
General Motors je doneo odluku o samostalnom radu na razvoju sledeće generacije Opel/Vauxhall Corsa modela.
Inicijalni izveštaji ukazuju na to da je PSA Peugeot Citroën kriv zbog dodatnog razmatranja o upotrebi B platforme, što će najverovatnije dovesti do toga da se General Motors u potpunosti povuče iz planiranog projekta, a odluka o samostalnom razvoju upravo je najbolji dokaz toga.
Novi Corsa model biće predstavljen krajem 2018. godine, pretpostavka je da će ga odlikovati G2XX platforma koja će biti korišćena i u okviru sledeće generacije Chevrolet Sonic/Aveo, Buick Encore i Opel/Vauxhall Mokka modela.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Opel
To znaci da ce se ova prastara sa fotke proizvoditi do 2018.godine ?!?
@ carobnjak, pre nove Corse ipak stiže i redizajn sadašnje:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2013/08/29/opel-corsa-facelift-nove-spijunske-slike
@auto
ne menja stvar, nova maska i farovi...
Ako se ova bude pravila punih 12 godina, Opel ce sigurno propasti!
@carobnjak
Ma sta fali, ako je VW mogao Passat B6 da prodaje i dalje kao B7, i da Golf 5 kao Golf 6, mogu i ovi... ;)
Salu na stranu, ali mislim da je ovo za 2018. samo necija pretpostavka, nista vise...
Мени заиста није јасно како је Опел губиташ а рецимо Шкодилак профитер?? Али стварно ме то занима. Да ли је у питању цена производње јер су Опелове фабрике махом у Немачкој и Британији или је ту нека друга прича?!
Hahahaha, Orlo pobedio :D
Nije uopšte loša ova Corsa, motorizacija ok (izuzimajući trocilindraša za koji nisam siguran ni da li je i dalje u ponudi), platformu deli sa Grandeom, dosta je robusna, samo mnogo je 12 godina za jedan model, iskreno se nadam da će ranije da predstave naslednicu.
@Гагиба,
zar neznas cuvenu pricu sa ovog foruma kako opel razvija i finansira sve automobile za general motors (ukljucujuci i cadillace), a onda se pojave ameri i sve to uzmu bez centa nadoknade? zato opet u zadnjih 13 godina (a evo i 14. ce) nije ostvario profit
@X
šta se smiješ... pa istina je! sa blagim restajlom Passata B6 čak su dvaput za redom osvojili titulu europskog auta godine... a samo malo upeglali auto i promjenili masku i farove... sve ostalo, od bočne linije i silhuete do kompletne unutrašnjosti -isto ;)
no, ova vest gore nekako potvrđuje ono, što sam pročitao prije par dana... da se "brak" GM-a i PSA polako dovodi kraju...
A Grande Punto ste zaboravili?
Gura on devetu godinu, pravi udarnik! :)
@drugmirko
pa baš se smejem jer je istina to što Orlo kaže, ja sam došao do zaključka da VW jednostavno ne ume da uradi redizajn Golfa i Pasata ili ih jednostavno briga, furaju istu foru sve dok para kaplje :)
миле
Упућен сам делимично али ГМ је газда (чудно ми да ово не пишем за Фолцику ;))и уколико жели може Опелу уместо муње ставити кантицу еуро-крема за логотип а камоли покупити профит, него нешто друго ме збуњује! Опел прави врхунска возила у класи, добија јако пуно признања али опет послује са губитком.
Можда али само можда је делимично крива политика ГМ-а да ограниче Опел на Европу и Русију, можда прецењена вредност швапског радника а можда и нешто треће...
Имам утисак да је неком Кореанцу или Кинезу производ који избацује Опел да би овај разбуцао и продају и профит!!
@carobnjak
A ne, oni su taj problem resili sa menjanjem imena, tako da ne mozes da im prigovoris... tako je prakticno novi Punto na trzistu od 2012-te... ;)
@Gagiba
Ako se realno pogleda oni su na papiru na gubitku, ali godinama izbacuju modele bez problema tj kasnjenja, modeli su im sve kvalitetniji a ne obrnuto kako bi se ocekivalo zbog nedostatka novca, dizajn sve bolji, prate trendove, neke postavljaju... GM finansira sve sto treba za razvoj, a onda ti isti Opel-ovi modeli predstavljaju osnovu za Chevrolet, Holden, i Buick modele koji donose profit... a opet sa druge strane si u pravu jer se Opel oslanja na Evropsko trziste koje je u minusu godinama, ali su zato uspeli u Opel-u sa novom strategijom da dosta smanje gubitke i cene da ce do 2015. biti na nuli ovim tempom...
@drugmirko
Mislim da je ovome donekle doprinela prica oko Dongfenga koji ce da preuzme akcije PSA i kako se pisalo da nisu videli ovi iz PSA "finansijsku izvodljivost" ovog projekta... stara prica oko intelektualne svojine i mogucnosti da nova tehnologija zavrsi na kineskom trzistu...
Videcemo epilog, jer ostali zajednicki modeli i dalje ostaju da se rade zajednickim snagama, samo su ovaj projekat navodno otpisali... najbolje je da se saceka zvanicno saopstenje...
@Orlo
pa... ne neznam. nisam nešto pratio ta događanja u zadnje vreme ali vest, koju spominjem, bila je poprilično "terminalna"... "GM se povlaći iz partnerstva"...
a nezna mi kako je s tim Dongfengom... trebali su kupit 30%, što je puno ali je i daleko od kontrolnog a kamoli većinskog udjela.
a što se tiće intelektualne svojine... ako pitaš mene, GM bi kod ovog saveza odnio puno... od nove EMP2 platforme i razvoja ovog (Corsa/C3) i ostalih modela (Meriva/C3 Picasso i Insignija/C5) dalje, koje bi preuzeli Francuzi...
što će na kraju od svega skupa bit, pokazat će vreme... no, moje lično mišljenje je, da bi im bilo bolje ako bi kod motora ostali u partnerstvu sa BMWom i proširili ga na planiranu suradnju kod električnih i hibrinih platformi... odnosno, na svemu što im je "palu u vodu" s pojavom GM-a.