home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Citroen Twitter

Prvog dana Elon Musk se obračunao s upravom kompanije i pritom obećao lakšu komunikaciju. Proizvođači automobila nisu presrećni.

Brojni proizvođači automobila su itekako aktivni na Twitteru. Sada su se ipak stvari promenile, jer je njihov svojevrsni rival postao vlasnik mreže, piše Index.hr.

Među prvima je reagovao Citroën, i to vrlo jasnom objavom. "Pozdrav platformi društvenih medija u vlasništvu jednog od naših konkurenata." Iako francuski proizvođač nije prisutan na američkom tržištu gde ova mreža ima najveći uticaj, ali je kao deo Stellantisa u velikom zamahu elektrifikacije koja je zahvatila celokupnu gamu.

Priča je započela malim četvorotočkašem Ami, a u međuvremenu je dobila niz atraktivnih modela. Uostalom, Stellantisov plan je da od 2030. godine nudi isključivo električna vozila.

Za sada je nepoznato kako će Muskov poslovni potez imati uticaja na prisutnost automobilskih marki na društvenoj mreži. Međutim, sudeći po prvim reakcijama, ne izgleda dobro. Tako je General Motors objavio da zaustavlja sve plaćene reklamne kampanje na platformi. Fisker je ugasio račun još na proleće pri prvim najavama, dok je Ford odlučio da za sada normalno koristi platformu za komunikaciju s klijentima.

Izvor: Index.hr

Screenshot: Twitter



čitanja : 654



Komentari