home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Stellantis

* Neto prihodi dostigli su 42,1 milijardu evra, što je 29 odsto više u odnosu na treći kvartal prošle godine, pre svega zahvaljujući većem obimu proizvodnje, kontinuiranim jakim neto cenama i pozitivnim efektima konverzije valuta

* Konsolidovane isporuke od 1.281.000 jedinica, zabeležile su međugodišnje povećanje od 13 odsto, kao rezultat boljeg ispunjenja narudžbine poluprovodnika u poređenju sa trećim kvartalom 2021. godine

* Ukupan inventar novih vozila od 926 hiljada jedinica na dan 30. septembar, 2022. godine. Inventar kompanije od 275 hiljada jedinica, 179 hiljada jedinica više u odnosu na 31. decembar 2021. godine, prvenstveno u proširenoj Evropi zbog logističkih izazova

* Prodaja potpuno električnih vozila (BEV) na globalnom nivou veća za 41 odsto u odnosu na treći kvartal 2021. godine

„Podstaknuti entuzijastičnim odgovorom na naše Dodge i Jeep EV Dane tokom leta i našu globalnu prodaju potpuno električnih vozila (BEV) u trećem kvartalu koja je porasla za 41% u odnosu na prethodnu godinu, mi sprovodimo naš plan elektrifikacije Dare Forward 2030 brzim tempom kako bismo zadovoljili veliku potražnju za električnim vozilima. Radujemo se sajmu CES 2023 koji će se održati u januaru u Las Vegasu, gde će Ram 1500 Revolution BEV koncept imati svoj debi širom sveta.“

Ričard Palmer, finansijski direktor

S obzirom na to da je globalna prodaja Stellantis-ovih potpuno električnih vozila (BEV) porasla za 41 odsto u odnosu na prethodnu godinu na 68.000 jedinica, a prodaja vozila sa niskim emisijama porasla je za 21.000 jedinica u odnosu na prethodnu godinu na 112.000 vozila u trećem kvartalu 2022. godine, kompanija je nastavila da sprovodi svoje smele planove elektrifikacije i napreduje ka postizanju svojih ciljeve strateškog plana Dare Forward 2030.

Ponuda najboljih potpuno električnih vozila u klasi: Jeep® brend je objavio svoj plan da postane globalni lider u elektrifikaciji SUV vozila, i da dovede četiri potpuno električna SUV vozila u Severnu Ameriku i Evropu do 2025. godine, podržavajući Stellantisovu ambiciju nulte emisije ugljen-dioksida. Ova vest je usledila samo nekoliko nedelja nakon što je Dodge napravio ogroman iskorak na putu performansi brenda ka elektrifikovanoj budućnosti, predstavljanjem Dodge Charger Daitona SRT, koncepta koji redefiniše šta BEV može biti.

Ostvarujući svoj plan da postane globalni lider u elektrifikaciji SUV-a, brend Jeep predstavio je potpuno novi Jeep Avenger, prvi BEV brenda, na Sajmu automobila u Parizu 2022, a rezervacije za 1. izdanje počele su istog dana.

Da bi zadovoljio rastuću potražnju za električnim vozilima, Stellantis je najavio novi sporazum sa partnerom u zajedničkom poduhvatu, kompanijom Punch Powertrain, za povećanje proizvodnje buduće generacije elektrifikovanih transmisija s dvostrukim kvačilom (eDCT) za Stellantis hibridna i plug-in hibridna električna vozila. eDCT, koji će biti izgrađen u Stellantis-ovom kompleksu Mirafiori u Torinu (Italija), dopuniće postojeće kapacitete u Mecu, Francuska.

Ulaganja u cirkularnu ekonomiju: Kompleks Mirafiori će takođe biti dom Stellantis-ovog prvog centra cirkularne ekonomije, počevši od tri aktivnosti za održivo korišćenje vozila i delova: popravka vozila, demontaža vozila i ponovna proizvodnja delova. Centar će se otvoriti 2023. godine.

Izrada plana za budućnost mobilnosti: Stellantis je obelodanio da je izgradio jedan od najvećih i najširih kolaborativnih ekosistema na svetu, sa više od 160 sufinansiranih projekata i preko 1.000 različitih partnera širom sveta. Projekti su usklađeni sa Stellantis-ovim strateškim tehničkim domenima, koji uključuju autonomnu vožnju, povezanost, proizvodnju, tehnologije elektrifikacije i napredni pogon.

Segmenti (sav tržišni udeo i reference za rangiranje su za treći kvartal 2022): Severna Amerika: Tržišni udeo od 10,8%, zabeležio je pad od 20 baznih poena u odnosu na prethodnu godinu, a američki udeo smanjen za 70 baznih poena na 11,1%. Proširena Evropa: Tržišni udeo EU30 od 19,2%, zabeležio je pad od 90 baznih poena u odnosu na isti period prethodne godine. Južna Amerika: Tržišni lider sa 22,6% udela, zabeležio je pad od 150 baznih poena u odnosu na isti period prethodne godine. Lider na tržištu komercijalnih vozila u Južnoj Americi i EU30, sa 30,8%, odnosno 29,2% udela.

Maserati: Potpuno novi Grecale, koji je lansiran u junu 2022., nastavlja da privlači potpuno novu publiku. Godine 2023. vraća se jedna od ikona brenda: potpuno novi GranTurismo sa Nettuno motorom i GranTurismo Folgore, prvi BEV u istoriji brenda. Sredinom 2023. godine, Maserati će izbaciti potpuno novi Grecale Folgore i potpuno novi GranCabrio, koji će dolaziti u ponudi sa SUS motorom i verzijama Folgore.

Predstojeći događaj: 5. januar: Ram Revolution događaj za elektrifikaciju i tehnologiju na CES 2023 u Las Vegasu

PR saopštenje 



čitanja : 418



Komentari