
Toyota Supra je uvek bila „cool“ automobili, ali jedna od glavnih uloga u filmu Brzi i žestoki, kao i 16 godina odsutnosti ovog modela, su joj dali legendarni status. Toyota je nedavno pokazala šta možemo da očekujemo od serijske Supre, kada je pokazala Toyota GR Supra Racing Concept, ali sve ostalo je još uvek misterija.
Priča se, da će nova Supra doživeti premijeru sledećeg januara na sajmu u Detroitu, ali to je samo priča. Uprkos tome, glavni inženjer za novu Supru, Tetsuya Tada, želi da svet, a pogotovo ljubitelji Supre, zna da je Toyoti žao što realizacija traje tako dugo. U razgovoru sa novinarom jednog australijskog medija, Tada-san je izjavio da je kompanija želela da bude u prilici da vrati novu Supru dosta ranije.
U intervjuu, Tada-san je podelio deo priče o saradnji između Toyote i BMW-a koja je počela 2012. godine. Dok se japanski proizvođač duboko bavio lansiranjem modela 86, Tada-san je poslat na tajni sastanak sa Nemcima, kako bi diskutovali na temu novog sportskog automobila. Od samog početka je bilo jasno da, iako će automobili deliti platformu i pogon, oba proizvođača žele potpuno odvojene karaktere dva modela. Naravno, zbog BMW-ove duboke veze sa rednim šestocilindarskim motorima i zadnjim pogonom, Toyota je našla interes za saradnju. Međutim, znajući da će većina delova dolaziti iz Nemačke umesto Japana, pitanje je kako će ljubitelji Supre reagovati na konačan proizvod.
Izvor: Dmotion.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs