home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo giulia

Otkako je početkom godine spajanjem FCA i PSA i zvanično formiran novi auto-gigant Stellantis, dosta se govorilo o perspektivama 14 brendova koje posluju u okviru nove grupacije.

Jedna od poslednjih novosti u vezi sa tim stigla nedavno, kada se pojavila vest da se Peugeot ipak ne vraća u SAD, čime se zaustavljaju planovi koji datiraju iz 2017. godine, piše Rojters. Naime, Lari Dominik, koji je bio predsednik i izvršni direktor PSA Severna Amerika, a bio je zadužen i za povratak marke Peugeot u SAD, pre samo nekoliko dana imenovan je za šefa Alfa Romea u Severnoj Americi. Kako prenosi B92, ovaj potez povučen je sa ciljem da se ojača trenutna dostupnost italijanskog brenda na svojim glavnim tržištima.

S tim u vezi, predsednik kompanije Stellantis, Džon Elkan, izjavio je da će se u brendove Alfa Romeo i Lancia ulagati više nego do sada upravo zahvaljujući spajanju FCA i PSA. Elkan je imao ključnu ulogu u spajanju dve automobilske grupacije, formirajući tako četvrtog po veličini proizvođača automobila na svetu i trećeg po prihodima. Pod Stellantisom će obe automobilske kompanije sa sedištem u Torinu imati veće mogućnosti, smatra on.

Elkan je u TV intervjuu rekao i da Alfa Romeo i Lancia poslednjih godina ne dobijaju onoliko sredstava i resursa koliko su želeli. Primera radi, Lancia je spala na samo jedan model - Ipsilon, koji je star desetak godina a nedavno je dobio samo blagi redizajn.

"U ovoj novoj grupaciji biće mnogo veće mogućnosti nego u prošlosti za ova dva brenda sa sedištem u Torinu", rekao je Elkan.

Lancia SUV

Početkom februara pojavila se vest da će se Stellantis fokusirati na marke DS, Lancia i Alfa Romeo u pogledu razvoja pogonskog sklopa, koji će biti zajednički za tri marke. Novi automobili koji će koristiti zajednički razvijenu tehnologiju debitovaće 2024. godine, što će svakako pomoći posustalim italijanskim brendovima.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs

Render: Quattroruote.it



čitanja : 705



Komentari