, a jednako oprelmljen opel kosta 16000???