
Nakon dve godine podešavanja i testiranja prvi od 40 kupaca dobio je Bugattijev ultrasportski model za čiju osnovu je korišćen Chiron.
Divo takođe pokreće jedinstveni 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz pomoć četiri turbopunjača razvija 1.500 KS i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Lakši i krući od Chirona koji razvija 420 km/h, Divo stiže "samo“ do 380 km/h, ali su u Bugattiju i ovaj model namenili kupcima koji više cene snalaženje automobila na krivudavim putevima, što i nije najveća prednost standardnog Chirona.

Da dobiju ono što su želeli, Bugattijevi test vozači na čelu sa šefom Larsom Fischerom automobil su testirali i podešavali skoro dve godine. Nakon svega, merenja na čuvenoj 6,2 kilometra dugoj test stazi Nardò pokazala su da je Divo (bez obzira na nižu najveću brzinu) po krugu bio brži od Chirona čak osam sekundi, a zasluga pripada drugačije podešenom oslanjanju i aerodinamičkim rešenjima s kojima je poboljšano prijanjanje u krivinama.
Već se zna da svih 40 primeraka automobila čija cena iznosi pet miliona evra ide u garaže vlasnika koji već poseduju Chiron.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs