
Proizvođači automobila su skloni da patentiraju kojekakva intelektualna prava kako bi se zaštitili na rastućem tržištu.
Audi je tako u Nemačkoj i SAD-u zaštitio dva potencijalno nova izgleda svog loga s četiri prstena, pri čemu oba logotipa naravno sadrže prepoznatljive spoljašnje konture postojećeg rešenja.
Iz Ingolstadta za sada nije stigla nikakva najava o potencijalnoj promeni identifikacije brenda, pa ostaje da se vidi da li će nemačka kompanija uopšte upotrebiti nove patente.
Moguću primenu portal QuattroWorld vidi na budućim električnim i autonomnim vozilima, čime bi Audi dodatno diferencirao svoje proizvode i marku na tržištu.
Proizvođači automobila kontinuirano dorađuju i šminkaju svoje logotipe manjim izmenama kako bi bili oblikovani u skladu s modernim vremenima. Audi je poslednji put promenio izgled loga 1985, ali primera radi napis ‘Audi’ je pre devet godina dobio novi font, dok su prstenovi oplemenjeni naglašenijim konturama.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Audi