home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Maserati Levante

Prvi čovek FCA izjavio je da je lansiranje Levantea od samog starta “uprskano” i da je zbog toga podbacio.

Sergio Marchionne “big boss” FCA priznao je javno da se prvi SUV iz Maseratija muči od samog početka 2016. i da je to posledica samog starta na tržištu koji nije dobro izveden. Proizvodnja luksuznog SUV-a obustavljana je dva puta, i smanjena za čitavih 59% u odnosu na ambiciozan plan. U prošlog godini prodato je samo 5.485 komada, od plana koji je bio oko 10.000 komada. Marchionne kaže da su muke Levantea posledica loše izvedenog starta prodaje, što je i dovelo do smene Reida Biglanda koji je bio globalni šef za marke Alfa Romeo i Maserati, a kojeg je nasledio Tim Kuniskis.

Premijera Levantea Trofeo na salonu u Njujorku je pokušaj “restarta” ovog modela, koji je nakon manje od dve godine prošao kroz izvesnu restilizaciju, i dobio biturbo 3.8 litarski V8 motor od 590 KS iz Ferrarija, uz koji je postao Maserati sa najvećom litarskom snagom ikada. A i performanse nisu izostale. Levante Trofeo do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi.

Proizvodnja ovog unapređenog Levantea počinje na leto, ali za sada nema informacija da li će i osnovni modeli biti malo osveženi. Međutim, neslužbeno, postoje indicije da Maserati radi na još jačoj verziji, i to mnogo jačoj. Mogla bi se zvati Levante GTS, preuzeti pogon iz Quattroporte GTS, što bi značilo V8 iste zapremine od 3.8 litara, ali sa blizu 700 KS. Možda ova dva modela ipak privuku ekskluzivnu publiku, koja je očigledno tražila mnogo više nego što je Levate u startu ponudio.

Izvor: Dmotion.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1249



Komentari