
Mercedes-Benz je objavio da je u drugom kvartalu njegova prodaja porasla za 6 odsto, na 515.700 vozila.
Posao je snažno krenuo, posebno na domaćem tržištu. Mercedes-Benz navodi da je prodao 58.600 automobila u Nemačkoj u drugom kvartalu, što je povećanje od 23 odsto.
Na evropsko tržište je plasirao ukupno 157.100 vozila.
Azija je ostala najvažnije tržište za proizvođača automobila, s prodajom od 239.200 automobila, od čega je većina - 183.600 automobila - prodata u Kini.
S porastom od 3%, poslovanje na severnoameričkom tržištu - u koje Mercedes ubraja Sjedinjene Države, Kanadu i Meksiko - samo je neznatno poraslo. Mercedes je tamo prodao 98.800 automobila.
Mercedes je doživeo posebno snažan podsticaj sa svojim potpuno električnim vozilima. Prodaja električnih automobila je porasla za 123% na 56.300 jedinica.
U šest meseci ove godine prodaja je iznosila gotovo 1,02 miliona vozila, što je povećanje od 5% u poređenju s istim periodom prošle godine.
Udeo potpuno električnih vozila je bio 102.600 jedinica, navodi Mercedes-Benz, što znači da su e-automobili činili nešto više od desetine ukupne prodaje.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes