
Uprkos polovičnom uspehu, u BMW-u ne odustaju od modela.
S novom generacijom je otišao broj više, ali ni to mu nije pomoglo. Ove godine je redizajniran pa je dobio standardno Live Cockpit Professional kokpit i hibridne pogone, ali bez većih promena.
Serija 6 GT s liftback konceptom i petim vratima jednostavno ne prolazi u premium segmentu. To je stara stvar koju su najbolje iskusile francuske marke, počevši još od Renaulta 25.
Ipak, Serija 6 GT ostaje, a takvu odluku je komentarisao i glavni dizajner marke, Adrian van Hooydonk. On je za Autocar rekao da "model ima snažan uticaj u nekim regionima, a u nekima je apsolutno nezamenjiv". Tako kaže da je liftback koncept popularan u Kini, dok karavane najviše vole u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Italiji.
Serija 6 GT se više ne nudi na britanskom tržištu, a povučena je i s tržišta SAD-a. Početna cena za seriju 6 GT na nemačkom tržištu je 62.800 evra.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs