
Fiat Punto će najverovatnije biti dostupan u okviru Fiat opsega vozila kao deo Panda familije usled uvećane konkurencije u sektoru supermini modela. Budućnost modela Punto je već neko vreme nejasna jer po ceni po kojoj se ovaj model prodaje ima boljih ponuda.
Očigledno je da su i dizajneri italijanske kompanije svesni toga, pa je globalni rukovodilac kompanije za dizajn Lorenzo Ramaciotti rekao da kompanija razmatra radikalni redizajn ovog modela. Trenutno, jedini validni razlog za postojanje Punto modela na tržištu je udeo na tržištu. Proizvodnja potpuno novog automobila u momentu kada ne možete biti sigurni da će vam on vratiti uloženo je teška odluka da se donese.
Kompanija Alfa Romeo najavljuje petogodišnji plan
Izvršni direktor kompanije Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne najavio je nove planove vezane za redizajniranje Alfa Romeo platforme. On je tom prilikom naglasio da su svi u kompaniji fokusirani na redizajniranje Alfa Romeo platforme te da se prvi rezultati mogu očekivati krajem prvog kvartala naredne godine.

U okviru pomenutih planova je i uvođenje pogona na zadnje i sva četiri točka, što bi moglo već da se sprovede u okviru sledeće generacije Chrysler 300 i Dodge Charger/Challenger modela.

Ova platforma će odlikovati najmanje četiri Alfa Romeo modela, uključujući sedan i karavan, vodeći sedan model i crossover srednje veličine.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
Renderi: Autobild.de
Ako im novi Punto ne bude rentabilan, neka stave katanac na fabriku.
Fiat je pukao 100%, sve su prilike.
Mali auti od kojih su živeli od postojanja gase i pakuju odelo Alfe na telo Krajzlera.
Ne treba komentar, + Fiat 500 i svi njegovi derivati koji su ustvari igračke.
Ja bih rekao da ugase Fiat kao marku u potpunosti, nastave da prave samo male automobile u "500" varijanti. Kao Mini.
Ostalo nek pravi Krajsler.
Maserati slobodno da prestanu da pojeftinjuju, jer ce ih kvalitet kostati glave (ono se raspada kao Stilo, a prodaju po ceni CLSa).
@Fordovac
haha, ti znas da se Mareti raspada?
Ti si moj favorit od kako nema D na blogu... :)
Izgleda da nikako da shvate jednu stvar: ne može se godinama prepakivati ista tehnologija, štediti na svakom mjestu i još to šlampavo sklopiti. Nažalost, o puno se modela govorilo, razvijani su, pa na kraju nisu završili na tržištu. Notorna činjenica je da što god da naprave, propašće na tržištu. Kupci više ne žele njihove proizvode. Šteta.
@caorbnjak
Pa mora da mu je tesko poverovati da od Chrysler-a naprave Maserati... u ostalom bilo je kritika citalaca u onom WhatCar testu Ghibli-ja na neke delove enterijera s obzirom na cenu...
@Orlo
Ovo je jeftini dio:
http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1212_2014_maserati_quattroporte_v_8_drive/42508231/2014-Maserati-Quattroporte-V-8-headlight-controls.jpg
@Orlo
kakve to veze ima sa mojim tj. sa kraljevskim fordovskim komentarom?
@hh
Tako je, i spomenuo je, cini mi se, i polugu iza volana za brisace i zmigavce jer deluje jeftino...
Ocigledno je da je palstiak na niviou Fiata 500l, koji se isto raspada, a ni tada mi niste verovali.
Zasto bih velicao nesto samo zato sto se zove Maserati???
Dugmici sa fejk hromom koji se uvek ljusti? Neka hvala.
Centralna konzola 586 sa kic grafikom? Neka hvala.
Gruba plastika na vratima za 50000 evra? Neka hvala.
Kozna sedista ce verovatno biti lepo sivena, a bila su isto tako savrseno sivena i na Alfi 156, ko se jos seca, sa prelepim drvenim volanom. Ako pogledamo Gjuliejtu i 147, enterijer je isti, sto jeste pohvala za 147 koji je u svoje vreme imao soft touch materijale na centralnoj konzoli, ali koristit iste prekidace na 4c i Gjulijeti i sve to nicim izazvano na sred prazne crne plastike...
Jednostavno Fiatovi enterijeri su gori od Hyundai-a, materijali jesu lepsi i prijatniji, ali su lose korisceni.