home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
elon musk

Ovih dana se oko Facebooka vrti jedan od najvećih skandala u poslednje vreme koji se tiče curenja privatnih podataka korisnika.

Osim što je značajno pala vrednost njihove deonice, a korisničko poverenje je donekle kompromitovano, na Twitteru i drugim mestima na Internetu su sve glasniji oni koji pozivaju na bojkot Facebooka.

Kampanja #deletefacebook poziva korisnike da obrišu svoje račune s ove društvene mreže kao protest zbog nedovoljno dobrog upravljanja privatnim podacima.

Nakon samo nekoliko minuta Musk je odgovorio da nije ni znao da SpaceX ima Facebook stranicu, a da Teslina "izgleda jadno", i – izbrisao je obe istog trena. Svaka od ovih stranica imala je preko 2,5 miliona pratilaca.

Obe kompanije su ostale aktivne na Twitteru gde imaju daleko više pratilaca: Tesla i tu ima oko 2,5 miliona, SpaceX ima čak 6,7 miliona, dok sam Elon Musk kao pravi "celebrity" ima preko 20 miliona ljudi koji prate njegove tvitove.

Autor/izvor: SEEbiz / Bug.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 692



Komentari