
Prvi modeli iz projekta „Kortež“ uspešno su prošli kraš testove u Nemačkoj i Rusiji i dobili maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, rekao je na Peterburškom međunarodnom ekonomskom forumu ministar industrije i trgovine Denis Manturov.
Prva serija limuzina za predsednika Rusije stići će u Garažu posebne namene naredne godine. Trenutno se prvi modeli krupnog projekta „Kortež“ testiraju na različitim putevima, rekao je na Peterburškom međunarodnom ekonomskom forumu, u razgovoru za naš matični list Rosijskaja gazeta, Denis Manturov, ministar industrije i trgovine Ruske Federacije.

Na kraš testovima u Nemačkoj i Rusiji prvi modeli iz projekta „Kortež“ ocenjeni su sa maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, rekao je ministar.
Po rečima Denisa Manturova predviđeno je da automobil tokom testiranja pređe sto hiljada kilometara, a za sada je «odradio» deset hiljada kilometara.
Ministar industrije i trgovine je takođe naglasio da je situacija vezana za izvoz domaćih automobila raznih kategorija vrlo povoljna i najavio da bi Vlada u slučaju pada prodaje automobila u zemlji mogla da donese još neke mere za podsticaj tražnje.
Projekat „Kortež” predviđa uspostavljanje ruske proizvodnje automobila za prevoz najviših državnika. 2016. godine za projekat je izdvojeno 3,7 milijarde rubalja. U okviru prve serije biće proizvedeno 200 vozila, a sva će biti montirana u bazi Centralnog naučnoistraživačkog automobilskog i auto-motornog instituta.
U sklopu projekta „Kortež” projektovana su četiri tipa automobila: limuzina, sedan, terensko vozilo i miniven.
Prvu domaću limuzinu, koja će biti najveći putnički automobil na svetu dobiće do kraja 2018 godine ruski predsednik.
Izvor: Ruskarec.ru
Foto: arhiva / Rg.ru
Čim nije precizirano o kakvim se kreš testovima radi, znači da nisu NCAP, što znači da rezultati nam ne ne govore ništa konkretno... Ruski mentalitet je izgleda sličan našem pa je izgleda dovoljno reći da je nešto testirano u Nemačkoj, te ostale informacije nisu bitne. Inače i ranije su Rusi i Kinezi testirali neka svoja vozila po njihovim pravilima baš iz razloga što ne mogu da ostvare normalne rezultate na NCAP testovima.
Treba ima Renault da naprave narodni auto, automobile za sire narodne mase, a sada ce od sopstvene pameti i industrije ni iz cega da naprave najduzi i najbolji putnicki automobil na svetu... hm...
Iskreno sumnjam (ili popularno sumljam) u to da ce sve bitne komponente biti Ruskog porekla... poput menjaca ili motora...
Orlo,
Kada im nije problem da prave vrhunske motore za vazdušno-kosmičke snage koji su ipak daleko složeniji nego li auto motori, neverujem da je neki problem i da se razvije motor za auto.
Poz
Orlo
Kad smo kod Renoa, eno u novom Autobildu supertest Clio karavan 0.9 TCE, menjac se raspao na 50 000 km ???
A Oktopod me nagovara da kupim Reno Megan, nema sanse! :-D:-D:-D
Dobar je Megan, ali kao dvosed samo.
Juče u perionici bi prethodni Megan pa sam baš pogledao pozadi, da vidim da li su tačne kritike.
Pozadi ima mesta kao Porše 911. :)))
Autor carobnjak 18 Jun 2016, 14:30
A sećaš li se kada se na tom istom testu raspao menjač ili motor nekog fiata, mislim, na fiatu 500?
Ili, kada je na testu 307 sa 1,6 HDI "zveknula turbina"?
"Sranja" se dešavaju ...
I da li ti zbog prednjeg misliš da je fiat smeće ili ja mislim da je PSA smeće?
Naravno da ne.
p.s. Ideš li na onu "Noć čarolije"?
