
Ono što je Citroenu DS linija to će Renaultu uskoro postati Initiale Paris značka. Francuzi prvi takav primerak planiraju da predstave na Salonu automobila u svom glavnom gradu ove jeseni i to u obliku monovolumena koji smo do sada videli kao studiju istoimenog naziva (na slici), a iza koga se krila nova generacija modela Espace.
Renault nije poznat kao premium brend. Kako bi se to promenilo Francuzi su odlučiti da pokrenu poseban pod-brend koji će nuditi takve automobile. Initiale Paris će tako postati konkurent Fordovoj Vignale i Citroenovoj DS liniji. Prvi primerak sa ovom oznakom biće predstavljen na Salonu automobila u Parizu i to najverovatnije kao premium primerak monovolumena Espace nove generacije.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
Prvo ne shvatam cemu ovo jer ce da kosta papreno, a skoro za te pare svako ce da kupi premijum trojku. Ali sreca je sto Francuzima pada cijena strahovito bro pa ce ovo za 3god bit mnogo dobra kupovina i da se uziva u luksuzu :)
Nikome ne pada cjena brže od BMW, pa Meredesa, pa onda Audija.
Mercedes od recimo 70 hiljada evra posle 5 godina izgubi 3/4 vrednosti vozila, a kod BMW je stanje još crnje.
A za te novce se mogu kupiti 2 buduća premijuma Renaulta.
Kupiš novoga Clia za 10 hiljada, posle 10 godina izgubi na vrednosti 2/3.
E sad vidite ko najviše gubi i kolicinom i procentualno.
Neće to biti baš tako visoke cene. Gledao sam neki dan u Vitru DS4 i DS5, najnapucaniji primerci ne prelaze 30k, a DS4 startuje od 19.000. Jeste skuplje od C4 i C5, ali opet jeftinije od BMW 1 i 5 recimo.
Izmisljaju toplu vodu... kada prodaja krene na dole izmislis nesto "novo" i eto uspeha...
Mada mislim da vise ima smisla kao najvisi i najluksizniji nivo opreme, poput Vignale kod Forda, nego kao posebni brend... jeftinije je... ne mozes da udaris na premijum Nemce suvise je veliki njihov imidz a i gradjen je godinama, a jedino sto mogu da naprave neku ekstravaganciju, poput DS linije, koja ce posle nekoliko godina izgledati zastarelo...
AKo bude cenovno u Rangu DS linije, mozda i prodje, ali... DS5 npr u punoj opremi kosta kao BMW1 ili A klasa u srednjem nivou opreme, DS4 u punoj opremi kosta kao BMW i A klasa u osnovnoj itd itd.
Sta uopste znaci to "premium"? Luksuzno svakako nije. Od masovno proizvedenih vozila samo se po koji Bentli, Rols i najveci modeli S, 7 i A8 mogu smatrati luksuznim, sve ostalo je vise plastike neko bilo kog drugog materijala u enterijeru, buka koja dopire iz motora i slicni momenti.