home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Citroen Ami

U aprilu 2020. godine Citroën je počeo prodaju i na taj način doneo iznenađenje na tržištu mikro-mobilnosti zahvaljujući dizajnu osmišljenom tako da bude pristupačan.

Popularan i inspirativan, on se nalazi u središtu mnogih događaja, poput Nedelje mode u Milanu ili Sportskih igara mladih u Briselu. Citroën Ami se već prodaje u 9 evropskih zemalja, a od juna i u Velikoj Britaniji i u Turskoj. Prihvaćen i od privatnih lica, ali i industrijskih ili uslužnih firmi sa više od 23.000 porudžbina, među kojima je i ekskluzivni My Ami Buggy, Citroënov uspeh prevazilazi sve granice.

Citroen My Ami Buggy

«Ami predstavlja Citroënov duh, potpuno je povezan sa svojim kupcima u njihovom kretanju i svakodnevnom životu. Posvećeni smo tome da elektrifikacija bude dostupna svima i veoma smo srećni što je Ami postigao ovakav uspeh i u Evropi, ali i van kontinenta.», izjavio je Vensan Kobe, generalni direktor Citroëna.

AMI – USPEH KOJI OSVAJA SVE VIŠE ZEMALJA

Od početka njegove prodaje u aprilu 2020. godine, u Evropi je realizovano više od 22.400 porudžbina, kojima se sada dodaju i one iz Maroka i Turske, tako da ih je ukupno više od 23.000.

PAMETNO REŠENJE KOJE PRIVLAČI PROFESIONALCE

Ami najviše dopunjava vozni park industrijskim i uslužnim delatnostima, pomažući da se dobije niža cena održavanja.

Posebno je pogodan za preduzeća čija delatnost zahteva svakodnevne kratke i česte vožnje, kao i za firme i pojedince koji imaju potrebu da idu u centar grada gde je ulazak vozilima ograničen. Trgovci, zanatlije, lokalne uslužne kompanije i sl. kojima je potrebno da obavljaju isporuke ili usluge, otkrili su da su Ami i Ami Cargo idealni partneri, praktični i agilni za obavljanje i razvoj njihovih aktivnosti.

Citroen Ami Cargo

INKUBATOR NOVIH IDEJA

Uspeh Amija obogaćen je susretima sa drugim biznisima sa kojima deli zajedničke vrednosti, što je dovelo do stvaranja partnerstva prilikom raznih događaja i dodela nagrada.

Na društvenim mrežama su stvorene zajednice za razmenu u kojima svi dele ideje za personalizaciju, slike ili avanture sa svojim Amijem. Najbolji primer je zajednica « My Ami Superfan » sa 112 ambasadora (65 u Francuskoj i 47 u Italiji) koji promovišu Ami, dele savete ili nude test vožnje zainteresovanim osobama.

Na zvaničnom otvaranju «Kuće Citroën» u Milanu, 19. maja, Ami je bio središnji deo događaja kao inovativni pokretni objekat u svakom pogledu, od potpuno digitalnog putovanja do njegovog dizajna za mikromobilnost. Kupci su imali priliku i da ga isprobaju.

U Briselu tokom Sportskih igara mladih, koje su se održale između 30. maja i 4. juna, i Citroën Ami je bio prisutan. Ami je imao svoje mesto među 400 učesnika, starosti između 16 i 17 godina, iz 33 zemlje, koji svake godine dele iste vrednosti koje i Citroën deli sa njima kroz Amija: izvrsnost, poštovanje, prijateljstvo, solidarnost i toleranciju.

DOMIŠLJATO REŠENJE KOJE SE SVIDELO KRITICI

Otkako je počela prodaja, Ami je osvojio mnoge nagrade zahvaljujući svojoj odvažnosti i vrednostima koje predstavlja.

U Portugaliji je Ami izabran za «Proizvod godine» u kategoriji električnih vozila od strane 6.600 potrošača na godišnjem izboru ConsumerChoice i Netsonda, najveće kompanije za istraživanje i usluge.

U Velikoj Britaniji, nekoliko nedelja pre početka prodaje Ami je osvojio novu nagradu «Inovacija godine» na prvom izdanju Move Electric Awards koji predstavlja mašine, preduzeća i pojedince koji nastoje da prodrmaju električnu mobilnost u Engleskoj.

Citroën Ami je na putu da postane fenomen gde god se komercijalizuje. Za sada je dostupan u 11 zemalja, u Evropi i Africi – Bliskom istoku, ali sigurno neće ostati samo tu i neće prestati da nas iznenađuje.

PR saopštenje



čitanja : 747



Komentari