
Rast prodaje Volvo automobila u Evropi, nastavio se i u mesecu maju, a evidentno je da Volvo prodaja raste brže od prodaje ostalih premium konkurenata.
Poslednji izveštaj asocijacije evropskih proizvođača automobila (ACEA) pokazuje da dok je ukupno evropsko tržište poraslo za 4,3 posto, Volvo prodaja je porasla za osetno većih 14,1 posto. To potvrđuje da je Volvo najbrže rastući evropski premium brend.

Volvo je ojačao svoju poziciju tržišnog lidera u Švedskoj, dok je značajan rast potražnje zabeležen i u Velikoj Britaniji, Holandiji i Španiji. Zbog toga Volvo prodaja raste brže od ukupnog tržišta, odnosno u prvih pet meseci broj novoregistrovanih Volvo automobila porastao je za 9,6 posto, dok je broj novoregistrovanih automobila na kompletnom tržištu porastao za 6,6 posto.

U mesecu maju, Volvo je u Evropi isporučio 21.584 nova automobila (maj 2013 - 19.154), dok je u prvih pet meseci isporučeno 101.903 Volvo automobila (2013 - 92.962).
Jaka tržišna ponuda, uključujući potpuno novu porodicu motora, pojačava potražnju za novim Volvo automobilima širom Evrope. Najveći pokretač prodaje je crossover model XC60, a odličnu potražnju beleže i modeli XC70, odnosno V40 i V60. Zbog nove Drive-E porodice motora, koji nude vrhunske performanse uz naglašenu ekonomičnost, očekuje se nastavak pozitivnih prodajnih rezultata.
Izvor: PR saopštenje / Klix.ba
Volvo nije evropski nego kineski brend, a kompanija koja pre desetak godina umalo nije propala nikako ne moze da bude premijum
Kad cujem to "premium"... Naravno da najbrze rastu kada im je prodaja marginalna. Ja da juce prodam jednu jabuku, a danas dve, hvalio bih se kako sam povecao prodaju za 100%, ali to ne znaci da sam uspesan trgovac jabukama.