@Raziel
Da, da, samo sto od proizvodnje motora za (nisam razumeo za sta konkretno jer nisi rekao da li mlaznih ili raketnih) imaju visemilionsku zaradu i trziste (sto domace sto inostrano kao i proizvodnju rezervnih delova), a za 200 automobila za funkcionere imaju prilicno ograniceno trziste i samu zaradu... "samo" je u tome razlika...
@carobnjak
Samo jedna rec za tebe: Doppelkupplungsgetriebe
:)
P1
Apro po tvoje priče, dal bi ja trebalo da ocenjujem današnji Mercov, na osnovu kamionske konfiguracije 123-ke???
Veruj, ako gde ima malo mesta pozadi, na osnovu spoljnih dimenzija, to je Mercov. I šta sad ja treba da iz toga izvučem kao pouku???
carobnjak
Drž se ti Fijata, na Renolu riknjava menjač. Ne kupuj tu boraniju.....
Uzgred, kaže li autobild, da na VW-au riknajva menjač???
Oktopod
za multijet nisu smeli nista lose da napisu, iako su sigurno hteli! :)))
Imali su pehove sa Passatom i Turanom, ne secam se sta je bilo ali su zauzeli poslednja mesta...
Sto volem kad su Svabe objektivne! :)
Moron
da secam se, ali su Bravo i Panda dobili najvis cene, dok PSA niti sam pominjao niti me je ikad zanimao...
Moron
noc carolije je zavrsena, nisam isao posto Tipo HB nije ukljucen u taj cenovnik...
P.S. jos uvek se dvoumim jer me srce vuce da uzmem polovni Bravo 1.6 MJ 2012.god, za skoro upola manje para, bas mi je tesko...:)))
carobnjak
Ako mene pitaš, novo vozilo je novo vozilo i ako ne prelaziš godišnje neke "besne kilometre", dugoročno posmatrano, ekonomski je bolji (na neki način) nov Tipo 1,4, nego polovan Bravo 1,6 MJ.
p.s. Znam da nije tvoj "fokus", ali malo pre gledah aktuelne cene opcionala za 500L, na ovoj akciji. Ladno su digli cenu svake opcije za bar 100 eura. Koje budale ... Otpuštaju skoto trećinu radnika, a tako postupaju ...
moron
Tipo HB nisam video uzivo, brine me taj zadnji deo slican BMW 1 koji bas ne mirisem, mada je i Tipo sedan mnogo lepsi uzivo nego na slici.
Zatim enterijer, da li vredi uzimati skuplji Lounge paket, cini mi se da su materijali bolji, sedista su odlicna, to se vec vidi u katalogu.
Uzimao bih dugorocni kredit, tako da moram dobro razmislilti...
Iako srce vuce na Bravo, mislim da je i sa razumom tako, jer je motor bolji, bolje vuce, full oprema, enterijer bolji nego kod Tipa, a otplatio bih ga za 3 godine - radi se o pouzdanom polovnjaku, kupljenom u Srbiji sa malom kilometrazom i poznatom istorijom...
P.S. najsmesnije mi je sto uopste nemam alternativu sta uzeti za 13 hiljada a da je opremljeno kao Tipo, a sveze i atraktivno, naravno...:)
carobnjak
Ne znam šta da ti (pametno) kažem. Sigurno manje košta uzeti (očuvanog) polovnjaka i krpiti ga koliko treba, nego uzeti nova kola.
Ima li tog bravo MJ "na oglasima"?
moron
jel si cuo da je garancija za Tipo 5 godina i 200 000 km ???
Kaze Oktopod odrace me ovlasceni serviser za tih 5 godina, a eno reklama za servis Radulovic, redovan servis za 500L 1.4 - punih 7900 din!!!
Stvarno surovo...:)))
carobnjak
Koliko znam već imaš jedan polovan auto. Što će ti drugi??? 2012 godište a izašao iz garancije, prešao preko 200 000
Mada je Fiat i kao nov, pomalo polovan.
Oktopod
ne pratis me, taj 2012. je malo presao, i nije iz uvoza!
A deda Puntasin ce da ide necaku za 18.rodjendan, opet sa poznatom istorijom i dobro odrzavan!
