
Polovna vozila koja se prodaju putem Fordovog digitalnog tržišta Ford Blue Advantage u SAD dolaziće sa punom garancijom povraćaja novca do 14 dana ili 1600 kilometara (1000 milja), počevši od februara. Proizvođač automobila ovo naziva najboljom garancijom koje nudi bilo koji proizvođač automobila, a dizajnirano je za 'poboljšanje korisničkog iskustva i povećanje prodaje na tržištu koje je postalo vrlo konkurentno'.
Ponuda se odnosi na Fordova ali i na druga vozila koje se prodaju putem imenovanog online tržišta, a nudi se i na vozila s 'Gold' i 'Blue' sertifikatom. To pokriva do 90 posto polovnih vozila koja učestvuju u programu, piše Jutarnji.hr. Samo Ford vozila mogu da imaju zlatni sertifikat - moraju da se podvrgnu pregledu sa 172 tačke, i nude se s 12-mesečnom garancijom (ili 20.000 kilometara). Tu je 7-godišnja ograničena garancija, ali u tom slučaju moraju da imaju manje od 128.000 pređenih kilometara.
U međuvremenu, vozila s plavim sertifikatom moraju da budu mlađa od 10 godina i manje od 193.000 pređenih kilometara. Oni prolaze inspekciju u 139 tačaka i dolaze sa sveobuhvatnom ograničenom garancijom od 90 dana (6400 kilometara), ali ne moraju nužno da imaju Fordov znak.
Kupci koji kupuju preko Ford Blue Advantagea takođe mogu da obave probnu vožnju, pogledaju video-obilazak i dobiju vozilo isporučeno kod kuće. Interni podaci pokazuju da otkako se digitalno tržište pokrenulo, promet se poboljšao za više od 500 posto u odnosu na prethodni Fordov sajt za polovna vozila, a prodaja je narasla za 26 posto prošle godine, iako su tome doprineli spoljašnji faktori.
'Platforma Ford Blue Advantage pruža priliku za izgradnju dugoročnih odnosa s našim kupcima nudeći bezbrižnost sertifikovanog polovnog vozila, sveobuhvatnu garanciju i snagu FordPass Rewards bodova – Fordov vodeći program vernosti u industriji', rekao je Andrew Frick, Fordov potpredsednik prodaje za SAD i Kanadu.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Ford