
General Motors je pred početak sajma automobila u Detroitu najavio i da će Cadillac postati njihov vodeći električni brend, u pokušaju da privuče kupce koji su zainteresovani za Teslu i buduće nemačke EV premium modele.
Takođe je potvrđeno da General Motors planira novu modularnu platformu za električne automobile, a upravo Cadillac će biti prvi koji će predstaviti svoj električni model baziran na toj platformi (dizajnirana za konfiguracije sa prednjim, zadnjim i pogonom na sva četiri točka, uz autonomuju veću od 300 milja / 483 km).
Platforma će biti spremna do 2021. godine, kada će se najverovatnije i pojaviti novi Cadillac.

General Motors je još 2017. godine najavio da do 2023. planira lansiranje 20 električnih modela, ali i one sa gorivim ćelijama. Pomenuta nova platforma će biti upotrebljena za bar 9 od tih 20 budućih modela.
Cadillac će sa novom strategijom pokušati da privuče kupce električnih vozila u Kini, ali i na domaćem, američkom tržištu. S tim u vezi treba podsetiti da je kompanija Tesla prošle godine prodala 191.627 svojih električnih automobila u SAD-u, dok je Cadillac tamo prodao ukupno 154.702 automobila.
Ivan Mitić – Autoblog.rs