
Renault je u svojoj fabrici u Valjadolidu u Španiji obeležio proizvodnju jubilarnog, i to 100.000-tog primerka svog manjeg crossovera Captur.
Captur je u Valjadolidu počeo da se proizvodi u februaru ove godine, a ovaj jubilarni primerak je inače Captur 1.5 dCi 90 u beloj boji i sa crnim krovom, namenjen kupcu iz Japana.
Najviše uspeha Captur ima na tržištu Francuske, Nemačke, Holandije, Velike Britanije, Italije i naravno Španije, dok se prodaja odvija u više od 50 zemalja.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Oni za manje od godinu dana 100k komada, a FAS za proizvodnju 100k komada 500L trebalo je godinu i po. Ovo potrvrdjuje da je Captur uspjesniji u prodaji.
Mislim da je sve to stvar patriotizma,koji je normalna stvar. Koji god period da pogledaš,u FR se najbolje prodaju FR kola.
Inače, captur je u septrembru u FR bio 3. po prodaji,u oktobru 5-ti, a u dosadašnjem delu novembra je 10-ti ( bar prema "best selling car" ).
Captur je zaista prostran iznutra, praktično veličine Clia 4 (razvučeni clio) sa sličnom cenom.
Eto u njemu se pozadi može "pružiti" glavom do plafona i 195cm visoko biće.
Pa ko zamera Cliu 4, da je skučen, evo mu neskučenog, + visokog za trotoare.
Samo ovo "krosover" ne treba uzimati za ozboljno.
Kaptur je "Clio 4 (razvučeni clio) sa sličnom cenom"?
Ta "sličnost" se "razlikuje" za oko 1.700 eura (ako se porede isti motor i naziv paketa).
I mnogo i malo.
@Carobnjace jesu oni konkurenti, pored toga sto je krosover ovo je i mpv b segmenta.@Ghymkana krosover i jeste vozilo sa povisenim klirensom, dodacimapoput suv-a i bez pogonanasve tockove.@EFI Mislim da to nema veze sa patriotizmom, vec zato sto je ovo jako dobar i lep auto koji se jednako dobro prodaje sirom Evrope,(od krosovera ili mpv b segmenta, poslednjih meseci se najbolje prodaje u Spaniji, Portugaliji,Francuskoj,Italiji,Belgiji, Holandiji) ali ti to ne mozes izgovoriti, pa nalazis kojekakve razloge dobre prodaje, osim onog koji i jeste sustinski:reno jenapravio odlican auto opet.
Ja uvek i kazem da prodajne statistike meni nista ne znace. A oni koji ih stalno uzdizu nekada ne mogu da ih podnesu jer im se rezultat ne dopadne. Smesno
Bobo
Zasto su Reno, Pežo i Citroen u FR na prva tri mesta po prodaji,a u Nemačkoj (u odnosu na nemačke brendove) skoro na nivou "statističke greške"?
Zasto su u Nemačkoj VW,MB,BMW,audi i opel skoro uvek u prvih pet brendova po prodaji i zasto odnose zajedno oko pola trzista?
To je DELOM i zbog nečeg što se zove "patriotizam".
Kaptur je neosporno odlično vozilo,za mene bolje nego većina u toj "klasi" (i po funkciji "dva koplja" ispred klija 4),ali je istina i da je oko 1/3 kaptura od tih proizvedenih 100.000 prodato u FR. Znaš i sam zašto.
Pa tako, u oktobru je u FR bio na 5. mestu po prodaji, a u Nemačkoj na 89. mestu! Ispred njega su po prodaji bile čak i sve "postojeće" i "nepostojeće" škode koje ti očima ne možeš ni da vidiš (kako one "na dužni metar",tako i one "na kubik"),mada imaju "sedišta kao klupa u parku" i mada nisu "praznik za oči", niti su "ukras na ulici".
Prosto,postoji razlika izmedju sveta onakvog kakvog ga ti /ili ja želimo i sveta kakav on jeste. I to je tako.
Pozdrav
@EFI Nisam ja neko ko bilo sta ne moze ocima da vidi, meni su Skode dosadne i vrlo cesto los pokusaj da u odnosu na VW ne ponude nista osim vise lima za manje, a ne retko i isto para.Naravno to su dobri automobili, cesto i vrlo uspesni.To sto zoves patriotizam, nema bilo kakve veze sa tim svi kriticari to zovu sovinizmom, ali nisu rezultat samo psiholoskog odnosa kupca prema proizvodu, vec i subvencija i drugih podsticaja sa kojima drzave stimulisu kupovinu domacih automobila, jar je autoindustrija zlatna koka politike.Pored jedne trecine prodatih u Francuskoj ostaje ogromana cifra od 60 000 prodatih za nesto vise od sest meseci van Francuske,(prodaja je pocela marta) sto je fenomenalno za jedan mpv-krosover, pa i cifre u Nemackoj govore o dobroj prodaji ako ga uporedis sa konkurentima, posebno jer je tamo poceo da se prodaje pre 4 meseca, a samo se Moka prodavala bolje, za sad na mesecnom nivou.Na desetomesecnom nivou je u nemackoj na 109 mestu sa manje od 6 meseci prodaje.I to sto je bio iz meseca u mesec 4 i 5 u Francuskoj, dobija na znacaju ako uporedis rezultate sa ostalim Francuskim automobilima iz drugih segmenata koji se inace neuporedivo bolje prodaju.
Bobo
brate ti nikako da naucis ko je koji segment!
Da li su Opel Meriva i Mokka isti segment?
Po tebi ocigledno jesu...
Skoda se dobro prodaje u Nemačkoj po inerciji i priči VW, baš kao što se prodaje i Dacija, po inerciji Renaulta.
Ako može motor iz Dacije u Mercedes, a motor iz Skode u Audi, jasna je besmislenost svega, osim "klempanja" kupaca po džepu.
@EFI engine
Ja ne znam sta je za tebe statisticka greska. Renault je u prosloj godini u Nemackoj prodao 105.836 vozila i time bio najprodavanija uvozna marka, obzirom da Skodu racunaju kao "Deutsche Konzernmarken". Iza njega je Hyundai sa 100.875 vozila. Citroen je prodao 61.038, a Peugeot 71.435 vozila. Dacia je u istom periodu prodala 44.904 vozila..
http://www.vda.de/de/zahlen/jahreszahlen/neuzulassungen/
Malo objektivnosti i biranja reci nije na odmet, a i redakcija bi mogla da reaguje na netacne podatke, a ne samo na vredjanja..
Vlada
EFI je naš čovek, nije zlonameran :)
Skoda u Nemačkoj proda oko 40% proizvodnje. To mu se zove žal za VW. Skoda ima prođu u još par zemalja pored Češke, a ostalo je statistička greška.
Opet Renault + Dacija je prodavaniji u Nemačkoj od Skode. + 70 000 komada Nisana iz iste grupe.