
Lada Granta u Classic izdanju je lišena okova elektronike, a njen motor u atmosferu izbacuje izduvne gasove kao i pre četvrt veka.
U skladu s najavama, ogoljena Granta je stigla u prodaju, prenosi Index.hr. Osim što se Rusima nudi uz mesečnu ratu manju od 93 evra, u pitanju je model koji za keš sada ide za nešto manje od 11.690 evra, što je ipak osetno više nego u ranijim najavama. Ponovimo, u pitanju je porodični automobil pokretan 1.6L benzincem od 90 KS u kombinaciji petostepenog ručnog menjača.
Ali postoji "ali". Pri svega to je motor, koji je s Euro 5 norme pao na Euro 2, a prosečno navodno troši 6,5 l. Na listi opreme su električni podizači stakala, grejani retrovizori, putni kompjuter, dnevna svetla te priprema za radio s 4 zvučnika.
Kao što se može primetiti, ABS i vazdušni jastuci nisu u ponudi, a isto važi i za elektronsku kontrolu stabilnosti. Nova Lada vozi na 14-inčnim čeličnim točkovima i ima trogodišnju garanciju.
Sve u svemu, Lada Granta Classic je trenutno najjeftiniji novi automobil na ruskom tržištu, a da nema prepreku sankcija i standarda, bila bi i najjeftiniji model u ostatku Evrope. Recimo i da uskoro dolazi Lada Niva u istoj režiji.
Izvor: Index.hr
Foto: Lada