
Prodaja Mazda modela na evropskom tržištu tokom prve polovine 2014. je za 23% veća u odnosu na isti period protekle godine. Rast prodaje je daleko veći u odnosu na prosečni rast prodaje koji je +6,2%.
Mazda je zabeležila odlične prodajne rezultate na svim evropskim tržištima, a ogroman rast prodaje je zabeležen u Portugaliji (+128%), Poljskoj (+75%) i Španiji (+74%).
Na značajnim evropskim tržištima su takođe značajno povećani obimi prodaje – Velika Britanija +27%, Nemačka +22%, Francuska +15% i Italija +11%.
Mazda3 je osnovni generator rasta prodaje i od kako je novi model stigao u prodajne salone, prodaja ovog modela je značajno porasla: Holandija +581%, Švedska +470%, Danska +291%, Španija +149%.
Rast potražnje su zabeležili i Mazda6 i CX-5 modeli.
Izvor: Nacionalnaklasa.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda
Ja samo ne znam koji mozak uopste uzima Pasata pored ovako lepog i dobrog auta kao sto je Mazda 6.
pasce sneg u sred jula kad smo se 1 panco i ja slozili.cesto vidjam 2 mazde 6 u beloj i crvenoj boji.prelepe su.nije ni cudo sto im je prodaja skocila.
Procenti su samo prividno veliki i posledica su veoma losih prodajnih rezultata ovog proizvodjaca automobila u prethonom desetlecu. Mazda je na evropsko tlo plasirala 300.000 vozila 2005. godine.
Prosle, 2013. godine Mazda je u Evropi prodala manje od 150.000 primeraka svojih vozila.
Rast od 23% odnosi se na prethodnu, u poslovnom smislu, katastrofalnu godinu za ovog proizvodjaca, a rezultat je jos uvek jako daleko od onoga sto su nekada prodavali.
Nesto slicno dogodilo se i sa spanskim Seatom. Na osnovu trenutnih procentualnih pokazatelja neko bi zakljucio da Seatu cvetaju ruze, mada realno ima ozbiljne probleme iz slicnih razloga koji napadaju i Mazdu.
Isto vazi i za procentualni rast prodaje vozila na pojedinim trzistima gde se visoki procenti beleze bas u onim drzavama gde je kriza u prethodnom periodu bila najizrazenija.