
Gotovo 25 godina nakon što su okončane operacije Bugattija 1963. godine te nekih 40 godina pre nego se kompanija povezala s Rimcem, italijanski biznismen Romano Artioli je dobio prava da osnuje kompaniju Bugatti Automobili S.p.A. Bilo je to sredinom osamdesetih godina, a uz pomoć tima inženjera i dizajnera iz Maseratija, Ferrarija i Lamborghinija, Italijan je oživeo luksuzni francuski brend.
Bugatti je razvio moderne sportske automobile koji su kreirali novu eru, a proizvodnja je počela da se odvija u novom postrojenju u Modeni.

Predstavljen ispred Versajske palate 15. septembra 1991. godine na 110. rođendan Ettorea Bugattija, superautomobil EB110 GT je "eksplodirao" na sceni zahvaljujući obliku svoje karoserije i makazastim vratima. Automobil je imao karbonsku monokoknu šasiju, pogon na sva četiri točka i aktivnu aerodinamiku.

EB110 GT je pokretao quad-turbo 3,5 litarski (60v) V12 motor koji je razvijao 553KS i 612 Nm obrtnog momenta. Bio je uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem koji je prenosio snagu na sva četiri točka. Automobil je ubzavao od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, dok je njegova maksimalna brzina iznosila 341 km/h.
Uprkos obećavajućim brojkama i inovativnoj tehnologiji, samo 139 primeraka automobila je proizvedeno pri nego je Bugatti zatvorio svoja vrata zbog globalne ekonomske krize.
Međutim, trenutno je na prodaju putem Copley Motorcarsa ponuđen Bugatti EB110 GT Prototype iz 1994. godine lakiran u Bugatti plavu boju, a unutrašnjost je presvučena svetlo sivom kožom. Pre nego što je uvezen u SAD, automobil je bio deo privatne kolekcije te je restauriran i prodat kupcu iz Švajcarske 2000. godine. Jedan od 139 proizvedenih, ovaj prototip s brojem motora 00041, prešao je nešto više od 1.000 kilometara te je u savršenom stanju.
Cena nije navedena, nego se dobija na upit. Ovakvi primerci se inače prodaju po ceni između 700.000 i 1.000.000 dolara.
Izvor: Klix.ba