
Porsche je saopštio da je do sada već prodao više od 600 komada svog hibridnog modela 918 Spyder.
Za poređenje, Ferrari je proizvodnju LaFerrarija ograničio na 499 primeraka, dok je McLaren predvideo seriju od 375 komada modela P1.
Porsche će ukupno napraviti 918 komada 918-ice Spyder, a preostalih oko 300 jednica će svoje nove vlasnike dobiti u narednih 6 do 12 meseci.

918 Spyder kombinuje 4.6L V8 motor i dva elektromotora pa ukupna snaga iznosi 661 kW/887KS i 1275 Nm.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 2,6 sekunde, a najveća brzina je 345 km/h.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Kako vreme prolazi, sve mi se vise dopada. McLaren mi je nekako sterilan, dok je LaFerari nekako i dalje pod velom tajne.
@Uros
Strasno je mocan 918. To ce se videti kada ih budu stavili na crtu...
Pazi impresivnih 1275nm...
@dusan,
Na stranu performanse, kao ljubitelj automobila "iz fotelje" ne mogu bas da osetim taj obrtni momenat, pa su mi te brojke vise kao statistika.
918 mi se svidja vise od Meklarena zato sto je ovaj drugi nekako hladan, kao neki hirurski instrument, bez nekih detalja koji daju dusu automobilu koji deca lepe kao poster na zidove svoje sobe. Njegov jedini "detalj" je spoljasnji fluidni dizajn i to je otprilike to. Cini mi se da je Porse 918 na tom polju bogatiji.
La Ferari me je u jednom momentu bio smorio jer sam ga vidjao iskljucivo u crvenoj boji a onda je neko ovde (da li hh ili neko drugi) okacio verziju u sivoj boji pa cak i krov u istoj. I odusevio me. Na silu sam zaboravio onaj "kermit zeleni" od Dzemirokvaja.. :D
Opet i taj La Ferari je prilicno bazican, vise bi voleo da imam makar upola detalja kao Huajra, koja u nekim momentima, po meni, zalazi u kic uprkos neospornom kvalitetu izrade.
Vejron je tu prava mera sto se tice enterijera. I ovaj 918.
@Uros
I meni je nekako P1 hladan, nekako bez duse. Kao i Mp4 12c koji kada sam ga video nije izazvao nista posebno kod mene barem...A, i drugi koji su ga videli su isto rekli.
Jeste da kao ljubitelji iz fotelje ne mozemo da osetimo taj obrtni momenat, ali je dovoljno videti brojku, a dobro znamo sta je 1275nm :) Npr P1 nema ni 1000nm, za LaFerrari ne znam. Porse je napravio jedno remek delo u svakom pogledu, ludu masinu, tehnolosko cudo koje je moguce voziti cak skoro 30km samo electro motor, punjenje je moguce sa nekim njihovim punjacem za neko minimalno vreme, do duse se za to doplacuje par desetina hiljada eura, mada ko ga kupi moze da se isprsi i sa tim valjda :) Takodje je 918 pojam luksuza za taj dvojac, unutra mnogo luksuznije i lepse odradjen sa mnogim stvarcicama i stvarima koje mozes naci u luksuznim automobilima, od telefona, navigacije i ostalih zebancija. Vejron je po meni nekako gospodar, nekako i izgledom i pojavom pored ostalih kao da govori 'Stigao sam, sklonite se', da li je to kod mene tako sto znam sta je taj auto doneo, kakav je i ostalo, ne znam. Uglavnom za mene je prava moc. Agera R mi je takodje mocannnn auto, ali gledajuci i Ageru R, Vejrona, LaFerrari, P1, 918...918 mi je ipak nekako najkompletniji i tehnoloski ispred njih. I da, Vejron i po meni ima fantastican enterijer, bez trunke kica koji je vidljiv kod Huajre...
LaFerrari je meni ispred P1. Mocan je LaFerrari, strasan...Vidjao sam slike i u drugim bojama, bomba.
http://www.netcarshow.com/porsche/2015-918_spyder/1024x768/wallpaper_24.htm
Pazi ovo...Jes mu sve to sto ima donelo na masi, ali zato ima fenomenalni PDK, fenomenalni pogon, a koliko je sve to savrseno kod Porsea videce se u njihovoj borbi gde ce biti price 'Pa laksi su mnogo, kako je 918 ovako mocan' :)) Pogledaj 911 Turbo S kakav je katapult i kakve brzine postize...PDK i pogon...
@dusan,
Sad bas gledam "Jay Leno's garage", on poseduje i P1 i 918. Nije ih,cini mi se, direktnou poredio u smislu koji je bolji, ali sama cinjenica da ih poseduje je dobra reklama za oba modela. Odusevljen je i jednim i drugim.
Ono sto me raduje jeste da je on svoj P1 testirao u Evropi na stazi a mogao bi da se zakunem da je to na Top Gear-ovoj stazi. U jednom momentu se vidi dobro poznati Boing 747 parkiran nadomak staze a sami detalji staze neodoljivo podsecaju na ovaj serijal. Ono sto bi ja voleo da vidim, jeste taj duel 918 i P1 koji su voditelji obecali. Onaj gde ce Dzeremi da promeni ime u Dzenifer ako 918 pobedi P1.
Dzej poseduje oba, bilo bi lepo da on bude ukljucen u ceo taj dogadjaj. :D
@Uros
Haha, secam se te epizode kada je rekao da ce promeniti ime u Dzenifer.
Pazi, za njega je uvek britanski auto bolji zato i on radi to sto radi. A, posto je glavni i odredjuje kako ce biti ne bi me zacudilo kako P1 prolazi tik ispred 918 kroz cilj :)) Voleo bih da vidim ravnopravnu borbu, bez ostrascenosti, a znam da Leno ima i jedan i drugi auto. Prvo je dosao do 918 koliko znam, pa do P1. Koliki je samo njegov prostor gde su mu automobili, kako odluci sta ce da vozi...Iako obozavam automobile, ja ne bih kupovao onoliko, sta ce mi onoliko automobila...Pa koliko njih samo ne upali covek ko zna koliko dugo, mozda i preteruje :))
Jes dobra reklama, ali pazi...Sta ce Porseu i McLaren-u reklama od bilo kog kupca samo time sto ih ima? Pa Porse je za 959 birao kupce, to verovatno znas :)) To izgleda bilo ono 'ti ces kupiti, aaaa ti ne mozes' Haha...'92 ili '93 prodali jos 7, 8 komada preostalih po nekoj ceni, ne znam ni ja koliko vecoj od one koliko je kostao McLaren F1...Respekt.