home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Atto3

Automobili iz Kine, iako sve češći, još uvek su egzotika za evropske kupce. Međutim, uskoro bi to moglo da se promeni – kineski brendovi sve hrabrije ulaze u Nemačku, a domaći kupci iskazuju otvorenost prema novim proizvodima.

Anketa koju je naručio dnevnik “Welt” među vlasnicima domaćih marki poput Mercedesa, BMW-a i Audija pokazuje da kineski automobili nisu u gubitničkoj poziciji. “Oko 20 posto ispitanika moglo bi da zamisli prelazak na kinesku luksuznu marku”. Čak 61 posto ispitanika dodaje da su već imali kontakt s kineskim automobilima.

Taj procenat bi uskoro mogao da se poveća. Sve zahvaljujući saradnji kineskog brenda BYD i rent-a-car agencije Sixt. U idućih šest godina njegova flota će se obogatiti za 100.000 BYD automobila. Za mnoge kupce ovo će biti prvi kontakt s automobilima iz Kine.

Prisutnost na najvećem automobilskom tržištu u Evropi je velika prilika za kineske proizvođače. Međutim, za uspeh će biti potrebno uveriti kupce u prednosti takvih proizvoda. Trenutno se percipiraju prilično prosečno. Nemački kupci ne vide “značajnu tehničku vrednost” u kineskim markama, a svaki četvrti ispitanik s iskustvom s kineskim automobilima kritikuje njihov kvalitet – prenosi “Welt”.

BYD ima hrabre planove. U roku od četiri godine u Nemačkoj namerava da proda čak 120.000 električnih vozila. Međutim, industrija je skeptična. “Nerealno je pridobiti toliki broj kupaca u kratkom vremenu, pogotovo ako se ponuda odnosi samo na e-automobile. Nemačko tržište električnih automobila je premalo za to i presporo se razvija” – citiraju stručnjaci u “Weltu” i kažu: “vreme će pokazati”.

Izvor: Automobili.ba

Foto: Arhiva / BYD



čitanja : 587



Komentari