Bolje i polovan, nego nov sa raspalim menjacem kao TCE ili ultra novi Megan koji nema mesta za vozaca preko 180 cm, a pozadi ni za novine, sramota! :)
carobnjak
Ti pobrkao pa navodiš neke fabričke podatke o veličini vozača za Tipa!
Što ne kupiš Tipa, kad si samouveren?
Oktopod
samouveren???
Jel ti citas sta sam napisao, da se DVOUMIM!
Ne navodim nikakve podatke, nego svoje licne utiskem i nikakav MangeOktopodRenaultVelemaster me nevc3 uveriti u suprotno, tu jesam samouveren, i to 100%! :)
Uglavnom nema goreg od Megana, spolja gladac unutra jadac, i tacka!
A najskuplji u klasi, ako uzmes normalan paket, recimo Intense
Da te utesim ni Tipo bas ne obiluje prostorom napred, ali je i tu Bravo prvi u klasi...
P.S. kad bi Megane imao enterijer od nove Astre, to bi bio pun pogodak!
Jos da kosta 12 hiljada...:)
carobnjak
Šali se Oktopod, nije skup redovan servis ni za 1,6 MJ (ne postoji jeftiniji u garanciji u Srbiji), tako da sigurno nije skup ni za Tipo sa 1,4.
Što se tiče eventualne dileme Tipo u paketu Longue ili ne, zbog jednog elementa opreme bih gledao da izbegnem Longue, zbog točkova 17". Ne samo da je udobnije sa 16" za naše puteve,već i jeftinije za nabavku.
Ali, na pomen "kredita", diže mi se kosa na glavi. To je uvek zelenaštvo. I ako je moguće, treba ga izbeći. Drugim rečima, izmedju novog Tipa na kredit i polovnog brava ( ako je zaista očuvan ), možda ipak bravo ...
carobnjak
Uzmi Bravo, to je bar proverena šklopocija, koja škripuće na 100 načina.
Nemoj Megana, nije to za tebe posle punta. Ti si naviko na loše....
carobnjak
"A najskuplji u klasi, ako uzmes normalan paket, recimo Intense"
Tu grešiš, zaista. Recimo, taj megan Intense TCE 130 sa 16.990 je skuplji 200 eura od 308 1,2 e-THP 130, ali je ipak malo bolje od njega opremljen.
moron
Kad sam video Megan Intens, oduševio me enterijer. Međutim, ima nekih koj su navikli na enterijer Punta, pa kroz njega cene ostalo. I ti isti kad sednu u auto, pokušavaju da sede kao u puntu. Enterijer punta, koji mi je prouzrokovao išijalgiju.
Oktopod
u pravu si, samo je pitanje sta je to lose...
A meni je u Megi bilo zaista lose, najiskrenije, a cena je samo potvrdila utisak.
Uostalom ja i biram auto za sebe, a ne za tebe i slicne, posteno?
carobnjak
Znaš kako ja kažem. Svaka roba nađe svog kupca.....
Malo se šalim.... Važno je da budeš srećan.
Oktopod
isijalgiju?
Nece moci, moj Puntas ima i lumbalno podesavanje sto ni mnogi skuplji nemaju...
Zato sam ja dobio gonatrozu (istroseno koleno) dok sam par minuta boravio u premodernom Meganu, tako da se ni ne secam o kom paketu opreme se radilo jer sam jedva cekao da pobegnem, a sediste do daske unazad!
Pa sta je to? Peglica? :)
Oktopod
naravno, ja sam srecan i bez auta! :)
P.S. izvini ako moji komentaru budu doneli manju zaradu tebi i tvojima, od prodaje Renoa...:)))
carobnjak
Ti se šališ, a ja ti ozbilno kažem. Posle nekih 100 000 osećao sam probleme. A danas posle 250-300 000 sam ponekad polu nepokretan.
Kad vozim nešto drugo 10-tak dana, prođu problemi u večem obimu.
Megan je savršenstvo, za navedeni problem. A ti nauči kako se vozi i namešta sedište. Većina, ako ne svi moderni i skupi auti imaju sličan model kao Megan. Savršen, namešten da osloniš nogu. A kolenom nikako to ne možeš da dohvatiš, zato ne pričaš istinu.
