home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai Tucson

U Hrvatskoj je u prva tri meseca ove godine prodato 9.763 novih putničkih vozila, što je 7,2 posto manje nego u istom periodu prošle godine kada ih je prodato 10.519, dok je samo u martu prodato 3.882 novih vozila, pad od 6,8 posto, pokazuju podaci Promocije plus.

U dosadašnjem delu godine najviše novih vozila je prodala Škoda, njih 1.068, pa taj proizvođač ima udeo od 10,9 posto u ukupnoj prodaji. Sledi Volkswagen, iz istog koncerna, s 918 prodatih vozila i udelom od 9,4 posto, dok je treća Kia, s 838 prodatih vozila i udelom od 8,5 posto. Udeo od 6,6 posto u ukupnoj prodaji novih auta u Hrvatskoj ima Toyota, sa 642 prodata vozila te Hyundai, koji ih je prodao tek sedam manje, piše Poslovni.hr.

Hyundai, međutim, ima najprodavaniji model u martu – njihov Tucson je kupilo 125 vozača. Samo četiri vozila manje su odabrali kupci Opel Mokke, dok je Kiju XCeed odabralo njih 113. Više od stotinu prodatih vozila, tačnije 107, ima još i Dacia sa svojim modelom Sandero.

Od svih prodatih vozila, više od polovine su benzinci, njih 4.987 ili 51,1 posto. S druge strane i dalje rapidno pada broj prodatih novih dizelaša, u dosadašnjem delu godine ih je prodato 1.920, odnosno tek 19,7 posto od ukupnog broja. Jedan od razloga je i skup dizel, koji je godinama ranije bio dosta jeftiniji od benzina, a sada ga je premašio po ceni.

Manja prodaja dizelaša se delimično kompenzuje sve većim udelom hibrida tako da je od januara do kraja marta hibridni pogon odabrao 2.231 kupac ili 22,9 posto. Dalje, vozila na plinski pogon je prodato je 375 odnosno 3,8 posto, a električnih auta samo 250 ili 2,6 posto.

Izvor: Poslovni.hr / HINA

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 407



Komentari