home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Yamaha

Vremena se menjaju pa je potrebno pratiti pravila. Automobilskim proizvođačima je naređeno da smanje emisije CO2 i sad se mnogi dovijaju kako da to učine.

Električni automobili su jedan put, ali zanimljivim se čini i onaj drugi, kada inovacijama pokušava da se sačuva motor s unutrašnjim sagorevanjem. Ovo je najnoviji primer, Yamaha je preradila Toyotin V8 u motor na vodonik, piše Revija HAK.

Osnova je 5,0 litarski motor Lexusa RC F. Inženjeri su između ostalog napravili promene na glavi cilindra i usisnoj grani. Motor će razvijati 450KS pri 6800 o/min, a obrtni moment je 540 Nm pri 3600 o/min. To je nekoliko KS manje od benzinca, ali nešto više obrtnog momenta koji se razvija pri nižim obrtajima.

Prošlog novembra Toyota, Yamaha, Mazda, Subaru i Kawasaki su udružili snage u inicijativi za klimatski neutralna goriva. Proizvođači motocikala žele da testiraju upotrebu vodonikovih motora u motociklima, dok je Mazda već testirala dizelski motor koji radi na stoporocentno gorivo od biomase.

Izvor: Revijahak.hr



čitanja : 896



Komentari