No nije bitno.
Čini kak misliš da treba.
Odoh. Over and out.
Oktopod
pricam samo istinu. jedino ako je na sajmu bio izlozen neki skraceni model...
Ako imas lumbalno podesavanje naslona, i znas da ga namestis ne mozes imati isijalgiju, mada bice da su godine problem, a ne naslon...:)
Carobnjak
Lol autobild...relevantan casopis hebalo majku.Nista ja njima ne vjerujem,cim je njima made in Germany No1 ti nemaju pojma sta je auto.
Vec sam par puta napisao na ovom blogu,mom zetu je na novom Mercedesu CLS 350 CDI 4matic amg oprema 2012 god...raspo se motor na 20.000km.A koliko kosta taj Mercedes a koliko Clio.Ovi Njemci lazu,pisu neistine.
Renault Terminator
nisam rekao da je relevantan, al eto posle upornih napada na italijanska vozila sad su presli na francuska, novo meso...:)
Novi Renault Megane ima mjesta i napred i nazad i u visinu i u sirinu i vise nego sto treba.Vozio sam taj auto,namjerno se vozio I pozadi I na mjestu suvozaca.Ko god kaze da taj auto nema mjesta pozadi za covjeka veceg od 180cm laze ili nikad nije sjedio nazad,mjesta ima u izobilju gdje god da se sjedi u novom Meganu.Ako ne volite taj auto ok,al nemojte lagati.
Renault Terminator
nisi razumeo, nema mesta NAPRED, pozadi nisam ni pokusavao, visok 193 cm...
Renault Terminator
Ne vredi se truditi da ubeđuje carobnjak, jer je carobnjak prvi čovek koji tvrdi da Megan nema mesta napred. A u Tipu je zadovoljan, a pravljen za ljude do 185 cm!
Oktopod
nema tu ubedjivanja, sedi pa probaj, ili si nizi od 180, e onda je super! :)
carobnjak
Nemam šta da više probam. Prešao sam u tom Meganu 2000km za 2-3 dana, a ti mi pričaš kako mije bilo. A ja ti kažem ekstra!
Imam 190-191cm, i za razliku od morona, u mene su noge malo duže od standarda.
Čak se sećam da je sve oko mene suviše veliko, kao u D segmentu.
Lepo ti kažem, ili nisi namestio sedište, ili ne umeš da se namestiš u vožnji, to jeste ne umeš ni da voziš.
Da si rekao, da je auto ružan, ja bi te razumeo - stvar ukusa, ali ovo nikao ne razumem. Zaista. Jednostavno, način sedenaj je kao u nekom premijum autu limuzini.
I ja kad sednem u Punta posle ovoga Megana, ili Mazde 3, ili Audija 4, ili dosta drugih vozila, osećam se kao na samaru, sa nogama savijenim pod 90 stepeni i raskrečenim ko u babe.
Ja sam čak probao da u puntu pravim neko uporište za nogu, ali od toga nije malo ni teorije.
Oktopo
a Tipa nisi ni video pa opet strucno lupetas???
A sta kazes na novu Astru? Ko ima vise mesta?
Valjda možete barem da se složite da više ima u novom meganu, nego u prethodnom ?
carobnjak
Ja se, recimo, nosim mišlju da u novoj astri karavan POZADI ima više mesta nego u novom 308 SW- Za glavu 100% ima više mesta, a i za kolena vrlo verovatno.
Vozacko mesto za pohvalu: Fiat Bravo, nova Astra, Ceed, i30, Leon, Oktavija
Prosecno: Tipo, Golf, Fokus, Civic, C4
Klaustrofobija: Megane 4, Megane 3, prethodna Astra.
To su moja licna iskustva, ako neko misli da ne znam kako se sedi onda kako sam osetio razliku???
Zao mi je ako se nekome ne svidja!
P.S. Mazda 3 je nazalost bila zajkljucana, valjda glumeci premijum...:)))
carobnjak
Astra me ne interesuje ni pod razno... Da je taman za Dž....
