home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvih 100 primeraka modela i30 N rasprodato je za dva dana, a ponuđeni su isključivo kupcima u Nemačkoj u kojoj je i završen najveći deo posla u vezi s Hyundaijevim ulaskom u svet sportskih automobila.

S dodatkom "First Edition" Hyundai je nemačkim kupcima ponudio prvih 100 primeraka svog tek predstavljenog sportskog modela i30 N, a nakon 48 sati svi automobili koji će biti isporučeni u oktobru dobili su svoje vlasnike.

Razlog zbog kojeg su svi primerci ponuđeni nemačkim kupcima leži u činjenici da je i30 N razvijen u nemačkoj filijali, a sva testiranja i optimizovanja su urađena na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife.

Prvih 100 kupaca pored (numerisanih) automobila će dobiti i gostovanje na Nürburgringu na kojem će se uz instruktore moći uveriti u mogućnosti automobila koje su kupili, a na sva pitanja će im odgovarati vođa inženjerijskog tima N odeljenja koji je radio na projektu i30 N.

Podsećanja radi, Hyundai i30 N nudi se s dve opcije snage: 250 i 275KS. Automobil u oba slučaja pokreće dvolitarski četvorocilindarski turbo motor s kojim stiže 353 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na prednju osovinu distribuira preko ručnog 6-stepenog menjača. Pored vrhunskih guma i adaptivnog oslanjanja, u borbi protiv podupravljanja pomaže i ograničena blokada diferencijala. Snažnija (Performance) verzija od 0 do 100 km/h stiže nakon 6,1 sekundu, a obe razvijaju 250 km/h.

Direktor N odeljenja je ranije izjavio da bi i30 N u doglednoj budućnosti mogao da dobije automatski menjač s dva kvačila i integralni pogon.

Izvor: Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs

Hyundai potvrdio rad na N modelima s pogonom na sva četiri točka

Hyundai je nedavno predstavio i30 N, a sada je stigla potvrda da performance odeljenje ovog korejskog proizvođača već radi na razvoju modela s pogonom na sva četiri točka. Tačnije, Albert Biermann, šef razvoja N linije, je potvrdio da se već vrše testiranja prototipa s pogonom na sva četiri točka.

Biermann je dodao da još uvek ne postoje planovi za lansiranje jednog takvog modela, odnosno da još ni jedan N s pogonom na sva četiri točka nije dobio zeleno svetlo za proizvodnju, ali s obzirom na ciljanu konkurenciju poput Golf R ili Focusa RS izgleda da je to samo pitanje vremena.

Isti izvor kaže i da pogon na sva četiri točka nije prioritet jer i30 N nema dovoljno snage da bi zahtevao upotrebu takvog tehničkog rešenja. Dakle, kada bi u Hyundaiju odlučili da mu povećaju snagu, može se očekivati da bi tada sa snažnijim motorom kupcima ponudili i pogon na sva četiri točka.

Biermann je rekao i da N odeljenje radi na razvoju menjača s ručicama na upravljaču koji će se “pre ili kasnije” pridružiti ponudi. Zaključio je i da će N modeli ostati dostupni s ručnim menjačem jer “on mora preživeti!”

Izvor: Autonet.hr



čitanja : 746



Komentari