home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Aygo

Nemački autoklub (ADAC) objavio je statistiku izvedenih intervencija za prošlu godinu na automobilima starim od tri do deset godina.

Kako su naveli, najviše intervencija odnosilo se na kvar baterija, 46,2 odsto od ukupno 3,49 miliona kvarova. ADAC je uključio 132 modela vozila koji su prvi put registrovani između 2012. i 2019. u svoju statistiku kvarova tokom 2021.

Pored akumulatora, pomoć na putu se traži i zbog kvara motora ili upravljanja motorom (15,5%), problema sa karoserijom, upravljačem, kočnicama, vešanjem ili menjačem (14,8%), elektronikom (10,3%), gumama (7%) i sistem pumpe za gorivo (3,1%), prema Reviji HAK, prenosi Večernji list.

Naime, pojedini kvarovi na vozilima su česti i javljaju se nakon određenog perioda. Problemi sa pumpom za gorivo, na primer, statistički se javljaju tek nakon 10 godina starosti vozila, a onda postaju sve češći. Problemi sa alternatorom se kontinuirano povećavaju od četvrte godine. Ozbiljniji kvarovi sa svećicama zabeleženi su kod automobila proizvedenih 2013/2014. godine.

U uzrastu od tri do deset godina najpouzdaniji su bili Toyota Aygo, Audi A1, Renault Captur, Mini, Suzuki Vitara (od 2019. do 2016.), Audi Q3, BMW serije 1, BMW X1, Audi A4, Audi A5, Audi Q5, BMW serije 3, BMW serije 3 kupe, BMW X3, Audi A6 i BMW serije 5. Dacia Sandero je dobila veoma dobre ocene svih godina, Volkswagen Polo je takođe veoma dobar, a samo 2012. godina je ocenjena ispod veoma dobra.

Dacia Duster je uglavnom ocenjen kao dobar, a 2013. godina je ocenjena odlično. Mercedes-Benz B klasa je veoma dobar u svim godinama. Mitsubishi ASX je takođe odličan i veoma dobar. Seat Leon je veoma dobar svih godina. Golf je veoma dobar, osim 2012. kada je – dobar. Kia Ceed se kreće od loše ocene (2012. godine) do veoma dobre ocene (2019. godine).

Mazda CX-5 je jako dobra, osim 2013 kada je dobra. Škoda Octavia je veoma dobra, osim za 2013. i 2012. kada je ocenjena niže, odnosno dobro.

Modeli koji nemaju spektakularne rezultate su Smart ForFour, Hyundai i20, Renault Clio, Toyota C-HR, Toyota Corolla, Ford S-Max, Opel Insignia i Volkswagen Sharan. Tako, na primer, Toyota Aygo registrovana prvi put 2019. godine ima 2,2 kvara na 1000 registrovanih vozila, dok Smart FortWo ima 7,5. Aygo iz 2012. godine ima 9,3 kvara, a Smart Fortwo iste godine 21.

U kategoriji malih automobila, Suzuki Swift iz 2019. godine, na primer, ima 1,4 kvara na 1.000 registrovanih vozila, a model iz 2012. godine ih ima 14,8. Hyundai i20 iz 2019. ima 2,4, a od 2012 31,4. Audi A4, koji spada u srednju klasu, u 2019. godini ima 1,9 kvarova na 1000 registrovanih vozila, a od toga 9,1 u 2012. godini.

Opel Insignia iz 2019. godine ima 12,3 kvara, a od 2012. njih 26,4. BMW serije 5 iz 2019. ima 1,4 kvara, a model iz 2012. ih ima 16,5. Mercedes E klasa iz 2019. godine ima 2,4, dok model iz 2012. ima 23,7.

Izvor: Danas.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 1542



Komentari