Tipo me ne interesuje, ali ću ga probati. Sve sam video na fotografijama. Sedenje i enterijer prost - spartanski, maksimalno primitivan, ko uvek u fijatu. Moj dobar drugar je vozao tog Tipa sa benzinkim motorom 1,4 (čini mi se). Ocena 0. Isto kao da sam ga ja vozao. On tvrdi da Tipo nije za čoveka preko 190, a eto vozi megan. A lepo su se žabari ograničili i rekli, da je za vozača do 185cm. Ti imaš 193 i oćeš da ga kupiš. Pa kupi....
I za tebe bi mogao reno da napravi jeftinji megam. Skune onaj sredji greben i eto mesta, da može ti neko davati gas sa desne strane.
Oko lumbalnog dela i "podrške"... Zbog "malo" dužeg trupa,meni za ledja ništa (normalno) nije udobno, jer su nasloni sedišta radjeni "u dužini" za ljude normalne visine i proporcija. "Loša su mi" (neudobna) bila sedišta i u 307, kao i sada na 308 ( pa i u 407 u kom sam se često poslovno vozio), i u "šklopociji". Najudobnija su mi "prosta" sedišta ( ravnog naslona ledja ), i tvrda, kao klupa u parku ...
carobnjak
Po samoj analogiji stvari, ako je tebi Astra udobna, znači da za mene nije. A nije sigurno, jer i laik zna, da je Opel jako tvrd i neudoban.
Jedna velika strana kompanija za koju povremeno radim, ima na izboru nova vozila za menadžere na srednjem i nižem nivou, Opel, Skode, i Pežo. Opel su jednom uzeli, i više nikad. Škode i tako - tako, a sad su svi na Pežou 308-208.... I to posle iskustva sa prethodnom generacijom 307 - Skoda Oktavija - Fabija i Opeli Astra - Korsa.
A kompanija je Nemačko Austrijska....
Imam negde i slike te Astre, kako je korodirala....
A ja sam službeno osuđen na Fiata i još par sklopocija, Skoda i sl.... I da kupim Fiat ???
Oktopod
Čudni su nekada flotni kupci, UNHCR kod nas je nedavno obnavljao vozni park (uzimali su nove 308 SW) i pre dva dana je bila licitacija "starih vozila" (u Euroimpex-u), bilo je 6 komada 308 SW, 3 komada 307 SW, 6 komada i30 dizel i jedan C4.
Sve je bilo 1,6 sa 90 ks.
Ovi menjaju automobile na 5 godina, ili ako pređe preko 200-250 000km. I spolja to bude tako - tako, ali su to dobrano izrabljena vozila, da ne bi imao želju da ih kupim.
Ja sam gledao ova vozila pre licitacije, bilo ih je raznih, "vizuelno od sačuvaj Bože" (npr. ručica menjača kao da ju je neko zubima grizao), pa do "vizuelno ok". Jedan 307 SW iz 2003. je bio kao ispod čekića u odnosu na jedan iz 2008.
Sve pristojni paketi opreme.
Bila su dva i30 sa svega 115 kkm.
A sva vozila su bila ispod 200 kkm.
Gledao sam u prolazu (ispred sedišta "našeg" UNHCR-a ) te 308-ice koje su uzeli, "pristojni" paketi opreme ( tzy. "Style", odmah ispod najvišeg), a kako sam slučajno saznao u Veranu, sada su uzeli BlueHDI 120. Ima i HB i SW verzija.
Oktopod
da li ti znas razliku izmedju udobnosti, tvrdoce (ogibljenja ili sedista) i prostranosti o cemu ja pricam???
carobnjak
Znam samo da pričaš bez veze....
Ko kad bi ja tebi pričao razliku između tahikardije, aritmije, itd....
Ti nešto shvataš, za tebe je to možda OK, ali nemoj da misliš da si u pravu. Isto si besedio i za 500L kad se pojavio, pa sad ne pominješ
Oktopod
sta sam besedio?
Odma sam rekao da mi se ne svidja!
A ti ne pricas bezveze, o onome sto nisi nit video nit probao???