
Renault Megane RS 275 Trophy je na Nirbugringu oteo rekord za vozila sa prednjim pogonom Seatovom Leonu Cupra 280, ali izgleda da španski proizvođač ne misli da se preda bez borbe. U nedavnom intervjuu, Seatov menadžer zadužen za razvoj šasije, Sven Schawe, izjavio je: ’Da, Renault ima rekord, ali njihov automobil je veoma različit od našeg. Ako i mi uklonimo delove sa našeg vozila, siguran sam da možemo vratiti rekord, to su samo 4 sekunde’.
Schawe je napomenuo da bi njegova kompanija mogla da ponudi lagani model koji će vratiti rekord na Nirburgringu. Iako ništa još nije zvanično potvrđeno, Schawe je izjavio: ’Već imamo ovakav automobil’. Kompanija samo mora da odluči da li će nastaviti ovu borbu sa Renaultom’.
Za sada nije poznato da li će lagani model dobiti zeleno svetlo za proizvodnju, ali Schawe je rekao da će takva odluka biti doneta ukoliko se pokaže da će tržišna potražnja biti dovoljno velika.
Izvor: Mojauto.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Seat
Zanimljivo je na koji nacin VW postavlja kineski zid izmedju sebe i ostalil. Japancima i Korejancima podmece Skodu, a ostalima Seata. Na ovakav nacin do Audia je prakticno nemoguce doseci.
Renault je uvek bio No1 hot hatch. Ostali pokušavaju da stignu. Opel, Ford, VW, i sl...
Evo malo i o Cupri, nije standardni auto uopste:
http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29599
A megan je bas standardan, sa sto kila olaksanja, sipkama umjesto zadnje klupe, bez klime, ohlinsovo oslanjanje, litijumska baterija umesto akumulatora, akrapovic koji sam po sebi daje 15-tak konja, ako ne i vise.. Jos ce da kosta oko 45 000.. Uzmes cupru za 30 i za ostalih 15 jos jedan auto zeni..
MrJoe 18 Jun 2014, 21:57
Jesam ja rekao da je Megan standardan? Poenta je da Seat predstavlja svoj auto kao standardni, rekorder Nurburgringa ovo ono a u stvari auto ti nije toliko brz kao sto se predstavlja (meni to nije bitno, ali da znamo cime se raspolaze) tj. jeste kad povadis unutrasnjost i dodas ostale gluposti.