
Ako ste se pitali zašto se mnogi vlasnici uprkos bogatstvu ne voze često u Veyronu, jedno od objašnjenja su i izuzetno skupi (i česti) redovni servisi.
Prvi Bugattijev hipersportista novog doba je napunio deset godina pa je vreme za servis, a to u prevodu znači troškove na nivou novog Porschea, pa i Ferrarija. Ubrzo nakon lansiranja postalo je jasno da je vožnja u Bugattiju izuzetno skupa, a nakon što smo saznali cene nekih osnovnih delova poput guma, kočnica i ulja ispalo je da vožnja u Veyronu po kilometru košta poput reli bolida. Zato ne čudi što mnogi vlasnici Veyron na stazu dovode u kamionu, čak i danas nakon što je automobil već sakupio ponešto godina.
Nimalo čudno, jer delovi i dalje nisu jeftini. Zahvaljujući aplikaciji za sertifikaciju pri EPA-i iz 2014. godine, koja je dospela u javnost, možemo saznati koliko koštaju pojedini delovi. Krenimo s onim najskupljim. A to je rezervoar goriva koji košta 17.904 evra čemu treba dodati još 20.000 evra za trošak same ugradnje. Već time smo došli do iznosa za koji je moguće kupiti za mnoge auto snova, i to nov. A to je još dobro sve dok vlasnik ne mora da menja i izduvni sistem. U tom slučaju potrošiće sumu kao za još jedan solidan novi automobil.
Ako bude potrebe za promenom turbina treba imati na umu da ih ima četiri, a svaka košta 5.640 evra uz cenu zamene (dve turbine) od 8.000 evra. Hladnjak vazduha je 7.917 evra uz 1.800 evra radova. Ima ih dva.
A upravo su cene radova posebno impresivne. Primera radi, senzor pritiska je identičan kao na Golfu GTI i košta 1.650 evra, ali da ga zameni Bugatti će naplatiti 1.600 evra. Idemo dalje - senzor položaja bregaste osovine je vrlo povoljnih 7,92 evra i isti je kao na Golfu, ali njegova zamena košta neverovatnih 5.200 eura. Nema sumnje, Bugattijevi serviseri imaju zlatne ruke...
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs