home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Opel Corsa

Jens Andersen je od 1990. godine radio za Volkswagen te je čak napisao svoju doktorsku tezu o električnim automobilima u poređenju s SUS vozilima, dok je unutar Volkswagena radio na više pozicija, ali je uvek bio povezan sa strategijom i pozadinskim planiranjem. Od 2018. radi kao izvršni konsultant i savetnik odbora za kompaniju Strategy Expert Group, navedeno je u njegovom intervjuu za Business Insider. Dakle, to su njegove refrence.

U intervjuu Business Insideru Andersen je istakao da tehnologijom i efikasnošću kod električnih automobila Tesla jasno dominira, dok Toyota isto to čini s hibridima. Nijedan evropski proizvođač se tehnološki ne može približiti Toyoti ili Tesli, barem ako se držimo onoga što svaki danas proizvodi i plasira, navodi Revija HAK. Ipak, za Andersena, Tesla prestaje da bude referenca i on veruje da je prednost koju američki proizvođač ima nad ostalima blizu nestanka. Prema Nemcu, kompanija Elona Muska bi u budućnosti čak mogla da se smatra mogućom metom koju će Volkswagen apsorbovati:

– Dugoročno, Tesla je, po mom mišljenju, kandidat za kupovinu. Čak ni povećane prodaje brojke zbog trenutnih popusta na cene neće promeniti ovu situaciju. Lovac je odavno postao lovina.

Prema Andersenu, neće biti problema u premium segmentu, gde će marke poput Audija, BMW-a, Mercedesa ili Porschea imati konkurentnu električnu tehnologiju koja se može ponuditi u zamenu za premium trošak nabavke. Međutim, u nižem segmentu tržišta, ne može da bude evolucije ako se prodaja ne poveća.

– Čini se da u Nemačkoj ljudi koji su do sada birali osnovna vozila više naginju pretplati, deljenju automobila i javnom prevozu. Dakle, oni koji su juče vozili Opel Corsu (i slične male automobile op. a.), sutra će ići autobusom.

Možda nikada nećemo videti istinski konkurentne električne automobile za manje od 20.000 evra, ali samo vreme će pokazati da li je Andersenovo mišljenje ispravno.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Opel



čitanja : 896



Komentari