home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW 2800CS

Ovaj neverovatni 1971 2800CS model trebalo bi da bude privlačan svakom BMW kolekcionaru ili ljubitelju klasičnih bavarskih automobila.

BMW 2800CS

Model je potpuno restauriran, a njegov originalni motor zapremine 2,8 litara zamenjen je inlajn šestocilindričnom jedinicom veličine 3,3 litra. Sudeći prema oglasu kuće Bring a Trailer, automobil je prethodno potpuno rastavljen u procesu restauracije, kako bi se rešili svi problemi vezani za rđu. Na nesreću, prilikom preranog finiširanja donjih delova, pojavilo se nekoliko malih nabora na karoseriji.

BMW 2800CS

Nove karakteristike uključuju La Jolla nezavisno vešanje, predivne i originalne šesnaestoinčne Alpina točkove, Michelin gume, 3.0 CS zadnji deo, disk kočnice, petostepeni manualni menjač i prethodno  pomenuti, neoriginalni motor zapremine 3,3 litre, koji poseduje CS blok i glavu, kao i trostruki Weber 45 DCOE karburator.

BMW 2800CS

Dizajn enterijera putničke kabine obeležen je novim kožnim postavama sedišta u oker boji, drvenim finišima, specijalno kreiranim upravljačem, Blaupunkt jedinicom i novim stereo zvučnicima. U međuvremenu, njegov A/C sistem potpuno je modernizovan rotacionim kompresorom i kondenzatorima unakrsnog protoka. U daljem opisu stoji da fabrički brzinometar nije funkcionalan.

BMW 2800CS

Sveukupno, ovaj 2800CS ne predstavlja ono što možemo smatrati pojmom savršenog stanja, dok pored pomenutih sitnica, na odometru stoji 97.759 pređenih kilometara, koji ga svakako neće učiniti dodatno privlačnim. Međutim, ovaj automobil poseduje toliko lep dizajn, da smo sigurni kako bi većina ljudi na ovom svetu rado uskočila za njegov volan, srećna zbog prilike da odveze ovako značajan klasični BMW automobil star 47 godina u svoju garažu, uprkos svim manama koje ipak, u poređenju sa vrlinama, nisu toliko značajne.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1424



Komentari